אוהב/ת את עצמך? 10 אצבעות ארוכות ,ח

bobito

New member
אוהב/ת את עצמך? 10 אצבעות ארוכות ,ח

10 אצבעות ארוכות,חזקות ורגישות ישמחו לתת לך שעה קסומה של עיסוי מקצועי! קצת עליי-למי שלא מכיר אותי.. שמי אמיר מרום(33) מפ"ת נשוי ואב לילד(מתוק) אני לא שומע וכמובן יודע ש"ס ומדבר טוב. למדתי כמה שנים רפואה משלימה(אלטרנטיבית) ואני מטפל מקצועי ומוסמך-כמובן יש לי תעודות והמון המלצות ותודות ממטופלים/ות. אני מטפל בכמה שיטות- * ברפלקסולוגיה-שיטת עיסוי ולחיצות בכפות הרגליים שמשפיעה על כל הגוף. * בעיסוי(מס'ג) למדתי עיסוי שוודי(עדין) או עיסוי עמוק (קצת כואב..) *בנוסף גם עיסוי הודי בשמן חם או באבנים חמות אפשר לשלב בטיפול כמה שיטות. אני לא רופא! אך יש לי ניסיון בטיפול בבעיות גב ושלד,כאבי ראש,מתח ועייפות,דיכאון,בעיות עיכול ועוד...וכמובן בפינוק אמיתי! אני מטפל באופן פרטי בחדר טיפולים בביתי או מגיע לבית הלקוח/ה עם מיטת הטיפולים ועוד- והכל במחיר הוגןוסביר!! רוצה לפנק\לטפל בעצמך או לתת מתנה מיוחדת למי מיקירייך? נא ליצור קשר עימי ואשמח לעזור ולענות על שאלות בכל בעיה אם יש. כמובן שאני חייב ומבטיח לשמור על סודיות ודיסקרטיות!!!!!!!!!!!!!!! אפשר לפנות אליי בפורום או בפקס 039087817 או 0544898676sms או באימייל [email protected] שבת שלום ורגוע לך -מאמיר מרום "מטפל שלא שומע אך יודע להרגיש-להקשיב"
 

Novokat

New member
פירסום נעשה ע"י פניה מתאימה לתפוז

והנהלת תפוז דואגת לכרזה מתאימה בצד שמאל של הפורום או במקום אחר שההנהלה תחפוץ. איך בדיוק אמור להגיע מטפל אל ביתו של בן 16 או 17 כדי להעניק לו מסג' פינוק עם אבנים חמות? נראה שגם את עברת את גיל הכתיבה המותר בפורום זה. זה פורום נוער. כאן אמורים לדבר על חוויות בית ספר, "שמע", לפני גיוס, ונושאים אחרים המעניינים בני נוער. לא חיילים, לא בני עשרים, לא אלה שסיימו צבא ובוודאי לא אלה שעברו את גיל שלושים והורים לילדים.
 

המרחפת

New member
הפירסום בצד שמאל

עולה כסף. והרבה. בפורום הזה, אם לא שמת לב, קוראים עדיין לא מעט שכבר אינם בתיכון. כאשר נקבעו כללי הפורום מתוך צורך, אחרי שהיו הצפות והטרדות רבות, לא הוגדר גיל מדויק ונוקשה. אמרנו בינינו שיותר חשוב ראש צעיר (ועובדה שבאחד מגילגוליו נבחר בן 24 לנהל אותו) מאשר גיל מדויק, והרבה הזדהות. כמו כן הגדרנו שחשובה תרבות כתיבה ויחס נאות, ולא אציין מה דעתי על שלך. אותה שורה על מבוגרים הכותבים בפורום הושמה על מנת שתהיה אפשרות פתוחה בפנינו לחסום את אלו המפריעים, אך מעולם לא הייתה כוונתינו (ואנחנו זה בלאק מג'יק, דני מיכאלי ואני, כל אחד בתורו כאשר ניהל את הפורום) שלא יהיה מקום לביטוי לאף מבוגר. לא מחקנו כל הודעה שהגיל של כותבה בכרטיס האישי לא נראה לנו, רק את אלו אשר העכירו את האווירה והטרידו. לדעתי, ונקטתי בעמדה זו עוד בזמנו, יש למבוגרים מה לתרום ועל מה לשוחח, פשוט לא רצינו שהשיחות יגלשו לנושאים כמו קיצבאות ביטל"א ואיפה מוצאים מתורגמנית כדי לקחת את הילד לרופא. חבל שאנשים לקחו את כלל פשוט ונתנו לו פירוש מוטעה.
 

Novokat

New member
לא כך עולה מהשורה הכתובה למעלה

כתוב "בני נוער בלבד" ולא כתוב "מפריעים". משום כך ההסברים אינם נכונים.
 

bobito

New member
לחבר'ה הטובים-הבהרה!

בוקר אור חבר'ה אני מתנצל אם למישהו פה מפריע הפרסום שלי כאן-זה חד פעמי. אני אומנם "קשיש" לידכם אך בתור אחד שצעיר ברוח ובנפש וכאחד שהדריך פעם ילדים ונוער ומתייחס אליהם בגובה העיניים אני חושב שגם נוער כמוכם במיוחד אם הוא איכותי ואינטלגנטי -יכול ל"השתמש" בי אם לא כמטפל פרטי(יקר..) אז במסיבה כגימיק או לתת הרצאה והדגמה. בכל מקרה כיף לי לראות פה נוער איכפתי שעומד על העקרונות ובעל כושר ביטוי נפלא. בהצלחה לכם בכל-ואם תרצו עצה\שאלה מ"קשיש" כמוני בכיף-במייל או במסר. יום אחלה- מאמיר
 

Novokat

New member
בפרסום המקורי לא היתה הצעה להרצאה

בנוסף, פרסמת בעוד פורום. מי אמר שהנוער אינו קורא שם? "צעיר ברוח ונפש" היא הגדרה סובייקטיבית, ומשום כך יש הגבלת גיל לפורום הזה. לא איכפת לי שיכתבו כאן עד 120 - ברגע שתוסר השורה למעלה, מה שהמנהלים לשעבר משום מה לא עושים. או שהנוער כותב, או שכולם כותבים. אין חצי-חצי, ואין עשירית ותשע עשיריות.
 
למעלה