אוההוא!!!! הפורום הזה נולד עבורי

נועה1117

New member
אוההוא!!!! הפורום הזה נולד עבורי

אליזבת מזל טוב!!! כבר מזמן רציתי לפנות אליך באישי,כשראיתי באיזו סבלנות את עונה בפורום הותיק למתחילים כמוני. ועכשו לשאלה ברצוני להכין תמונה לסלון ע"ג מדף(קרש) מפוסטר+משחת עיצוב כמסגרת+פיצוצים 1.מהם החומרים שאצטרך לקנות? 2.מהם השלבים? תודה מראש על התשובות!!!
 

Elizab3th

New member
יקירה...

מבטיחה לך תשובה מלאה ומפורטת מחר בערב, ברוכה הבאה לבית שלנו
 

קרןקרן

New member
תשובה

החומרים שצריך: משטח להדבקת הפוסטר (עץ, קנווס, או כל משטח אחר שמתאים) פוסטר, משחת עיצוב (אני השבוע עשיתי עם מלט כי לא היה לי משחת עיצוב) צבעים אקרילים (באיזה גוון שתבחרי) ספריי דבק סטפ1 וסטפ2, שמן תינוקות, מדביקים את הפוסטר בעזרת ספריי דבק. מורחים על התמונה סטפ 1 מלמעלה למטה, מחכים כמה שעות עד ליבוש מלא של החומר. ואז מורחים סטפ2 מימין לשמאל ומחכים כמה שעות עד לייבוש נוסף ומראה של פיצוצים. לוקחים סמרטוט ומרטיבים אותו בעזרת שמן תינוקות ומעט צבע אקרילי. בתנועות סיבוביות מורחים את הסמרטוט על התמונה, עד שרואים את הפיצוצים בולטים. מכינים את משחק העיצוב ומורחים בעזרת שפכטל או בעזרת היד, כך שיהיה גושים לא אחידים מסביב לתמונה. מחכים שיתייבש.. ומחכים עוד קצת.. ואז צובעים את משחת העיצוב בצבע אקרילי בעזרת מכחול. מחכים לייבוש ומראים לכל העולם את היצירה!!! וכמובן גם לנו!! בהצלחה!!
 

ר ו י ת א

New member
מצטרפת לשאלה ומרחיבה...

פוסטר.. יש תמונות מהאינטרנט שאותן אני רוצה להוריד ולהפוך לפוסטר ולהמשיך כמו שהסברת. אך איזו דרך היא הכי טובה? כשמדפיסים לא יוצא כמו שרואים על המסך של המחשב... יש המון תמונות יפות באינטרנט.
 

Elizab3th

New member
זו בעיה להגדיל תמונות יותר מגודלן

המקורי, מאחר וכמה שתגדילי את התמונה היא תצא יותר מפוקסלת (מלאה בפיקסלים), התמונה עשויה מריבועים ריבועים, וככל שתגדילי את התמונה יותר מגודלה המקורי היא תצא פחות ברוכה. לדעתי את הדברים הללו עושים בסטודיו לצילום ולא במסגרת המדפסת הביתית.
 
למעלה