אוטובוסים מיובאים מהרכבה ירדנית

מצב
הנושא נעול.

harhanegev

New member
אוטובוסים מיובאים מהרכבה ירדנית

אוטובוסים מיובאים מהרכבה ירדנית
בידיעות אחרונות . למען הבהר כל ספק - כתיבת הפניה זו אינה מהווה הבעת דיעה כל שהיא בנידון.
 

harhanegev

New member

harhanegev

New member
מה שמזכיר לי :

הנהגת מטייבה הפכה את הרכב ל- אצ"ז ....
מה שמזכיר לי :
בתקופה בה התחילו לשים את המדבקות "אוטובוס ציבורי זעיר" על כל מיני טרנספורטרים ודומיהם, היה מי שדאג להדביק על אוטובוס/ים של אגד את המדבקה: "אוטובוס ציבורי זהיר".
 

mister K

New member
עם כל הכבוד למלך ירדן, על איכות לא מתפשרים!

אוטובוסים מיובאים מהרכבה ירדנית
בידיעות אחרונות . למען הבהר כל ספק - כתיבת הפניה זו אינה מהווה הבעת דיעה כל שהיא בנידון.
עם כל הכבוד למלך ירדן, על איכות לא מתפשרים!
זה יהיה פשוט בזיון אם יביאו את האוטובוסים המכוערים האלה לארץ. אבל כרגיל "חפיפי" זורק ז** על כל תקנה שקיימת לטובת אינטרסים אישיים והפעם מי שהולך לאכול אותה הם תושבי נתניה שיקבלו אותו בקווים לתל אביב במקום את קונקס הטובים בהרבה.
 
גם לקונקס תהיה בעיה קשה עם המכונות של איריסבו

עם כל הכבוד למלך ירדן, על איכות לא מתפשרים!
זה יהיה פשוט בזיון אם יביאו את האוטובוסים המכוערים האלה לארץ. אבל כרגיל "חפיפי" זורק ז** על כל תקנה שקיימת לטובת אינטרסים אישיים והפעם מי שהולך לאכול אותה הם תושבי נתניה שיקבלו אותו בקווים לתל אביב במקום את קונקס הטובים בהרבה.
גם לקונקס תהיה בעיה קשה עם המכונות של איריסבו
 

mister K

New member
האיריסבוס לפחות עבר את התקינה?

גם לקונקס תהיה בעיה קשה עם המכונות של איריסבו
האיריסבוס לפחות עבר את התקינה?
כי ה-ELBA לא, ופה אסור שהיו פשרות. אבל בהתנהלות השכונתית של משרד התחבורה שלנו, הכל יכול להיות...
 

levikon

New member
מה הבעייה עם האיריסבוסים? זה שהם לא מוכרים

גם לקונקס תהיה בעיה קשה עם המכונות של איריסבו
מה הבעייה עם האיריסבוסים? זה שהם לא מוכרים
בארץ לא אומר שהם באיכות גרועה. בארץ יש היסטוריה ארוכה של תוצרת מחברות איכות שהפכה לפלופ (ע"ע נאופלן).
 
יש בעיה עם זה שיגיעו מוגמרים...

מה הבעייה עם האיריסבוסים? זה שהם לא מוכרים
בארץ לא אומר שהם באיכות גרועה. בארץ יש היסטוריה ארוכה של תוצרת מחברות איכות שהפכה לפלופ (ע"ע נאופלן).
יש בעיה עם זה שיגיעו מוגמרים...
 

אורי404

New member
אז אותה בעיה של מוגמרים היא לא

יש בעיה עם זה שיגיעו מוגמרים...
אז אותה בעיה של מוגמרים היא לא
רק באוטובוסים החדשים של "קונקס", אלא גם עם ה"טמסות", שיש ב"קונקס", ב"סופרבוס" ואולי בחברות נוספות, במרצדס OC500LE עם מרכב תוצרת חו"ל שיש ל"נתיב אקספרס", בעירוניים שיש ל"אגד פלוס" וייתכן שיש עוד סוגים אחרים.
 
יש כאן דמגוגיה זולה של יצרני המרכב הישראלים

אז אותה בעיה של מוגמרים היא לא
רק באוטובוסים החדשים של "קונקס", אלא גם עם ה"טמסות", שיש ב"קונקס", ב"סופרבוס" ואולי בחברות נוספות, במרצדס OC500LE עם מרכב תוצרת חו"ל שיש ל"נתיב אקספרס", בעירוניים שיש ל"אגד פלוס" וייתכן שיש עוד סוגים אחרים.
יש כאן דמגוגיה זולה של יצרני המרכב הישראלים
הם מפוצצים בעבודה עד סוף השנה, ומצד שני בוכים על 30 מפרקיות שהגיעו לפני שלוש שנים, ועל האיריזאר הבודד של אגד. החברות רוצות להצטייד ואינן מוכנות לחכות שנה, ובצדק, ועל כן פונות לאפיקים אחרים. לדעתי זה מקובל, ומן הראוי שיצרני המרכבים בארץ יפסיקו להתבכיין כל שני וחמישי על מחסור בעבודה.
 

mister K

New member
ל"הארגז" ו"מרכבים" אין מה לבכות../images/Emo70.gif

יש כאן דמגוגיה זולה של יצרני המרכב הישראלים
הם מפוצצים בעבודה עד סוף השנה, ומצד שני בוכים על 30 מפרקיות שהגיעו לפני שלוש שנים, ועל האיריזאר הבודד של אגד. החברות רוצות להצטייד ואינן מוכנות לחכות שנה, ובצדק, ועל כן פונות לאפיקים אחרים. לדעתי זה מקובל, ומן הראוי שיצרני המרכבים בארץ יפסיקו להתבכיין כל שני וחמישי על מחסור בעבודה.
ל"הארגז" ו"מרכבים" אין מה לבכות

יש להם טונות של עבודה והם כבר לא עומדים בביקוש אבל שחס וחלילה לא יעזו לקנות תוצרת חוץ... מבחינתי רק שימשיכו להביא אוטובוסים מוגמרים מגרמניה, מאיריזר, מאיריסבוס ומכל יצרן מכובד אחר, אבל לא דרעק מירדן שלא מותאם לתקינה הישראלית והאירופאית.
 

Asaf742

New member
יש באגד כל-כך הרבה הזמנות שמחכות סתם...

ל"הארגז" ו"מרכבים" אין מה לבכות

יש להם טונות של עבודה והם כבר לא עומדים בביקוש אבל שחס וחלילה לא יעזו לקנות תוצרת חוץ... מבחינתי רק שימשיכו להביא אוטובוסים מוגמרים מגרמניה, מאיריזר, מאיריסבוס ומכל יצרן מכובד אחר, אבל לא דרעק מירדן שלא מותאם לתקינה הישראלית והאירופאית.
יש באגד כל-כך הרבה הזמנות שמחכות סתם...
עומס העבודה שם לא מאפשר להם לעמוד בזמנים! הזמנות מתעכבות בחצי שנה רק בגלל זה... משרד התחבורה מחייב את החברות לקנות לפחות 75% מתוצרת ישראלית. אם המשרד היה מפסיק לגונן על המפעלים, המצב לפי דעתי היה הרבה יותר טוב, אין תחרות בין ההרכבה הישראלית למוגמרת וחבל שכך.
 

846

Active member
../images/Emo45.gif בכל מיקרה לאגד יש מיכסה שנתית

יש כאן דמגוגיה זולה של יצרני המרכב הישראלים
הם מפוצצים בעבודה עד סוף השנה, ומצד שני בוכים על 30 מפרקיות שהגיעו לפני שלוש שנים, ועל האיריזאר הבודד של אגד. החברות רוצות להצטייד ואינן מוכנות לחכות שנה, ובצדק, ועל כן פונות לאפיקים אחרים. לדעתי זה מקובל, ומן הראוי שיצרני המרכבים בארץ יפסיקו להתבכיין כל שני וחמישי על מחסור בעבודה.
בכל מיקרה לאגד יש מיכסה שנתית
של כמה % של אוטובוסים מוגמרים אבל בד"כ לא מנצלים אותה כי זה לא כדאי.
 

mister K

New member
ואני מניח שרבים פה זוכרים את ה-GMC של "ELBA".

אוטובוסים מיובאים מהרכבה ירדנית
בידיעות אחרונות . למען הבהר כל ספק - כתיבת הפניה זו אינה מהווה הבעת דיעה כל שהיא בנידון.
ואני מניח שרבים פה זוכרים את ה-GMC של "ELBA".
מידיבוסים באיכות איומה שהושבתו לאחר זמן קצר. אני מאוד מקווה שלא יעשו את אותה הטעות פעמיים. נכון שיחסינו עם ירדן חשובים אבל לא על חשבון איכות האוטובוסים בארץ!
 
זה דווקא רעיון מצוין. אוטובוסים שיספיקו בדיוק

ואני מניח שרבים פה זוכרים את ה-GMC של "ELBA".
מידיבוסים באיכות איומה שהושבתו לאחר זמן קצר. אני מאוד מקווה שלא יעשו את אותה הטעות פעמיים. נכון שיחסינו עם ירדן חשובים אבל לא על חשבון איכות האוטובוסים בארץ!
זה דווקא רעיון מצוין. אוטובוסים שיספיקו בדיוק
לתקופת הזיכיון ולאחר מכן יגרטו.
 

mister K

New member
אבל זה לא יעזור להם

אני לא דואג לתושבי נתניה. הם יכולים להילחם על
שלהם
אבל זה לא יעזור להם
כמו שלתושבי פתח תקוה, בקעת אונו ומודיעין שום דבר לא עוזר כנגד הגאוותנות של משרד התחבורה הכושל שלנו שמתפאר ב"הצלחות חסרות התקדים של הרפורמה".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה