אוכל של אהבה ...

גלי®

New member
אוכל של אהבה ...../images/Emo23.gif

לכל אחד , יש איזשהו מאכל שכשהוא אוכל אותו , הוא מתחבר ב"טיל" למישהו אהוב שכבר איננו ... כל דיבורי הלאנגוש והלצקוש קפוסטה של הימים האחרונים , חיברו אותי לסבתא שלי ... המאמאמאם האחת והיחידה שלי , זו שנפטרה בינואר השנה ... זו , שהיתה לה סבלנות אינסופית להסביר לי שכשהיא קוראת לי "אנדיילקה" היא לא מתכוונת ל"נמלה קטנה"
זו , שאפילו עכשיו אני שומעת את קולה מהדהד באזני , כשהיא קוראת לי בכינוי החיבה , שרק לה היה מותר לקרוא לי ... זו , שתמיד כשרצינו להזמין אוכל סיני , היתה אומרת "למה , אפשר להכין לבד בבית ..." הכנו - בסוף יצא לצ´ו ... זו , שהיתה צוק גיברלטר שלנו כל השנים , במיוחד אחרי שאימי נפטרה ... זו , שלא יכולתי לשבת עליה "שבעה" , כי על סבתא לא יושבים ... זו , שכל ביס ממתכון שקיבלתי כאן בפורום , גורם לי להתפורר בדמעות געגועים אליה ... זו , שכל כך חסרה לי ....
ואני תוהה , איזה אוכל הבת שלי תזכור , טייק אווי ?!
 

קרן משם

New member
גלי../images/Emo24.gif יפה כתבת....

אני מקווה שלאו דוקא את הטייק אווי היא תזכור
העלית בי זכרונות ועל כך התודה
כל כך הרבה מאכלים מזכירים לי את סבתי...אפילו דברים פשוטים, אני מוצאת את עצמי משווה כל סנדביץ שאני אוכלת לזה שהיא עשתה לנו... ביצה מטוגנת על שמן זית והגמבה החמוצה בפנים והאסטטיות שהיא היתה מגישה את זה! אני נזכרת בבוריקיטס שסבתי היתה עושה-זוכרת שאני ואחותי התפנקנו במהלך ההריונות שלנו ותמיד ביקשנו רק את הבוריקיטס שלה והרבה!! רק בשביל זה היה כדאי להכנס להריון
סבתי ז"ל נפטרה בספטמבר שנה שעברה:(( היא היתה חולה על הנינים שלה (והיו לה רבים) היתה גאה! אני נזכרת בה בעוד מצבים...אך לא אגלוש מהשאלה.. שבוע טוב לכולם!
 

טומי*

New member
גלי של זכרונות ואהבה גדולה...../images/Emo45.gif

מקדיש לך את הורד היפיפי הזה
 

ok45

New member
../images/Emo39.gif

גלי נגעת ללב... ואני מתגעגעת לאוכל של אבא, לזה שבישל ובמיוחד לזה שאכלנו כשהיה איתנו. אני התפרקתי בדמעות כשקראתי את ספר הבישול של טומי לפיד, הייתם מאמינים? ספר בישול גורם לגל של דמעות וגעגועים, בגלל הסיפורים שכל כך התאימו, בגלל הטעמים והריחות שעלו משם.
 
למעלה