אולי אתם יכולים לעזור לי?

zevlib

New member
אולי אתם יכולים לעזור לי?

ראיתי את הכתבה הבוקר בטלויזיה, ואז נראה לי שהבנתי... בעלי ואני נמצאים בבעיה זוגית ובמשבר עמוק. מזה למעלה משנתיים איננו מקיימים יחסי מין כלל. ולמעשה לבעלי לא אכפת כלל מהנושא. לי זה מפריע. רציתי לדעת, האם יתכן שבעלי אסקסואל???? אשמח לקבל יותר פרטים.
 

korpiklaani

New member
מסיפורים שיוצא לי לשמוע ובכלל

כל עוד הוא עצמו לא מספר על עצמו אין שום אפשרות לדעת מי הוא ומה הוא ולמה זה יכול להיות 21 אלף סיבות איך הוא היה בעבר - עד לפני שנתיים? אולי יש לו בעיה רפואית? לוקח תרופות? או חמור מזה (ואני לא מרמז כלום) אולי אפילו בגידה מסתתרת כאן (מקווה מאוד שלא) וכן יכול להיות שהחשק המיני שלו אבד . אין לנו סמכות לדעת מי הוא כל עוד הוא לא מספר על עצמו ומה הוא חש מדוע שלא תבדקי זאת עימו? יותר חשובה התקשורת מכל יחס מיני אחר בקשר זוגי!
 

p019

New member
קשה לענות על רגל אחת

כמו שכתב korpiklaani - אי אפשר לדעת אם הוא א-מיני רק מכך שכיום הנושא לא מעניין אותו. בכל מקרה - את מוזמנת להציע לו להגיע לאתר ואם נוכל נישמח לענות על כל השאלות שלו מהניסיון שלנו.
 

Limbonic Art

New member
יכול להיות

המון דברים שאפילו לא חשבת עליהם למה לברר כאן את התשובה? ממה שכתבת אין שום דרך לדעת... דברי איתו ואולי תשכנעי אותו ללכת לטיפול זוגי או משהו אחרי הכל עד לפני שנתיים הייתם מקיימים יחסים (אני מניחה)
 
למעלה