בארץ אין מספיק תודעת שירות ללקוח וזה חבל
רוב הנהגים בקווים הקבועים שאני נוסעת בהם מודעים לזה שאני עם מוגבלות לא נראית. אלה שלא, אז אני מסבירה את זה פעם אחת ואז לפעמים הם לועגים. הרוב, לא נראה שיש להם בעיה עם זה.
בארץ אין מספיק תודעת שירות ללקוח וזה חבלאולי ישנם כמה שעדיין זוכרים אותי מהפורום
בנו אחלה כבישים למכוניות ולאוטובוסים, בנו גם מפרצים לתחנות אוטובוסים. הביאו אוטבוסים נמוכי קומה, שיהיה קל לעלות ולרדת מהם. וזו לא בפעם הראשונה שהאוטובוס נעמד באמצע הכביש ולא בתחנה. באמצע הכביש אני מתקשה לעלות ו/או לרדת מהאוטובוס. אתמול הנהג הרחיק לכת...באומרו נו אדוני עולה? יום שישי היום, צריך להזדרז. אני לא יכול להזדרז משיב לו, והוא בשלו...להזדרז להזדרז, אין לי את כל היום בשבילך. ואני משיב לו בשקט....לו נכנסת לתחנה עד המדרכה זה לא היה קורה. איך שהו עם עזרה מאנשים הצלחתי לעלות.
אני לא מהטיפוסים המתלוננים על כל צעד ושעל, אבל אמרתי לעצמי מעניין מה יגידו בתחנה מרכזית שאלך להתלונן.
מנהל עבודה " אנחנו לא מתערבים בשיקולי הנהג בקשר לאיסוף נוסעים בתחנות" וואללה יופי אני ממלמל לעצמי .
היו לי גם נהגים חמודים שלא החלו בנסיעה עד שהתישבתי.
כל אחד עם החינוך שהוא רכש בבית.
מה לעשות שאני כבר לא מה שהייתי, שהייתי רץ אחרי אוטובוסים שברחו לי מהתחנה.
נזכר במילותיו של הפרופסור מהבית חולים, שבכל פעם חזר על המנטרה שלו שאני לעולם לא אוכל לעמוד על הרגליים וללכת.
רק חבל שההוא לא נוסע באוטובוסים
ביום שבת זה לפני שנתיים שוחררתי מהאשפוז של 7 חודשים רצוף, פלא שלא התחרפנתי לגמרי.
רוב הנהגים בקווים הקבועים שאני נוסעת בהם מודעים לזה שאני עם מוגבלות לא נראית. אלה שלא, אז אני מסבירה את זה פעם אחת ואז לפעמים הם לועגים. הרוב, לא נראה שיש להם בעיה עם זה.