אוףףף חרא של יום!

תאירU4

New member
אוףףף חרא של יום!

כתבתי את ההודעה הזאת כבר פעם אחת וסגרתי את האינט' בטעות. וכל זה דווקא קמתי הבוקר במצב רוח ממש טוב אבל זאת שעובדת איתי עם פרצוף תחת ויורדת עלי.... הבעל שלי צעק עלי:\ הבן הגדול היה צריך לכתוב לו מכתב על זה שאני יודעת שהוא לא הכין ש.ב. - ילד שכל כך משתדל והולך לו, גם חברתית גם התנהגותית ובכלל ממש ממש משתדל להכין ש.ב. ולהצליח במבחנים למרות זה שהוא כל כך עסוק כל יום עד ממש מאוחר. למה הבן השני לא הביא את התיק הביתה... אפילו לא ידעתי שהוא לא הביא את התיק... למה הוא לא מבין שזה פשוט בילתי אפשרי לשלוט על הכל כל הזמן כשאני לבד עם 4 ילדים? נכון שזה נראה ממש קל אבל זה פשוט אומנות! במיוחד כשיש עוד חובות כמו ללכת לעודד את הגדול במשחק כדורסל, במקביל להיות עם הבנות, להשגיח על הבן השני שיש לו תקופה ממש קשה ופתאום הילד הזה התחיל להרביץ ולא להקשיב וצריך להעמיד לו גבולות, בקיצור אני חייבת לציין שאני ממש אומנית הג'גלינג! והבעל... בעבודה עד שעות משוגעות כשיש לו עוד שעה וחצי נסיעה לכל כיוון גם אחרי שהוא כבר יוצא מוקדם - 20.00 אז עד שהוא מגיע אפילו לא פוגש את הילדים, מזל שהוא מעיר אותם בבוקר כי אני מתחילה לעבודה בשעה 06.30. ולא נמצא ולא עוזר ועוד מעיז לבוא בטענות! אוףףףף זה הולך להיות יום ח-ר-א! זה בטוח!
 

AY1

New member
../images/Emo24.gif מקווה שתופתעי מהיום הזה לטובה

 

מעיןבר

New member
הייתי עונה לו בשלוות נפש

שאם הוא חושב שזה חשוב הוא מוזמן לדאוג לכך שהדברים הללו יתבצעו במקום לצעוק עלייך. אל תתני לזה לחרב לך את היום - את עושה כמיטב יכולתך ולא היית שם לבד כשהילדים הללו נוצרו. כשמנסים לעשות ג'אגלינג מרובה כדורים תמיד יש סיכון שחלקם ייפלו ואם זה מסתכם בתיק שלא חזר הביתה אז מה טוב. ולגבי הקולגה - תחמיצי לה פרצוף בחזרה, שתרגיש איך זה. יאללה, קפה טוב של בקר והיום הזה ישתפר
.
 
אכן אלופה !!!

אני רק עם 2 והחצי במילואים ואני לא יודעת מה עוד מחזיק אותי בהכרה בכלל
 

תאירU4

New member
יש לי בעל מלךךךךךך!

כשהלכתי לאכול א. בוקר הוא התקשר והתנצל. היום הוא יגיע מוקדם במידה והוא יצליח להגיע מת.א. מלךךךך כבר אמרתי?
 
תתקשרי לתימני שלך ותגידי לו שאם הוא כבר

בעיר הגדולה אז שיקפוץ שניה להגיד שלום. אני עד הערב בעבודה.
 

הילהל

New member
טוב שקראתי רק עכשיו

אם הוא מלך - את המלכה! אין לי מושג איך את עושה את זה
 

מרגוש

New member
דבר ראשון אומרים שיש לי יום טוב

אפילו שכול היום התחיל הרגל שמאל. חיבים להיות אופטימים ואז הכול מסתדר. תראי את הצד החיובי למשל שאת לא צריכה לדאוג לארוחות, (ראי שרשור אחר כאן בפרדס), שבגדול כבר כתבו את תעודות המחצית אז לא נורא עם לא הכין ש.ב.. שיום שישי קרב ואפשר לנוח וכו'... בטוח יש עוד דברים טובים.
 
למעלה