אוף אני לא מצליחה לוותר על זה פשוט

Musi© Gi®l

New member
אוף אני לא מצליחה לוותר על זה פשוט

ההרשמה בטכניון הסתיימה כבר לשנה הקרובה? מה היה סף קבלה סופי הכי תחתון שנה שעברה? מה לגבי אב"ג? יכוליות ששאלתי את זה כבר בקומונה אני צריכה שוב את המידע הזה בבקשה
 

morancho1

New member
אהלן

לגבי הטכניון: הנה טלפון של מדור רישום לרפואה: 04-8295398 מדור רישום כללי04-8292111 אבל הם פשוט יעבירו אותך לטלפון הראשון.. הסכם שנה שעברה היה בערך 93 השנה הוא צפויט להיות 94, זה רק משמועות כמובן. לגבי ב"ש אני צופה סכם של 772~ טלפון של מדור רישום: 08-6472788 9-15 שעות פעילות. בהצלחה:)
 
לא להתבאס../images/Emo24.gif

בקשר לטכניון, אני לא יודעת אם ההרשמה כבר הסתיימה. אני יודעת שהסף היה סביב 94, אבל התקבלו גם אנשים עם קצת פחות מזה. באב"ג לא ממש ברור מה הולך כי הם שינו את שיטת החישוב של הסכם. להרבה אנשים הסכם עלה בערך בעשר נקודות, אבל הם לא עדכנו את הסף, שכרגע עומד על 757. אני חושבת שהוא בטוח יעלה, השאלה בכמה. אושרית.
 

Musi© Gi®l

New member
למה זה כל הזמן עולה../images/Emo10.gif

אני כבר על סף להירשם לרוקחות אבל אני לא מצליחה לוותר, בלי שאפילו ניסיתי להתקבל לרפואה
טוב אני אחזור הביתה היום מהעבודה אני אבדוק אם עוד אפשר להירשם לטכניון כבר שכחתי בכלל מה הסכם שלי שם
אבל בטוח פחות מ 94
 

Musi© Gi®l

New member
לפי האתר הסתיימה ההרשמה כבר

מסוף פברואר זה ייתכן? יש לי 93.48 מעניין אם היה לי סיכוי
ושנה הבאה בטוח יעלה סף הקבלה
*ראש בקיר*
 
הגיוני

אבל אני הייתי מתקשרת לוודא. אולי יתנו לך להירשם בכל זאת. בכל אופן, אם החלטת לא לוותר על רפואה ולא תצליחי להיכנס השנה, את תמיד יכולה לעשות שוב פסיכומטרי, אני בטוחה שתשפרי. אושרית.
 

morancho1

New member
תירגעי! את במצב טוב

יש לך סכם ממש גבוה בטכניון! נכון שרשמית שמעתי במענה הקולי שנסתיימה ההרשמה, אבל תמיד אפשר להתקשר לשלוח מכתבים ולהציק,זה בטוח לא יכול להזיק. אני גם בוקדת בשבילי את העניין גם אני שכחתי להירשם לטכניון כי לא ציפיתי בחיים שאני בכלל אהיה קרובה לסכם המטורף שלהם.. אם תדעי משהו-תעדכני.
 
נו באמת....

שיפורי פסיכומטרי זה אחד מהדברים היותר כיפיים לעשות (ובינינו, כמה קשה יהיה לך לגשת לבגרות מסכנה במשהו...). אז לא לוותר, ולנסות בהצלחה!
 

nis original

New member
נצל"ש

נרשמתי לאב"ג בעיקר כי בדקתי באתר שלהם ולפי החישב יוצא כי אני עומד בסכם שלהם. אבל אם הוא יעלה, כפי שאתם אומרים, אני לא יודע אם יהיה לי סיכוי גבוה להתקבל. מה ההערכות שלכם? שאלה נוספת: האם להערתכם הפקולטה לרפוא"ש באת"א תיפתח השנה? שאלה אחרונה: האם אפשר לבקש מהאונ' אישור חריג לעשות פסיכומטרי במועד יולי ולהכניסו לשיקול האונ'...זאת בהנחה שהראיונות לא יתחילו לפני אוגוסט למשל. נא תגובתכם. חשוב לי מאוד לקבל תשובות (או לפחות הערכות) על השאלות הנ"ל מאחר שאני חייל כרגע, ומנסה לצאת לעתודה הרפואית (זה לא עניין לויכוח!). תודה למשיבים.
 

morancho1

New member
אהלן

כמה סכם יש לך בב"ש? לפי זה נעשה הערכת סיכויים.. אני ואושרית מעריכות שזה יהיה 772, אבל זאת רק הערכה (למרות שהם רמזו שהם יעלו אותו בלפחות 10 נקודות). לפי דעתי רפו"ש לא תיפתח השנה. הסיבה שהיא נסגרה זה מחוסר תקציב וגרעונות עמוקים של האוניברסיטה. המצב של האוניברסיטה מבחינה כלכלית עדיין בכי רע, וגם לא שמענו על העניין כלום, אני מניחה שאין להם כוונה לפתוח את הרפ"ש בקרוב בת"א. קיים גם בירושלים, אבל עם סכם מטורף- אם זה מה שאתה בחור לעשות, למה שלא תבדוק את סיכוייך שם? לגבי מועד יולי.אין לי מושג מה קורה עם עתודאים. אתה יכול להפנות את השאלה לנטלי (באדום). אה, ושאלה: למה "זה לא עניין לויכוח"..כמה אנשים כבר ניסו להניא אותך מהרעיון להיות רופא? :)
 

nis original

New member
מה ז"א

רמזו?! אני לא מבין מדוע הם לא יכולים להשאיר את הסכם המינימלי הם נתנו שם (757). נו מילא... והרבה ניסו להניא אותי מהרעיון, כולל רופאת המשפחה שלי באופן פרדוקסלי.
 

morancho1

New member
שמע

זה מקצוע מאוד קשה, גם אותי ניסו להניא מזה, ובצדק אולי.. אתה צריך לחשוב אם זה מתאים לך, להתנדב בבי"ח מדא וכולי, אם עדיין תאהב את העניין, תשקיע ותשפר מה שצריך. החלק הקשה הוא להגיע למסקנה שזה באמת מה שאתה רוצה. איזה רופא אתה רוצה להיות שיניים? כללי?
 

nis original

New member
ניסו

להניא אותי מזה, אבל יותר מזה- ניסו להניא אותי מלהיות עתודאי ברפואה. ואגב, אני מתנדב במד"א כבר כמעט 4 שנים. וכן, אני מאוד רוצה. רק עניין הסכם באב"ג מדאיג מעט, כי אני עומד בסכם שלהם (757). אבל לפי מה שזכור לי, בשנה שעברה הסכם היה 750 ולא קפץ באמצע או משהו (או שהם פשוט לא עדכנו זאת באתר שלהם, אלא רק בוועדת הקבלה?). אם רשום שהשנה זה 757, אז מדוע להעריך 772?! (אני שואל כי אני רוצה לדעת, לא כי אני בא להוכיח מישהו על טעותו). רופא כללי בהעדפה גדולה, אם כי אני לא שולל גם רפואת שיניים כאפשרות טובה.
 
הסיבה לקפיצה הצפויה בסף של אב"ג

היא שהם שינו את שיטת החישוב שלו, ולפי מה שנראה, לכולם עלה הסכם, ככה שנראה שגם הסף יעלה באופן משמעותי יותר. אושרית.
 
בשנה קודמת הסף קפץ

מ749 ל757, ולא היה שינוי בחישוב הסכם. המגמה הזאת נמשכת כבר כמה שנים, אז די סביר שהסף ימשיך לעלות, לפחות בשנתיים הקרובות. אולי אם יוסיפו יותר מקומות בכל שנה, העליה תתמתן קצת. אושרית.
 
למעלה