אוף אני שונאת לארוז - 3 שאלות..

אוף אני שונאת לארוז - 3 שאלות..

*בגדי מד"ס - צבע חולצה כרצוני? *מותר להיות עם פזור בטירונות? *התיק מתפוצץ ואני לא מסוגלת לישון בלי כרית... מה עושים?... יש כרית לשק שינה שנותנים?..
 
חייבת לאסוף שיער.

הבנתי שאסור גם קוקו גבוה, אלא עד קו האוזניים (זה הדבר שהכי מפחיד אותי מהצבא! לאסוף את השיער!) בקשר לשאלות האחרות אני לא יודעת, אבל בנוגע לכרית- מקסימום תניחי במקום כרית כמה חולצות מגולגלות או משהו בסגנון. ואם לא- כשאין ברירה מתרגלים להכל
שיהיה גיוס קל, ובהצלחה.
 

im mitzi

New member
תשובות

מד"ס אפשר איזה בגדים שאת רוצה, מכנסה וחולצה כרצונך.
במידה שיש לך שיער ארוך את חייבת לאסוף אותו בקוקו או צמה, אסור קוקיות. ככה זה בכל השירות הצבאי.
קחי שק כביסה, תכניסי לתוכו כמה מהבגדים שדחסת בתיק והרי לך כרית, במהלך השבוע השק כביסה יתמלא וגם ככה הוא יהיה כמו כרית, ואם מישהו יגיד שזה מסריח, בטירונות לאף אחד לא אכפת, ברגע שמניחים את הראש נרדמים...גם ככה הכל מסריח!
 

fireman

New member
תשובות....

*בגדי מד"ס - אל תקחי חולצה במיוחד תלבשי חולצה ירוקה\לבנה (מה שיש לך) *אסור לוקחים ציפית של כרית, לוקחים שמיכת סקביאס שגם ככה אף אחד לא מתכסה בה ומכניסים לתוך הציפית ומשתמשים בה בתור כרית
 

שדרנים

New member
לגבי כרית:

את יכולה לקנות כרית מתנפחת, וביציאה הבאה להביא כרית נורמלית.
 

Femdom

New member
תשובה

בגדי מד"ס - בעיקרון אם את רוצה להראות מורעלת עדיף בגדים בצבעים מבצעיים... חולצה בצבע ירוק זית ומכנסיים שחורים. מה שמותר ואסור בחולצות זה תלוי במפקדים שלך... חולצות אם כל מיני קישקושים בדרך כלל לא יתקבלו. שיער - אני חושב שמותר שיער פזור אבל לא יצא לי לעשות טירונות בנות אז לא סגור על זה. בעית התיק - אם אין לך מקום בתיק אז תוציאי דברים לא נחוצים מהתיק (ואני בטוח שיש הרבה כאלה), או שתמצאי דרך לחבר את הכרית לתיק מבחוץ... תכסי אותה במשהו ותקשרי אותה לתיק, או שתקחי עוד תיק קטן יותר בשביל הכרית, או שפשוט תדחפי לשם את הכרית, כמה קשה זה כבר יכול להיות? כרית לשק שינה - יש שלושה סוגי שקי שינה בשימוש בצה"ל - ישראלי, אמריקאי(מומיה) וגרמני. הישראלי והגרמני באים אם כריות built-in בתוך הכיסוי של הראש (וזה לא נוח בכלל. . את יכולה להשתמש בסקביאס (שמיכה) שאת מקבלת (או אפילו 2 סקביאסים) בתור כרית, ותקווי שלא תמותי בלילה.
 
למעלה