אופירה עצתך נדרשת

אופירA

New member
מנהל
פה אין לי עצה אלא חינוך עצמי

אני גם שמתי לב שהחורף הזה יש המון המון חלזונות. בד"כ עם קונכיה.
אני מאוד אוהבת אותם. ואין לי מושג מה ממגר אותם.
לא נראה לי שבקומה 4 יהיו לך הרבה חלזונות.

בכל אופן, תנסי לעשות מה שעשיתי עם הג'וקים. חינכתי את עצמי עם המון אמירות לעצמי, לפחד מהם פחות. לספר לעצמי שהם לא כל כך נוראים כמו שאני מרגישה. ולאט לאט ההרגשה השתנתה להרבה הרבה פחות ממה שהיא היתה.
 
אופירה עצתך נדרשת

לאור ההצלחה המסחררת של העיצה הקודמת שלך אני גרה בדירה נטולת ג'וקים כשפעם במאה שנה יש ג'וק מת שזה עדיין מגעיל אבל עם המתים אני יכולה להתמודד עכשיו צצה בעיה חדשה שהביא איתו החורף-חלזונות.
אין לי מושג איך החילזון עשה את זה ואם לא הייתי נגעלת ממנו בטח הייתי מתפעלת.
ראיתי כתם בחושך על הרצפה רעד חלף בגבי זה בטח ג'וק אבל בחושך הוא נראה פחות שחור מבדרך כלל הדלקתי את האור וגיליתי חילזון רירי זוחל בשלב הזה צרחות אימים. והצרחות שלי חזקות רצח.
התקשרתי לאבי אחוזת אמוק והוא לא יכל לעזור לי כי גר במקום אחר כבר יצא לי להתמודד עם פחדים בעבר ובדירות קודמות כמו הצורך להוציא תולעת מהחלון (גזרתי אותה עם מספריים תוך כדי צרחות ועצימת עיניים).
הפעם לא יכולתי אבי הציע לסלק עם נייר אמרתי לו שאיני יכולה כי החלק שהכי פחות מגעיל אותי בחילזון זו הקונכיה אבל הריר והאיכסה עדיין יכולים לגעת בי.
חשבתי לשים עליו דלי ולחכות שמחר אבי יבוא ויעיף אותו אבל הגועל היה גדול ככה שלא יכולתי להתקרב אליו
אז בשלב הזה בחרתי פשוט בלצרוח למגינת ליבם של השכנים (זה קרה לפני דקה ב12 בלילה).
השכן שלי דפק בדלת כנראה חשב שמישהו מנסה להרוג אותי או משהו הוא שאל אם הכל בסדר אמרתי כן ולא הוא אמר אוקיי נרגעתי ואז ביקשתי שיעיף את החילזון וסיפרתי לו שבחוץ לא אכפת לי אבל בתוך הבית והמחשבה שאני עלןלה לדרוך על הגועל הזה מצמררת אותי ליסודות.
 
את כנראה צודקת זה קשה כי זה

רמת חלחלה מאוד גבוהה אני מאוד אוהבת חלזונות בציורים ובטלויזיה זה בסדר אבל בבית שלי בטריטוריה שלי מרגיש טו מאצ' . מה שכן אולי השכן יסכים לעשות להם טרנספר במקומי הוא לא נראה נגעל ומספיקה לו חתיכת נייר לגעת בהם
תודה
 

מישהי1632

New member
מזדהה איתך

הבת שלי מפחדת נורא מחלזונות. מגיבה כמוך. אני מפחדת מג'וקים ותולעים. ניסית להזמין הדברה? שווה.
 
תודה רבה אני בהחלט שוקלת לנסות הדברה בעתיד

בזכות אופירה למדנו אצלינו שמרססים עם k2000 פעם בשנה לקראת האביב (מאי אפריל), והבית נקי מגוקים ואם מגיע גוק הוא ימצא מת וטוב גוק מת מגוק חי
 
למעלה