אוקי בעקבות שזה פרום חדש

שחור2

New member
אוקי בעקבות שזה פרום חדש

ונראה לי שמה שאני מבין, המעט שאני מבין יעזור הרבה להרבה אנשים אז ככה: אני אכשיו אכתוב בקטן כי אני עומד לפרסם מאמר מה זה צי ומה זה עוזר באומניות לחימה. אז הנה: צי בסינית זה האנרגיה שזורמת בהכול ביפנית זה קי. הצי זורם בגוף באדמה באוויר באצבעות ובבית. ברגע שהצי נעצר זה אומר שמשהוא לא טוב שאני זרימה נקייה. ואכשיו באומניות לחימה. יש אומניות שמשתמשות בצי לעשות דברים מדהימים. לשפור מתכות על הראש. שאופנוע ישא עליך. לנגוח בעץ. שהיד לא תכאב אף פעם. ואת כל זה ראיתי בתוכנית טלויזיה ושמעתי מהמורה שלי אז זה אמיתי ואתם יכולים לבחור עם אתם רוצים להאמין או לא. במאמר שאני יכין היה על אומניות ריפוי עם צי צי באומניות לחימה בהרכבה וקצת על צי בבית תגידו מה דעתכם
 
היי שחור אחד- אהבתי../images/Emo24.gif

צי = קי הבנתי נכון? תנסה לחקור מה זה ק-י-י-ביהדות אתן לך רמז: גם כן קשור לאנרגיות מאד גדולות, יושב ליד ר-י-י. יש לזה קשר לרי-קי המסורתי והידוע, לא על התורה היפנית אני מדברת. אם תמצא את ההקשר אנא צרף למאמר. אני מאמינה מאד מאד בצ´י- אנרגיית החיים הזורמת בנו. שוב אתה מוזמן לצרף את המאמר גם בפורום 199 מודעות פנימית.
 

שחור2

New member
אוקי

מודעות פנימית זה לאנשים חולי נפש. שיבכו שם בדכתי. אני יודע שזה רייקי עם האנרגיות. וגם עם אני לא טועה אמרתי שיש שיטות ריפו כאלו. ואני מקווה שהמאמר יצא טוב. רק עוד טעימה מהמאמר. חידה צי בסינית זה אנרגיית החיים מה זה צי ביפנית. אני יפרסם את התשובה בדיוק ב15:00. כי אני בן אדם חסר סבלנות.
 

שחור2

New member
אין לפרום מנהל

אומנם מיכל הנחמדה עונה להכול. אבל עם היא המנהלת למה היא לא בכחול.
 
כי הפורם חדש..

אז לוקח קצת זמן עד שמכניסים אותו לכל הקהילות ועד שהצבע שלה נצבע וכו´ וכו´.. וגם מיכל מנהלת את פורום מודעות פנימית
 
אכן אני המנהלת- הצבע לא כל כך חשוב

לי... כנראה עניני מערכת. מקווה שבעתיד יחליטו להכחיל את שמי.
 
למעלה