אושרה עיסקת השבויים

אושרה עיסקת השבויים../images/Emo66.gif

מה אתם חושבים? קודם כל אני רציתי שהעסקה תאושר אבל עכשיו שאמרו שכנראה שני החיילים כבר לא בין החיים לא יודעת כמה זה חכם להביא את מה שהערבים רצו שזה רוצח כבד משקל עוד רוצחים ועוד גופות ובזה אנחנו מראים להם שלא שווה להם להשאיר את החיילים שלנו בין החיים כי במילא הם יקבלו מה שהם רוצים שזה רוצחים עם דם על הידיים.אני יודעת שלנו יש רגש יהודי רגש יותר חזק משלהם זה ברור שאנחנו רוצים שהם יבואו לקבורה בקבר ישראל ולהם לא ממש אכפת אבל ברגע שאנחנו משחררים רוצחים תמורת גופות הם מבינים דבר אחד- שהם יכולים לא להשאיר חיילים בחיים(בינהם גלעד שליט) אני מההתחלה אמרתי תמורת החיילים החיים שיתנו כל מה שהם רוצים העיקר שהם יחזרו למשפחות שלהם ואלנו בריאים ושלמים אבל עכשיו ברגע שח"ו רוב הסיכויים שהם כבר לא בין החיים זה לא חכם לתת להם כ"כ הרבה אסירים עם דם על הידיים, וחס וחלילה ונתנו אסירים בשביל לקבל אחר כך עוד המון גופות כשהמחבלים האלה "יחזרו לעבודה", כי אתם מסכימים איתי שהאסיירם האלו לא יישבו בשקט והם יחזרו ל"עבודה שלהם".ועכשיו העיסקה עם גלעד שליט תהיה הרבה הרבה יותר קשה כי אם גלעד שליט חי והלואי שזה ככה הם ייקחו מיליוני רוצחים או חס וחלילה יחשבו בשביל מה להשאיר אותו בחיים אם במילא הם יקבלו את אותו הדבר. זה מה שאני חושבת ואני ממש ממש לא מזלזלת בזה שהשבויים צריכים לחזור,והם צריכים לחזור!אבל צריך לשקול את זה טוב טוב שיתנו לנו מידע מדוייק מה מצבם..... מה דעתכם?
 

אלינה מ

New member
את ממש צודקת

גם אני חשבתי על זה.. הרי, רוב הסיכויים שהחיילים אינם בחיים.. אני מאוד מקווה שאנחנו טועים כולנו והם בסדר גמור למרות שהסיכויים הם ממש קלושים.... אנחנו מחזירים להם 5 אסירים תמורת 2 גופות , זה פשוט בלתי נתפס!! אין ממש הרבה ברירות החיילים האלו חייבים לחזור הביתה לישראל בין אם הם בחיים ובין אם אינם.. למרות שאני ממש מבינה את מה שרשמת ודיי יצא לי לחשוב על זה.. טוב, נקווה רק לטוב!
והלוואי והם יחזרו בחיים, כי אם לא אז הכי מכל עצוב לי על הקרובים והמשפחות שלהם
 
../images/Emo45.gifנכון אבל אלו לא סתם אסירים../images/Emo66.gif

הם רוצחים שרצחו משפחות קיימו פיגועים גדולים ואני לא מאמינה שהם יישבו בשקט אחרי שהם ישתחררו
 

אלינה מ

New member
חיזבאללה הודיע לישראל כי רון ארד מת

http://news.walla.co.il/?w=//1304921 "את המסר העביר המתווך מטעם האו"ם, גרהארד קונרד לקראת ביצוע עסקת חילופי השבויים. החיזבאללה יעביר דו"ח על מאמציו לאיתור ארד ארגון חיזבאללה הודיע לישראל כי הנווט רון ארד אינו בחיים. כך עולה ממסר שהעביר המתווך מטעם האו"ם, איש הביון הגרמני גרהארד קונרד לישראל, לקראת ביצוע עסקת חילופי השבויים. קונרד עיין בראשי הפרקים של דו"ח שמכין החיזבאללה בעניינו של ארד, שמטוסו הופל מעל לבנון ב-1986 ונשבה בידי ארגון אמל, שצפוי להיות מועבר לישראל במסגרת עסקת השבויים. ואולם, המתווך הגרמני לא ראה את הדו"ח עצמו. במגעים הקודמים עם חיזבאללה בעניין ארד, בשנים 2005-2003, הודיע חיזבאללה כי מאמציו נכשלו ואף שהוא מעריך בסבירות גבוהה מאוד שארד מת, הארגון אינו יודע היכן נקבר ואינו יכול לספק הוכחה מדעית מה עלה בגורלו. על פי ההבנות בין ישראל לחיזבאללה, הארגון יכין דו"ח מפורט בעניין המאמצים שנעשו לברר מה עלה בגורלו של ארד, שיכיל, בין היתר, גם עדויות של אנשים שחיזבאללה תיחקר בעניין. חיזבאללה נדרש להסביר בדו"ח כיצד הארגון הגיע למסקנה כי ארד אינו בחיים, ומדוע נטען כי לא ניתן לספק לישראל הוכחה מדעית באשר לגורלו. כלומר, מדוע אם ארד אינו בחיים, כפי שטוען חיזבאללה, הארגון אינו יכול למצוא את גופתו. קונרד מסר לישראל כי התרשם שחיזבאללה רוצה להפגין כי נעשה מאמץ רציני לבירור גורלו של ארד. פרסומתהדו"ח יועבר לישראל אחרי שהממונה מטעם ראש הממשלה על חילופי השבויים, עופר דקל, יחתום על ההסכם מול קונרד, שייסע עם המסמך החתום לבירת לבנון, ביירות, להחתמתם של נציגי חיזבאללה. רק לאחר שלב החתימות יתבצע השלב השני של העברת הדו"חות. חיזבאללה יעביר לישראל דו"ח על ארד ואילו ישראל תעביר דו"ח על המאמצים שעשתה כדי לברר מה עלה בגורלם של שלושה דיפלומטים איראניים ועיתונאי איראני שנעלמו במלחמת לבנון הראשונה. ישראל כבר הבהירה בעבר כי מהתחקיר שערכה גילתה כי הארבעה עצרו במחסום של הפלאנגות - הכוחות הנוצריים בלבנון. לאחר מכן, לטענת ישראל, נחקרו בידי הפלאנגות, הוצאו להורג ונקברו במקום בו הוקמו בניינים - לכן לא ניתן לאתר את מקום קבורתם."
 
מסכן../images/Emo7.gif../images/Emo66.gif

כל הייסורים שהם עוברים שם.. אני ידעתי שהוא לא בין החיים הוא כבר 20 שנה בשבי לא חשבתי שהם השאירו אותו בחיים... עכשיו התקווה היחידה היא גלעד שליט
 
לבינתים נחתם הסכם החזרה של שני החטופים../images/Emo66.gif

אהוד גולדווסר ואלדד רגב זה גם התקדמות לאחר כל השאננות של המדינה הזאת. וב"ה גלעד יחזור בריא ושלם למשפחתו...אבל אי אפשר להגיד שזה לא התקדמות במצב
 
למעלה