אותם רודפים אחרי ספויילרים או בורחים מהם?

BloodyRose

New member
אותם רודפים אחרי ספויילרים או בורחים מהם?

בעקבות הטריילר החדש (לא ראיתי, לא לספיילר
) - אתם מהאנשים שמחפשים מידע וצילומים ושמועות והצהרות, או שנמנעים מהכל ומגיעים לפרק חדש/עונה חדשה בלי לדעת מה עומד להגיע?

אני אישית *מאוד* משתדלת להימנע מספויילרים, וכמובן שזה קשה בעידן האינטרנט. גם אתר תמים יכול לזרוק ספויילר אכזרי מבלי להזהיר, וגם חברי פייסבוק יכולים לספיילר מבלי לשים לב.
יש משהו נחמד בלהגיע לפרק חדש מבלי לדעת עליו דבר - קשה לבנות ציפיות מטורפות כשלא יודעים כלום, לכן גם יותר קל לא להתאכזב
(זכור לי במיוחד אחד מפרקי הכריסמס ספיישל, כשכל הפורום התאכזב כי הטריילר נראה סופר-מבטיח, בעוד שאני ממש נהניתי כי לא ראיתי שום טריילר ולא נבנו אצלי ציפיות לשום דבר)

ואיך אתם? מחפשים מידע או בורחים מספויילרים?
 

Ayelet 363

New member
גם וגם

כשאני בשליטה אני בורחת. הרבה פעמים אני לא בשליטה. אני גם שולטת בעצמי הרבה יותר אם אלה ספויילרים לפרק שכבר שודר ועוד לא הספקתי לראות אבל בקרוב אראה (כלומר, תוך כדי שהסדרה משודרת). אני גם אוהבת לקרוא תיאוריות, וזה מפתה לקרוא ספויילרים, כדי שיהיה על מה לפתח תיאוריות.
 

timetraveler900

New member
אני לא אוהבת לקרוא ספויילרים

אבל אם זה הצהרה של המפיקים או טריילר חדש שיוצא, קשה לי להתעלם מזה... לבוא לפרק בלי לדעת כלום יכול להיות ממש טוב אבל משום מה כשאני עושה את זה אני מרגישה קצת Thrown off.. לא יודעת למה. כמו ספר שאין לך מושג על מה מסופר, אפילו לא קווים כלליים.
 

BloodyRose

New member
יש בזה משהו

(אם כי בכל הנוגע לספרים - חוויות הקריאה הכי טובות שלי היו עם ספרים שלא היה לי שמץ של מושג על מה הם)

נדמה גם שכיום, היוצרים די בונים על כך שהצופים יודעים קצת למה הם נכנסים (לפני תחילת העונה השביעית למשל, הBBC פרסמו את Pond Life, מיני פרקים בהם רואים בחטף את הפרידה של איימי ורורי. מי שלא ראה את זה, לא הבין איך ולמה בפרק הראשון הם לא ביחד).
גם לפני הספיישל 50 היה משהו כזה - המיני פרק עם פול מקגאן שמתחדש לג'ון הארט. אמנם לא "נחוץ" להבנת הספיישל, אבל תוספת נחמדה שעונה על *ה*שאלה - איפה ומתי הארט נכנס לתמונה.

הבעיה היא שבאמת קשה "לעשות סדר" - מה יהיה ספויילר שיפגע בהנאה של הצפייה הראשונה, ומה יהיה בגדר "בילד אפ" לפרק.
 

Lhuna1

New member
אני בורחת מספוילרים, אבל הטריילרים הרשמיים

לדעתי לא מספיילרים כלום, לפחות מניסיוני עד עכשיו (והרגישות שלי לספוילרים מאוד גבוהה), לכן אני צופה בהם ללא חשש.
 
למעלה