או סוף סוף פורום רציני

יס באך

New member
וואללה? בפ'ם האחרונה שנגעתי בו

לא קמתי כל הלילה מהאסלה. רק רציתי שתד'י.
 

קפת

New member
טוניסאים, מרוקאים

מה ההבדל בכלל? כולם ישבו במעברות וחטפו דידיטי. שלום גם לך, ותודה על הברכות. תכנס/י בבקשה לחדר של אחות נחמה, לקבלת חוקן פרופילקטי.
 
חוקן פרופילקטי

תוניסאי, מרוקאי וגרוזינית יושבים במסעדה. אה, לא. זה טיפול בהלם.
 

עין הנץ1

New member
גמני לא מבין מה הבעיה

הנה הגיע בן תשחורת, אשכנזי ראוי ובעל חזה מפואר שגם בו אין די כדי להכיל את כל המדליות והצל"שים אותם קיבל ובצדק במהלך שירותו הצבאי, ובוחן אותנו על שאלות של מהות, על סוגיות זן קיומיות, על אנונימיות הפרט בהמון, ומעמיד לנו (לי לפחות, טוב?) מראה מול דמותי הקווזימודית. מה זה מראה, פריזמה משוייפת למשעי. ובה כולנו משתברים ומנפיקים כאחד גוונים חיוורים מלבן. הוא מצביע על הצורך בקבוצת ביקורת ראויה עליה נוכל להתנשא ולהתנחשל, לחמוס ולנשל, לנער ולחשל, הוא מעלה אותנו על פדיסטל כמו שאנו המגלומנים אוהבים, יוצק שמן על ראשינו, נושא אותנו על כפיים וצועק את שמותינו מפסגות ההרים. ואם לא די בכך, עוד מצהיר לסיום ולקינוח כי הוא רציני. אייל, ידידי הבינארי, בוא שב איתנו ותראה שהצ'חצ'חים האלה יודעים גם הם דבר או שניים על החיים (ולא רק על חיים משה), גם הם איתנו במתוק ובמריר (ולא רק עם אבי ביטר), גם להם - שומו שמיים ותגעש הארץ - יש אג'נדה רחבה יותר ממירוק הפנלים של ביתך המהוקצע והמתרונן בצליליו של אריה ורדי (זה זה שכתב את "אאידה", לא?)
 

קפת

New member
רקוויאם

הלך מאיתנו אייל, הלך לבלי שוב הלך הפה המתוק הלך האיש האהוב הלך מאיתנו אייל הלך והלב כואב הלך, הו, אין בלתו הלך והטחול דואב הלך מאיתנו אייל הלך - העולם כה ריק הלך וכבד היגון הלך והכל מתפרק. געגועי לציון. המניאק.
 

n616436

New member
מוחות

וואלה, אני לא יוצא אירופה- אבל בגילי הצעיר, 25 - אני בטוח שמוחי המזרחי הנחשל שהביאני לרמה של דוקטור (בעוד כשנה) עולה על שלך.
 
למעלה