אז איך היה היום

TOUSH

New member
אז איך היה היום../images/Emo35.gif

במפגש עם הגיים בויז
נהנתם
כל החוויות לכאן
 

anastasia14

New member
יאללללהההההה

איזה כייף היה אתמול ערנוש המושלם שלייייי והקליפ ממש אבל ממש מהמם
 
היה ממש כיףףףףף!!

למרות שהיה ממש ממש ממש ממש ממש עמוסססס
היה לי נאחס כזה.. אבל ממש כיףףף חח... קליפ מדהיםםםםםםםם!!
 
היה הכי שווה בעולם כולוו...

הם כאלה...אחחח....יוו.....תצבטו אותי שאני יראה שזה לא חלום... אדם היה כזה מושלם=>חברה שלי מחקה לי ת'תמונה איתו:(ררר..... ואושרי...אוייי אושרי...מדהים שליי....! איך הם שרו כזה...יווו.... קחו תמונות...
 
אלוהיםםםםם!!!!!

דיברתי עם שרון ואדםםםםם אתמול בפלאפוןןןן הכל בזכות נוגו'שששששששש יאמממההה זה היה כזה שולט למרות שלא הייתי שמה!! אמרתי לשרוני מזל טוב!!! כפרה עליו\!!!!!!!!
 

anastasia14

New member
היה ממששש..

פצצות ערנוש פשוט מושלם אני מתה עליו היה ממש עמוס אבל מה זה משנה כי בכל מקרה נהנהתי ממש הצטלמתי אם כולם ןגם צלמתי מלא את ערנוש וקיבלתי חתימות מכולם היה ממש שוההה אני צריהכ לסרוק תתמונות ואני יעלה אותם לאתר!!
 
אאאאאאאא היה בנזזזזזז../images/Emo9.gif

אני וחברה שלי באנו לדיזינגוף ב7 וישר ראינו כמה בנות מהפורום הרשמי שזיהיתי,ואז התחיל להתמלא לאט לאט, הרכיבו ת'מסך הזה של הקליפ ובאו המשפחות של הבנים. ב8 ככה הם הגיעו והיתה מה היסטריה נתתי לשרון ת'מתנה ואמרתי לו שייפתח אותה שיהיה לבד, חיבוקים, תמונות ובלה בלה..באו מראש 1 [צילמו אותי עם ערן ועוד בנות] ואפילו רוברטו היה.. הקליפ סוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף הדרך, בנות אתן לא יודעות איזה השקעה!!! בקיצור היה כיף, כמו תמיד, מחכה למפגש הבא!
 

game boys mw

New member
קטע וידאו מתוך מפגש המעריצים בקסטרו

המפגש נערך אתמול 28.11 בקסטרו ת"א... היה פיצוץ, מלא מעריצים ואוירה מטורפת עכשיו קבלו סרטון קצר מתוך המפגש! http://www.zippyvideos.com/5540393502453586/game_boys28.11.05
 

TOUSH

New member
מהסרטון אני מבינה ששרון היה ../images/Emo41.gifהערב

כפרעליו הוא אחד הדברים הכי מתוקים שישי
 
למעלה