אז איך היה עד עכשיו?

Jen74

New member
אילן זוכה בכרטיס הזהב ../images/Emo6.gif

אני מתה לראות צילומים מהטייקים של זה. בטח כולם היו שם על הרצפה קרועים מצחוק.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
וואלה הפקות - פרק מוזר...

לא הזוי, אלא מוזר... לא יודע.. פרק מאוד מאוד מאוד מבולגן.. כאילו הם לא ידעו בדיוק מה הם רוצים לעשות פה. זה לא היה ג'ורה.. לא פרק שמוקדש כולו לדרדסים.. אבל זה גם לא פרק שעסק במאחורי הקלעים של ההכנות לזה.. ובאמצע היה את השיר של נג'י לברכה שלא הבנתי מה החליטו לדחוף את זה, זה היה ממש תקוע ולא קשור לכלום
אין לי עדיין דעה סופית על הפרק כי ראיתי אותו הרגע בפעם הראשונה(אני צריך לפחות פעמיים כדי לגבש דעה אמיתית
) אבל בתכלס זה פרק שהיה יותר מתאים ברמה שלו לעונה 5 המבולגנת
 

kuliv

New member
ודווקא בעונה 5...

הביצוע של נג'י לז'אק ברל באמצע "פרק מסריח" היה מופתי. אבל אני חושב שבהתאם לזה שהתסריט של קובי (יחד עם שותפו הקבוע, אלעד קוריש) אפשר להבין קצת יותר מה עובר על הפרק. גם ההומור המבולגן ששקוע כבר קצת יותר מדי במחוות, גם ההתרחקות המטורפת מהרעיונות הרגילים של "הפיג'מות"... בספיישל באולפן קובי גם נראה די מנותק ורחוק מהפיג'מות, טיפה כאילו זה כבר לא באמת מהנה כמו פעם. חבל, דווקא לדעתי העונה נפתחה טוב. יהיה מוזר לראות את השחזור שלהם ל"פרק מצויר"...
 
מה? עונה 5 הרבה , הרבה

פחות מבולגנת מעונות 6-7. עונה 5 הזויה באופן מצחיק ובמידה , עונות 6 ו7 איבדו את הראש לחלוטין עם המוזרויות שלהן.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
עונה 6 הייתה עונה הזויה

ובגלל שהיא צולמה ביחד ובמקביל עם עונה 7 אז רוב הסיכויים שעונה 7 תהייה באותו כיוון של פרקים הזויים. עונה 5 לא הייתה הזויה, אבל היא הייתה די מבולגנת.. זו עונה ארוכה שהיו בה פרקים מיותרים. היא מלאה בהרבה ראיונות שאני מניח שהם צברו כבר הרבה זמן ורצו להוציא אותם לפועל, ולא ידעו איך לעשות את זה בדיוק (עסק מסריח, שרה טבעות..) ויובל יא נעלם! מה קורה?
 
מסכים שפרקי ה"רעיון" בעונה 5

היו הפחות מוצלחים (שרה טבעות, עסק מסריח, לא מצחיק), אבל היו שם כל כך הרבה פרקים מטורפים ואדירים (המבול, סוף העולם, אפס אפס אפס). אף פרק מעונות 6-7 עד עכשיו לא התקרב לרמה של הפרקים הטובים של העונות הראשונות, אולי חוץ משני פרקי הפינאלה של 6, שהיו הדוגמא המושלמת למטורף אבל אדיר.
 

AviShai98

New member
פתיחה סבירה לעונה שנראית מצחיקה במיוחד

את הפרודיה ל"צ'רלי והשוקולדה" פחות אהבתי, עוד מאז שהודיעו על הפרק לפני שנה ניסיתי לחשוב איך הם יעשו את הפרודיה, לא נראלי הם כל כך הצליחו. למרות שה"ווייי" המוזר של אילן, השירים הדי נחמדים והנאום "המרגש" של אילן בסוף הפרק הצליחו להעלות לי קצת חיוך. אולי אם הפרק היה משובץ באמצע העונה, הייתי יותר אוהב אותו. לפרק פתיחה זה בכלל לא מתאים. לעומת זאת, את המחווה לדרדסים יותר אהבתי, פשוט נקרעתי מהדיבור של בר מוח והבעיה עם המסך הכחול שמשתלב עם הפנים של גרי ונתן. וגם השיר של נג'י בים ברגע הכי לא קשור בפרק הצחיק אותי. חחח וראיתם איך אילן נראה בבר מצווה שלו?
הפרק עם אובמה היה סביר ולא פרק כל כך קלאסי [מה קלאסי?!]. פרק בסגנון של רובי ואלי. אבל השיחה של גרי עם הסוכן [מושיק גלאמין] הייתה קורעת. אני ממש מצפה לפרק של מחר, מעניין איך הם יעשו את "הפרק הקצר ביותר".
 
למעלה