אז איך עובר החג?ומה חדש?...

Digi Lista

New member
אז איך עובר החג?ומה חדש?...

אצלי החג קצת משעמם אבל זה כנראה בגללי שאין לי חשק לשום דבר ולאף אחד בתקופה הזאת(מה שכן מעכשיו תהליך התביעה מתחיל להתקדם),יעבור... בואו נסכם שנה... -חוויות טובות שקרו לי השנה: -חוויות רעות שקרו: -שינויים ומסקנות שחוויתי כחלק מהמסע האישי השנה: -פסגות שהגעתי אליהן השנה: -ולמרות הדימיון לשאלה הקודמת...חלומות שהגשמתי(או לפחות התקדמתי לההגשמתם) השנה: -חלומות שטרם הגשמתי למרות שרציתי: -חלומות שיש לי להגשים השנה: -משהו שאיכזב אותי השנה ונגרם על ידי אחרים: -משהו ששימח השנה ונגרם על ידי אחרים: -תופעות עולמיות/ארציות שהדאיגו/עיצבנו/שימחו אותי השנה: -פסגות להגיע אליהן השנה: -השירים שעשו לי את השנה: -הספרים שעשו לי את השנה: -הסדרות והסרטים שעשו לי את השנה: -האנשים שעשו לי את השנה ולמה: -איחולים לעצמי לשנה הקרובה: -איחולים לאחרים לשנה החדשה: -וכי לא מצאתי שאלות נוספות...דברים נוספים להגיד שקשורים לשנה החדשה/ישנה:
 

OOOO0

New member
החג עובר סבבה.

סיימתי עם האנגלית סוף סוף, רק חבל שהקורס המתקדם שנרשמתי אליו לסמסטר הקרוב לא נפתח בסוף, אז אני לא יכולה לנצל את זה כרגע. לא נורא, סמסטר הבא. אני שוב ממליצה לך לגמור עם האנגלית כמה שיותר מהר. ראיתי שההרשמה לאמיר"מ הקרוב מתחילה ב-18.10, אולי תנסי להירשם אז. סיכום השנה שלי: חוויות טובות שקרו לי השנה:הכרתי כמה אנשים מדהימים במרחב הוירטואלי ומחוצה לו, והיו לי כמה בילויים משפחתיים מהנים. -חוויות רעות שקרו:כמה דכאונות שעברו עליי. -שינויים ומסקנות שחוויתי כחלק מהמסע האישי השנה: *להיזהר לא להיקשר רגשית לבני אדם, כי זה עלול להיגמר רע *שאם אני רוצה חברים, אני לא יכולה לשבת בשקט ולחכות שיציעו לי חברות, אני חייבת ליזום *שאנשים לא צריכים להגיד לי כל הזמן שהם אוהבים אותי ושאכפת להם ממני, כדי שאני אדע שהם אוהבים אותי ושאכפת להם ממני -פסגות שהגעתי אליהן השנה: *אחרי 4 שנים של לימודים באוניברסיטה הפתוחה סיימתי עם דרישות האנגלית סוף סוף *השנה הצלחתי להפוך לחברה של אנשים שהכרתי קודם אבל רק השנה התקרבנו -ולמרות הדימיון לשאלה הקודמת...חלומות שהגשמתי(או לפחות התקדמתי לההגשמתם) השנה: *הצלחתי להרגיש נורמלית. כלומר,התגברתי על תחושת הילדה הדחויה מבית הספר שאף אחד לא אוהב והצלחתי להביא את עצמי למצב של בנאדם אהוב עם כמה חברים שאכפת להם ממנו. זה יותר משהו פנימי שלי, שעבדתי עליו ואני עדיין עובדת. -חלומות שטרם הגשמתי למרות שרציתי: נורא רציתי להתקדם קצת יותר עם התואר הזה, אבל זה קצת קשה כי הרבה קורסים שאני רוצה לא נפתחים בסוף. -חלומות שיש לי להגשים השנה:לסיים את התואר, למרות שלא נראה לי שאני אצליח ככה לסיים עם זה תוך שנה. -משהו שאיכזב אותי השנה ונגרם על ידי אחרים: חוויתי סוג של שברון לב מאיזו חברה. חשבתי שאנחנו חברות טובות אבל היא כנראה פחות ראתה אותי ככה. זה קצת כמו שקורה לפעמים במערכת יחסים רומנטית, שבה אחד יותר רוצה והשני פחות משתף פעולה. -משהו ששימח השנה ונגרם על ידי אחרים:כמו במשפט הקודם רק הפוך. לא ציפיתי למשהו והופתעתי לטובה. -תופעות עולמיות/ארציות שהדאיגו/עיצבנו/שימחו אותי השנה:האלימות הנוראית הזו שהגיעה לשיאים חדשים לאחרונה. זה ממש מפחיד! גם מדאיגה אותי כל שנאת האחר הזו שקיימת אצל כלכך הרבה אנשים. -פסגות להגיע אליהן השנה:זה קצת כמו חלומות,לא? אין לי ממש פסגה לכבוש השנה. -השירים שעשו לי את השנה:"סיבה מספיק טובה" של אמיר פיי גוטמן -הספרים שעשו לי את השנה:אני לא קוראת ספרים. בושה וכלימה,אני יודעת. בגלל שאני תולעת ספרים לשעבר אני מרגישה שמיציתי את עניין קריאת הספרים בחיי עד שיגיע הספר שירתק אותי ולא ייתן לי לעזוב אותו. בינתיים אני מעדיפה לקרוא עיתונים, לראות טלוויזיה ולגלוש באינטרנט. -הסדרות והסרטים שעשו לי את השנה:"חשופים", "הלילה עם ליאור שליין", "האח הגדול", "הישרדות". -האנשים שעשו לי את השנה ולמה:כבר עניתי על זה בכל השאלות הקודמות. כל האנשים הקרובים אליי, וזה כולל גם אתכם כמובן. -איחולים לעצמי לשנה הקרובה:אני חייבת ביטחון עצמי דחוף! ולמצוא עבודה. -איחולים לאחרים לשנה החדשה:הרבה בריאות,אושר ושמחה גם מהדברים הכי שטותיים שעושים לכם טוב. -וכי לא מצאתי שאלות נוספות...דברים נוספים להגיד שקשורים לשנה החדשה/ישנה: שתהיה לנו שנה יותר טובה מזו שהסתיימה!
 

Yuske

New member
הרבה משפחה בערבים>_>

אגב גלית, אני ממש שמח לשמוע שהכל משתפר עם הביטחון העצמי ועם היזימה (יזימה- יש מילה כזו?) של הקשרים! אני לא יודע אם אמרתי בעבר, אבל אני רואה שיפור לטובה במעגל החברים שלך וזה ממש משמח אותי לשמוע^^ אצלי - היה נחמד, עובר נחמד...אני עייף כרגע פשוט כי חזרתי מארוחת חג שני אצל דודה שלי וחיכיתי עד שמישהו יסיע אותי הבייתה (זה אמנם קרוב אבל הדודה הזו מביאה לי תמיד פשוט שקית גדושה באוכלX_X...שזה מעולה כן? עכשיו יש לי אוכל לכל השבוע!!^__^) ארוחת החג הייתה ממש מוצלחת, היינו כל המשפחה עם האחים ועם האחיניות שלי והיה ממש כיף^^ ולשאלות: חוויות טובות שקרו לי השנה: הו הרבה, במעגל החברתי, ואף בפאן הרומנטי^^ במעגל המוזיקאלי - הייתי על במה פעמיים! והיו הופעות טובות, מקווה לעוד הרבה כאלה ולעוד הרבה קאברים! ובפאן המשפחתי (עוד אחיינית נולדה לנו לפני מספר חודשים) -חוויות רעות שקרו: המממ, כמה אכזבות בפאן הרומנטי, עברנו תאונה (תודה לאל כולנו בסדר והיינו בסדר), כמה רגעים של כעסים ודכאונות שממש לא היו צריכים לקרות ולא היו באשמתי כלכך -שינויים ומסקנות שחוויתי כחלק מהמסע האישי השנה: המממ, להביע עמדה גם אם זה אומר לצעוק באמצע מקום ציבורי על המשפחה. זה עושה פלאים -פסגות שהגעתי אליהן השנה: חלק ממה שרשמתי על החוויות הטובות...לעולם לא ידעתי שאני מסוגל -ולמרות הדימיון לשאלה הקודמת...חלומות שהגשמתי(או לפחות התקדמתי לההגשמתם) השנה: עמידה על במה פעמיים, חברויות שחיכיתי להם הרבה זמן, וכנראה שכחתי כמה כרגע -חלומות שטרם הגשמתי למרות שרציתי: להקליט עוד קאברים, לדעת להלחין כבר בעצמי:\, להיות ביפן, לסיים לכתוב כבר ספר\סיפור כלשהוא שהתחלתי -חלומות שיש לי להגשים השנה: מה שרשום בשאלה הקודמת+ להסדיר את כל העניינים עם אבא -משהו שאיכזב אותי השנה ונגרם על ידי אחרים: ממממ קצת מסובך אבל מקווה שיסתדר -משהו ששימח השנה ונגרם על ידי אחרים: חברויות (תודה דור!) -תופעות עולמיות/ארציות שהדאיגו/עיצבנו/שימחו אותי השנה: הפאן השלילי: כמו שגלית אמרה עם האלימות...רצח סתם, גלעד שליט שעדיין פאקינג בשבי!!! (מישהו אמר שיביאו אותו עד ספטמבר לא?><!!!!?) תאונות דרכים ומחלות כאלה ואחרות הפאן החיובי: הממממ, היו כמה מקרים שסופרו על ילדים שחלו בסרטן או משהו ושרדו את זה, ובעצם כל מי שניצל ממוות או ממשהו מסוכן\קשה -פסגות להגיע אליהן השנה: מה שרשמתי למעלה -השירים שעשו לי את השנה: uninstall - ishikawa chiaki כלמיני שירים של nana mizuki Makka Na Chikai nico nico douga למניהם דור דניאל - בין החלומות יהונן גטרו - just another summer\across the universe\children of the sun רן דנקר - אני אש morning musume - chokkan2\seiishu something \ mikkan and more hinoi team - now and forever ובטח יש עוד המון... -הספרים שעשו לי את השנה: "אמא הייתה זוחלת" של לימור נחמיאס maximum ride - saving the world and other extreme sports -הסדרות והסרטים שעשו לי את השנה: אוונגליון, BOKURANO, תמרות עשן, לאקי סטאר, he is my master, ועוד -האנשים שעשו לי את השנה ולמה: הו הרבה... -איחולים לעצמי לשנה הקרובה: הצלחה, בריאות, כיף, חברות, הרבה אור ושמחה ובאמת מכל הטוב -איחולים לאחרים לשנה החדשה: מה שרשמתי לעצמי -וכי לא מצאתי שאלות נוספות...דברים נוספים להגיד שקשורים לשנה החדשה/ישנה: אני עייף, תשנו טוב ותמלאו את היום שלכם בדברים על מנת לפתח את עצמכם ובדברים שעושים לכם טוב! חג שמח~
 

OOOO0

New member
../images/Emo51.gif רבה!../images/Emo24.gif ../images/Emo140.gif

כן,בהחלט יש שיפור.
אני אכן עובדת כל הזמן על העניין הזה. שיהיה לך
עם כל החלומות לשנה החדשה! שמחה לשמוע על כל החוויות הטובות.
 

StellarWind

New member
אנערף, חג.

אין ממש אוירה של חג אצלנו - תפס את אמא שלי איזה מיקרוב מניאק (לא שפעת מאף סוג, אפשר להירגע) שחסך לנו את כל הטרראם של הארוחות חג. לא נראה שלמי מאיתנו יותר מדי כאב הלב שזה ירד לנו מהראש. מעבר לזה סתם ימים רגילים... בין שינה, ל PokeMon SoulSilver לקצת מלחמות עם פוטושופ, טוענים מצברים עד תחילת הסמסטר באמצע אוקטובר..
 

Snake Bandage

New member
חג? חג סבבה, אין יותר מדי תלונות.

היה גפילטע פיש, ברגע שיש גפילטע הכל בסדר. חוץ מזה, הגעתי למצב שהחדר שלי כל כך נקי שאני מוצאת כל דבר שאני מחפשת. זה לקח לי המון זמן אבל זה לגמרי משתלם, כולם נורא גאים בי. -חוויות טובות שקרו לי השנה: פגשתי המון חברים חדשים, הפכתי למעין סלבריטי בקרב חובבי צוות רוקט, הרווחתי כסף מבייביסיטינג (אני מרדימת ילדים סדרתית), עשיתי רישיון נהיגה (עברתי ביום חמישי טסט שני!!!), התקבלתי למוסררה והצלחתי לשכנע את ההורים שלי שאני יכולה לנסוע לבד לחו"ל ולא להשתגע! למרות ההתחלה העלובה, השנה הזאת הייתה מוצלחת ביותר. -חוויות רעות שקרו: לא הצלחתי להתקבל לבצלאל, ועוד לפני זה חוויתי חתיכת דיכאון מתמשך שאני לא מאחלת לאף אחד. -שינויים ומסקנות שחוויתי כחלק מהמסע האישי השנה: סוף סוף התבגרתי והגעתי למסקנה שישר להגיד "לא" עוצר אותי במקום. חוץ מזה, גיליתי שאני יכולה לעשות כל דבר שאני רוצה אם אני רק אנסה. -פסגות שהגעתי אליהן השנה: התקבלתי לבית ספר לאומנות, וההורים שלי התחילו להתייחס אליי כאל אדם בוגר, לשם שינוי. -חלומות שהגשמתי(או לפחות התקדמתי לההגשמתם) השנה: קודם כל, ביום שלישי אני אסע לארה"ב לתשעה ימים לבד לגמרי ואפגוש שתיים מהחברות הכי טובות שלי. אני חולמת על זה מאז גיל 14! וגם התקבלתי לבית ספר לאומנות, שזה עוד צעד בדרך לקריירה באנימציה! -חלומות שטרם הגשמתי למרות שרציתי: יום אחד אני אגיע לפיקסאר! יום אחד! -חלומות שיש לי להגשים השנה: להנות מהלימודים ולפגוש חברים חדשים. -משהו שאיכזב אותי השנה ונגרם על ידי אחרים: הידיד הקנדי שלי אמר במשך שנה שהוא רוצה לנסוע איתי לדיסניוורלד, ואז כשזה נהיה ממשי הוא דפק לי ברז. שיהיה, הוא דביל ואני אבלה באפקוט עם החברה הטובה שלי מגיל 14 וזה יהיה יותר כיף מהכל. XP -משהו ששימח השנה ונגרם על ידי אחרים: קודם כל, ההורים שלי שיפרו את יחסם כלפי. וחוץ מזה, המשכתי לבקר בבית הספר שעבדתי בו בשירות הלאומי והילדים תמיד מאושרים לראות אותי, זה עושה לי טוב על הלב.
-תופעות עולמיות/ארציות שהדאיגו/עיצבנו/שימחו אותי השנה: נורא שמחתי על הניצחון של ברק אובמה בבחירות בארה"ב. לעומת זאת, הבחירות הארציות הראשונות שהשתתפתי בהן אכזבו אותי קשות, ואלימות זה איכס. -פסגות להגיע אליהן השנה: בואו לא נגזים, אני רק מקווה שאני אהנה במהלך השנה. -השירים שעשו לי את השנה: שירים מהאנימה של Hetalia Axis Powers והשירים של להקת ההבי מטאל היפנית Seikima-II! -הספרים שעשו לי את השנה: היו שניים; The Graveyard Book של ניל גיימן, ו-The Thief of Always של קלייב בארקר. ספרים מצויינים. -הסדרות והסרטים שעשו לי את השנה: Digimon Adventure ביפנית, האח הגדול (היה מצחיק, מה), קורליין, למעלה -האנשים שעשו לי את השנה ולמה: כוווווווווווולם! -איחולים לעצמי לשנה הקרובה: שיהיה לי טוב, ברור. -איחולים לאחרים לשנה החדשה: וגם לכם!!! בכיף.
 

star_female

New member
מזל טוב על הרישיון ../images/Emo13.gif

(אני אפילו לא התחלתי בסוף. אבל לפחות התחלתי לעבוד.) רציתי להזמין את The Graveyard Book אבל עדיין לא עשיתי את זה בגלל שלא שמעתי עליו כמעט כלום (אני לא באמת צריכה לשמוע משהו על ספר של ניל גיימן כדי לדעת שהוא טוב, אבל זה מדרבן אותי להזמין אם אני שומעת המלצות). אז אני מבינה שכדאי? מעניין למה הוא בכלל לא מוכר בארץ.
 

remundo

New member
מזל טבו על הרשיון!

ואני לא מאמינה, תמיד חשבתיש נאי האדם היחיד בעולם שאוהב גפילטע פיש!!!! O_O
 

OOOO0

New member
גם אני אוהבת גפילטע פיש.

גם נדמה לי שדיברנו על זה בשנה שעברה, את דווקא אמרת שאת לא כלכך בעד האוכל הפולני ואני הגנתי עליו.
 

remundo

New member
O_O אני לא בעד האוכל הפולני?!?!?!?

אני מתה על גפילטע!!! גפילטע זה טעים! אני שונאת ציר דגים, נכון, אבל לא גפילטע! ואני אוהבת גם קיגל/קוגל/וואטבר!!! ו... מרק עוף! אולי אמרתי שהאוכל הפולני מסתכם במרק עוף, שזה נכון פחות או יותר, אבל לא אמרתי שזה לא טעים! אמרתי שזה... עם פחות טעם, אולי, אבל לא לא טעים!
 

OOOO0

New member
נכון,זה מה שכתבת,מצאתי את זה עכשיו:

"סתם, היום בכלל לא חשבתי על אוכל, רק קצת על המרק עוף ההוא מהסעודה מפסקת, הוא באמת היה טעים. (והוא גם היה רק מרק עוף. מה עוד פולנים כבר יודעים לבשל, הא? שמתם לב שבמוצאי יום כיפור תמיד יש תוכניות בישול בטלויזיה? אחי שאל אותי למה הבשלנים בטלויזיה תמיד תימנים או מרוקאים (או בוכארים במקרה של ההוא עם הגבות) ואמרתי לו שזה פשוט כי אשכנזים לא יודעים לבשל.)" אני לא מאמינה שזכרתי את זה, עברה כמעט שנה מאז....זה מיום כיפור. הנה הלינק להודעה המקורית: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=453&MessageId=122443598
 

Digi Lista

New member
ובסוף לא נפרדת מאיתנו...../images/Emo152.gif

בכול מקרה את כבר בארה"ב(יחד עם עוד מלא ישראלים,לפחות לפי הדיווחים על כמות המפורסמים ששם בטח הטיסות היו מלאות...)אז כשתחזרי אנחנו מחכים לחוויות ותמונות וכמובן
על הרישיון
 

remundo

New member
החג עבר~

והיה הכל חוץ ממשעמם. חוויות טובות: אה, הרבה. וזה לא בהכרח חוויות טובות שלי, אבל זה קרה לאנשים שקרובים אלי והשפיע גם עלי. הדברים שקרו לי באופן ישירות היו... אני לא בטוחה עד כמה אפשרת לקרוא להם טובים או רעים, אבל אני בסופו של דבר נדמה לי שכל זה גלגל אותי למקום טוב, אז אפשר לומר שגם הרע יצא לטובה. שינויים ומסקנות: טוב, חוץ מזה שהגעתי למקום שנדמה לי שהוא טוב גם הדרך די "ביגרה" אותי או משהו כזה. בכל אופן, בלי קשר אני חושבת שכל אדם אמור לעבור משהו כזה בחייו, בדר"כ בשלב מוקדם יותר מגילי המופלג, אבל מה זה משנה העיקר שזה כבר מאחורי (למרות שבטח לכולכם יש הרבה יותר מאתנחתא אחת כזאת.) וזה. פסגות שהגעתי: לא הגעתי לשום פסגה, רק התחלתי לטפס. וכן, התגלגלתי מאיזה הר שהייתי בו במצב מתקדם יותר של טיפוס, התחלתי להתקרב להר אחר, ובסוף חזרתי להר הראשון אבל הפעם התחלתי לטפס עליו מכיוון אחר לגמרי. נראה לאן נתגלגל משם כבר. חלומות בשנה שעברה: אר, גם כן שום דבר, אבל בעקבות השינויים שכתבתי עליהם קודם אפשר לומר שגיליתי שיש כמה חלומות קטנטנטנים שעדיין לא מאוחר להגשים, וזה גם משהו. חלומות שלא הלכו משהו בשנה שעברה כפי שכתבתי קודם, לא ממש הגשמתי שום חלום, הספקתי התייאש מהחלום היחיד שהתחלתי לממש בשנים האחרונות, ניסיתי לממש חלום אחר ונטשתי אותו, וחזרתי שוב לחלום מהשנים האחרונות,א בל הפעם מכיוון אחר לגמרי. חלומות לשנה הזאת טוב, כל מה שאפשר לומר שעכשיו אני "מרשה לעצמי" להגשים. העניין הוא שבדרך החדשה יכול להיות שאני כבר אאבד עניין ברובם, אי אפשר לדעת. כפי שאמרתי, נראה כבר. אכזבות שנגרמו ע"י אחרים לא היו. רוב האכזבות שלי היו אכזבות שלי מעצמי. היו כמה אנשים שאולי טעיתי לגביהם וזה אכזב אותי, אבל בסה"כ האכזבות האלה היו פוגעות בי הרבה יותר אם באמת הייתי קרובה אליהם - ואם באמת הייתי קרובה אליהם גם הייתי מעריכה אותם נכון ולא מתאכזבת מלכתחילה. דברים משמחים שנגרמו ע"י אחרים כל החוויות הטובות שלא שלי שהזכרתי בהתחלה, בעצם. אה, וגם החופשה באילת, למרותש זה לא באמת היה משמח, זה היה יותר סוג של סתם כיף. תופעות חיצוניות שהשפיעו על ההרגשות שלי השנה אז כל הקטע עם האובמה נגע לליבי עד שהוא נבחר למעשה והתגלה כסתם עוד גימיק. חוץ מזה היו גם שתי מערכות בחירות שדווקא כן הצבעתי בהן ולראשונה בחיי. בבחירות העירוניות... טוב, אני לא גרה במקום שבאמת משנה מי יהיה ראש העיר, אז זה לא הזיז לי יותר מידי. בבחירות הארציות, כבר סיפרתי לכם במי בחרתי ולמה ולא באמת שמחית כשהוא נבחר, זאת היתה יותר סוג של הקלה על שליבני לא נבחרה. אני חושבת שגם בלי קשר לנטיות פוליטיות זה רעיון טוב להצביע בימינו למישהו שמבין משהו בכלכלה, ועם קשר לנטיות פוליטיות - כבר הסברתי לכם למה הצבעתי לו, וזה. חוץ מזה, מסתבר שגם הפיגוע בברנוער השפיע עלי קצת, אבל ממש קצת. חוץ מזה, לא היתה השנה שום התנתקות ואני כבר עברתי את גיל 17 או משהו, אז גם הדברים האלה לא השפיעו עלי מי יודע מה אם מסתכלים על הכל באופן יחסי. פסגות להשנה הממ בעיקר דברים קטנים שאני באמת אוכל להגשים השנה, משהו כמו ממוצע ציונים שנתי שאני אוכל לעמוד בו... חוץ מזה, אם אני מתכוונת עזוב את הבית השנה (באופן חלקי!) אפשר לומר שזה כבר סוג של התקדמות כלשהי או משהו. והחלומות הקטנטנטנים... אם הם עדיין יהיו אקטואלים, אני מתכוונת להגשים אותם כבר וזהו. השירים די הרבה, בעיקר אואזיס, יוני רכטר, יודית רביץ, גידי גוב, אריק אינשטיין והארוהי סוזומיה. הספרים וואו, הרבה. זה קשה, אני לא זוכרת את כולם... אהבתי בעיקר את אלכסנדר דיומה, השנה קראתי כמה מספרי המוסקיטרים שלו (הסיפור הרשמי וכעבור 20 שנה) אבל יש לי עוד אחד בביתש נאי רוצה לקרוא. חוץ מזה קראתי גם את "כיצד לאהוב ילדים" של יאנוש קורצ'אק ועוד הרבה ס]רים יפים שאני לא זוכרת! *דופקת את הראש במקלדת*. הספר היפה האחרון שקראתי נקרא "אחי הקטן והמצוייר" והוא ספר פסיכי באמת שכתבה פסיכיאטרית אמיתית, מומלץ לאנשים שנהנים לקרוא דברים פסיכים באמת. אין לי כוח למלא את המשך... זה כל כך ארוך שאני משעממת את עצמי ._. חוץ מזה, ליסטה! את בעצמ לא ענית לכל השאלות האלה, אז מה את רוצה?! שנה טובה לכולם ושיהיה בכיף.
 

OOOO0

New member
שמחה לשמוע על עניין הגשמת החלומות.

מאחלת לך שתצליחי להגשים אותם. וואו,את עומדת לעזוב את הבית?מז"א באופן חלקי?איפה תגורי?
 

remundo

New member
ז"א שאני אחזור הביתה כל סופ"ש

תודה רבה אמן אמן בהצלחה גם לך~
 

OOOO0

New member
תודה רבה!

אז מה, את הולכת לגור במעונות של בר-אילן?
 

remundo

New member
לא, עזבתי כבר את בר אילן...

עוד לא סגרתי על מגורים בשום מקום בינתיים, המעונות של המקום שאני אלמד בו כבר מלאים אבל הם אומרים שהם עוזרים למצוא מקומות מגורים, ובלי קשר יש קבוצה של כאלה שהם בהמתנה במעונות ומנסה לארגן משהו, אני כבר אצור איתם קשר מחר. (אולי בסוף אני כן אגור בבית למרות הכל.) (ובלי קשר, בר אילן נמצאת במרחק הליכה מהבית שלי כך שזה יהיה די מטופש לגור במעונות שלהם. חוץ מזה שכמובן שלא יאפשרו לי לגור שם כי אני לא גרה רחוק מספיק. צריך לעמוד בקריטריונים מסויימים של מגורים כדי להתגורר במעונות, לא?)
 

OOOO0

New member
טוב,מאיפה אני צריכה לדעת איפה את גרה?../images/Emo3.gif

הנחתי שאת הולכת ללמוד באיזה מקום, אז חשבתי שאת חוזרת לבר-אילן והולכת לישון במעונות שלהם. טוב,אז הייתי קרובה.....בהצלחה עם זה!
 
למעלה