אז אני אשאל שאלה משולבת

nightroll

New member
אז אני אשאל שאלה משולבת

עמדתי בפקק תנועה, כשהתינוק שלי, אז בן שנה ו3 חודשים, בכיסא שלו במושב האחורי. אוטובוס שעמד מאחור התנגש בנו. 1. האם גם לתינוק שלי מגיעים פיצויים למרות שהוא לא בכה ונמצא ללא שום פגיעה בדיקה בבית החולים? 2. נהג האוטובוס הבנזונה הודה באשמתו כשמסר לי את הפרטים, אבל לחברת האוטובוסים הוא אמר שאני התדרדרתי אחורה, ואני לא לקחתי שמות של עדים בזירת התאונה. בשל כך סוכן הביטוח שלי הרים ידיים ואני צריכה לתקן את הנזק לאוטו (שנאמד ביותר מ1500 ש"ח) על חשבוני. האם יש לי בשביל מה לטרוח לתבוע את הנהג? תפסתי אותו בשני שקרים, שאני חושבת שאוכל לשכנע את חברת האוטובוסים באמצעות שקרים אלו ללא תביעה, אבל אם לא - האם יש בשביל מה לתבוע או שזה סתם לזרוק עוד כסף על תביעות קטנות?
 

שש לביא

New member
פגיעה משולבת

ראשית אתן לך תשובה לשאלתך השניה- כל אדם שהיה מעורב בתאונת דרכים זכאי לפיצויים. הן זה משנה מי אשם בתאונה, התביעה מוגשת כנגד חברת הביטוח בה הנך מבוטחת בביטוח חובה, וזאת על פי החוק. כך שגם אם את אשמה, לצורך הענין, מגיע לך פיצוי. לשאלתך הראשונה- עצם העובדה כתינוקך נזקק לטיפול או בדיקה בחדר מיון, מזכה בפיצוי על פי חוק. ענין התביעות הקטנות שהעלת בשאלתך כלל אינו רלונטי לצורך תביעת נזקי גוף.
 

prophit

New member
סתם מסקרנות,

על כ-ל תאונה אני זכאי לפיצוי
גם אם אין פגיעה פיסית או אם היא זניחה (שיפשופים וכיוצא בזה)
 

שש לביא

New member
פגיעה זניחה ופגיעה פיסית.

על כ-ל תאונה שדווחת עליה כתאונה, וקבלת טיפול רפואי כל שהוא ולו המזערי ביותר אתה זכאי לפיצוי, זהו כמאין חוק סוציאלי במדינה, כל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי. גם אם אין פגיעה פיסית וגם אם הפגיעה זניחה אך קבלת טיפול רפואי כל שהוא, אתה זכאי לפיצוי, גובה הפיצוי תלוי בסוג הפגיעה והשלכותיה.
 
למעלה