אז אתמול לקחתי את הקטנה לרופא...

shno

New member
אז אתמול לקחתי את הקטנה לרופא...

הכל איתה בסדר - רק רצינו שיציץ על איזו אדמומיות שיש לה. הקיצר, כמובן שכשהגעתי איתה לחדר ההמתנה שהיה עמוס בהמוני הורים וילדים, הקטנה מההתרגשות החליטה למלא את החיתול בכל טוב. נו, בהעדר משטח החתלה (מה החוכמה במרפאה של רופא ילדים ותינוקות שלא יהיה משטח החתלה?!), פורסים חיתול על הכסא בינות להמוני האדם ומתחילים במלאכה הניחוחית. ולמה אני מספר את כל זה? כי בזמן שאני מחליף לקטנה, אני שומע מאחורי כל מיני אמהות אומרות אחת לשניה "איזה יופי איך שהוא מתמודד לבד", "לא ידעתי שאבא גם יודע לעשות את זה", "כל הכבוד לאבות האלה שעושים הכל" וכו'. מצד אחד - הרגשתי גאה שאני "אבא אחר". מצד שני - קצת הרגיז אותי שאני האבא המפתיע, ושאותן אמהות לוקחות כמובן מאליו את העובדה שאבא הוא לא חלק אינטגרטיבי מהטיפול בילד, ורואות בפליאה אבות כמוני. אז לאור הקונפליקט הפנימי - פשוט חייכתי אליהן ושתקתי (לא רציתי לנשום יותר מדי כי הניחוחות שהקטנה הפיקה מעצמה באמת היו מעל ומעבר...) גם לכם קרה שפעולות אבהיות שלכם (לכאורה הכי טריוויאליות בעולם) גרמו להרמת גבה אצל הסביבה?
 

מחשבות

New member
אני מחתל כבר מגיל 12. הייתי

בייביסיטר לאחיינית שלי ואז עוד היו חיתולים וניילונים. אצל הגדולה שלי הייתי מסוגל להחליף בחשיכה גמורה ואם מישהו היה מעיר הערה היה גם הוא זוכה לחשיכה גמורה לשארית חייו.
 

hirshfe

New member
רק לפני שלושה ימים קיטרתי על זה

שלא מתייחסים עליי כחלק אינטגרלי מחיים של הילד ושזה בא מזרים זה בסדר והם יכולים ללכת... אבל שזה הגיעה מדודה של אישתי זה העליב במיוחד שאני כרגע זה שמגדל את נדב (אני עובד מהבית ואני עכשיו מתלבט בין גן למטפלת - כי העבודה בבית מסתיימת לה) אז אני מזהה את סיבת הבכי הרבה יותר מהר. מצד שני אני מבין את אמהות האלה - דלת לידי יש זוג, שהבת שלהם בגיל של הבן שלי - אני חושב שהאבא בקושי יודע איך קוראים לילדה שלו, כי הוא אמר לי שהוא לא ייתן לאישתו ללכת למכולת ולהשאיר אותו עם הקטנה לבד (עם הגדולות הוא מסתדר)
 

akavishon

New member
כן. שנה שעברה לקחתי את הילדה לחוג

פעלתון. אני חושב שהיו גם עוד שני אבות בלבד. מדי פעם קיבלתי הערות שכמה שזה יפה שאני לוקח אותה לחוג ולא אשתי... אבל אני ממש לא מתרגש מהערות הללו.
 
אוי, אנשים, אנשים - מה יהיה אתם?

אחרי כל המהפכות, אחרי כל השינויים, אחרי כל הקריירות של האמהות - עדיין רואים בנו מין עוף מוזר. אני חושב שאם לא כך היה הדבר - לא היה בכלל צורך בפורום הזה. גם אצלנו, יש מעורבות משותפת לחלוטין בגידול הילדון, ולכן יוצא הרבה שאני מבלה איתו לבד, ותמיד יש את אותם אנשים שמביטים בעין עקומה, או מעירים הערה מפליאה כזו או אחרת... במקרים כאלו, אני פשוט מחייך אליהם, ובלבי חושב - כמה חבל שהם לא חשים את אותן התחושות (אם הם גברים) וכמה חבל שאין להן עזרה מבעליהן (אם הן נשים). ארנון
 
המהפכה הפמיניסטית כנושאת הלפיד

שבישר את מהפכת השוויון בין המינים (נשים קרייריסטיות, גברים רגישים וכולם הורים), הבנאליות של הגירושים (מה שמביא לכך, שוב, שגברים עשויים להימצא באופן שגרתי בסיטואציות של גידול ילדים), שלא לדבר על הפתיחות לזוגיות בצורות שונות ומגוונות. נראה, לכאורה, שאנחנו כבר בעידן של אחרי עידן הדעות הקדומות, אך מסתבר שלא כך הדבר (אגב, אותי זה לא ממש מפתיע).
 

מחשבות

New member
המהפכה הפמיניסטית אולי שיפרה את

מצב הנשים במובן של יכולת לבטא עצמן. לרוב זה לא שיפר את שכרן ואת הגברים בלבל לגמרי. עכשיו הנשים יכולות להתבטא חופשי נגד גברים מנקי טוסיקים ועוד יש להן מה לומר כנגד המנהג המגונה שגבר מגדל ילדים. איזה עולם מוזר.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
למה נגד? רוב התיאורים שהובאו כאן, היו של מבטי השתאות והתפעלות. האמת היא, שאותי זה די הפתיע לקרוא שאתם נתקלים בכל כך הרבה השתאות ופליאה. נכון שאבות שהם המטפלים העיקריים הם עדיין מיעוט קטן (ומדוכא), אבל נדמה לי שאבות צעירים רבים כיום, מעורבים במידה כלשהי,לפחות כדי החלפת חיתול מדי פעם. אבל מי אני בכלל, ומה אני כבר יודעת...
 
רק אבות חתיכים משחקים עם ילדים

קטנים? בואו אלינו- יש אצלינו בגינה אבות שמטפלים בילדים הקטנים.
 

schlomitsmile

Member
מנהל
עצם זה שהם מטפלים בילדים כבר עושה אותם חתיכים...../images/Emo9.gif../images/Emo8.gif
 

מחשבות

New member
ואולי רק החתיכים מרשים לעצמם לצאת

עם הילדים כדי לצוד חתיכות עם ילדים?
 

schlomitsmile

Member
מנהל
לאו דוקא יש שאילו היו לבדם, לא היו זוכים במבט שני, אבל טיפולם האבהי בעוללם, משווה להם הילה מיוחדת, המורכבת מהשילוב של רכות וכח, וממיסה לב נשי...
 
למעלה