אז בקשר להתנדבות....המשך הסיפור

roy_mas

New member
אז בקשר להתנדבות....המשך הסיפור

אם תסכלו מספר הודעות למטה בתחתית העמוד תראו ששאלתי לגבי עבודה בהתנדבות,אז לידיעתכם שלחתי ל כ 30 חברות שעוסקות בפיתוח בסביבת האינטרנט (מסחר אלקטרוני,בניית אתרים וכו'),תודו שזה התחום הכי מעניין לפתח בו :) רק שתי חברות חזרו אלי במייל ואמרו שאין להן עבודה והמצב שלהן על הפנים. אחד אפילו אמר לי להמשיך לנסות ולא למכור עצמי בזול,נו באמת?בסך הכול כתבתי בשורה העליונה של קו"ח כי אני מציע מועמדותי לעבוד בחברה ללא שכר כתקופת ניסיון. ניסוח די מכובד לדעתי !!! מה עוד אפשר לעשות?????????????
 

הדר76

New member
גם לי זה נשמע ניסוח מכובד, אבל...

לא יודעת אם הייתי מציינת את זה בקורות חיים. למה לציין את זה מראש לאנשים שעדיין לא דיברתי איתם ואני לא יודעת מה הם יחשבו על זה?(עובדה שמישהו אמר לך לא למכור את עצמך בזול, ומי יודע מה אחרים חשבו). אני מעדיפה לציין את זה בראיון העבודה, תלוי בהתנהלות ראיון העבודה. לא שזה עזר לי עד כה, אבל אולי, יום אחד, מי יודע.
 

הדר76

New member
בעצם...

שכחתי מהעובדה המצערת שהרבה פקסים ששולחים למקומות עבודה לא מביאים טלפונים...אז, אולי אתה צודק. אבל, עדיין לא הייתי מוסיפה את זה בקורות חיים.
 

roy_mas

New member
כן,ככה זה..

כן,מנסים את כול האופציות,מה נותר עוד לעשות? אני בינתיים עובד על איזה פרויקט עם חבר,אולי יצא מזה משהו מעבר למצופה. מה המצב שלך?מה סיפור מובטלות ההייטק שלך?
 

havalina

New member
לדעתי

היו כמה מקומות שהציעו לי שכר נמוך (הכוונה ל5000, 7000 אולי 9000 ברוטו בלי יותר מדי תנאים) שחיפשו DB Admin, או מתכנתי ASP ודוט-נט, או אפילו מתכנתי C++. המשרות האלה עבורי לא ממש התאימו ולשמחתי מצאתי מקום עם הצעה קצת יותר גבוהה שבו לדעתי יש לי יותר אפשרויות קידום מקצועי, לפני שהייתי צריכה להתמודד עם הדילמה הקשה של "האם אני מוכנה לעבוד במקום עם שכר נמוך ובלי ממש אפשרויות קידום". אם אתה מוכן כ"כ להתפשר, אתה לא מאמין שתוכל למצא עבודה שכזו? אני בגישה של "אם אני הצלחתי גם אתה יכול". במקרה שיזמינו אותך לראיון, אם תרצה תוכל לציין שאתה מאוד גמיש מבחינת שכר, ואולי זה יתאים למעסיק. לי אישית נראה, שאם מקום מסויים ירצה אותך כעובד, הם ישלמו לך על זה (אפילו אם לא הרבה). לא נראה לי סביר שמקום מסוים יחליט לגביך: "הוא לא ממש מתאים לנו, אבל אם הוא עובד בחינם אז ניקח אותו", בין היתר מהסיבה שיבוא יום שהם כן יצטרכו להתחיל לשלם לך, אז יצטרכו שתתאים לתפקיד.
 
למעלה