אז הנה... זה קרה...

אז הנה... זה קרה...

הספק. ה"מורדת שבי". פתאום.. כל התהליך, הכל נראה לי מטופש, האחזות שלי בניסיון להסביר לעצמי דברים. פתאום הרציונל עולה, ומטיל ספק בהכל. האם זה קרה לכם? איך להתמודד עם זה?
 

keoser

New member
היי מקסימה :)

זה השכל שלנו, שמנסה להתנות היגיון ותבניות לדברים. השכל שלנו לא אוהב דברים חדשים, לא מוכן לקבל את הקונספט של עולם חדש.. כאילו.. מה.. אנרגיות? ריפוי? מלאכים? התחרפנת?!!? :) בדרך-כלל רוב האוכלוסיה בעולם המערבי נוטה להעריך את השכל יותר משאר חלקי ההוויה, מה שגורם לחוסר איזון ושליטה של השכל בעולמנו. בתהליך שלך את פשוט מאוד מחזיקה את השכל "למקום" ונותנת לו את הכבוד שמגיע לו בתהליך. :) קודם כל - לנשום רוגע, זה בסדר גמור וחלק מהתהליך.. קריון תיאר את זה בצורה נפלאה בספרו החמישי "המסע הביתה", ספר קסום וילדותי במקצת :) אני אכתוב בערב מדיטציה שקיבלתי מהמורה שלי להילינג כמה וכמה פעמים לעשות בשביל להתמודד עם זה, והמדיטציה עובדת בצורה *נפלאה*. בנתיים, אני ממליץ לך פשוט מאוד להעלות דימוי של השכל, ודימוי של הרגש שבך, ואז לתת להם לשלוח אחד לשני אהבה (אפשר לדמיין אור לבן בצורת אנרגיה עובר מאחד לשני..). :) אוהב, יוסי :)
 
ברור... זו הספקנות המדעית.

אני באה מתחום מאוד מדעי (כימיה פיזיקלית... רחמנא לצלן..), ולפעמים אני צריכה להעמיד ספקות מול נושאים רוחניים. וזה בדיוק כמו שכתבת - אנרגיות (יש הסבר מדעי), מלאכים (שו? יש הוכחה לקיומם?), ריפוי (מבינה..) ספקות, תהיות והרבה מרד.
 
קרה גם קרה

בערך חודשיים אחרי שהתחלתי ללמוד הילינג החלטתי ללמוד גם פרחי באך. הפסקתי לעבוד, לא היה לי כסף, כבר שילמתי ללימודי הילינג, הכל היה בקושי כזה, ורק ערכת פרחי באך עולה איזה 1200 ש"ח. ואז חברה שלי שאלה אותי - "פרחי באך? למה?" ואמרתי לה אינסטינקטיבית "כי אני מרגישה שזה נכון" והיא ישר אמרה "אהה" וזהו, לא הציקה לי על זה יותר. ואז חטפתי משבר אמונה בגודל גרעיני - מה זה "מרגיש לי"? מי הוא? על איזה בסיס אני עושה את כל ההחלטות האלה? פשוט שבועיים בוססתי בזה. איבדתי את האמונה, שקלתי להפסיק ללמוד... חשבתי שנכנסתי לבור ללא תחתית, כי לא יכולתי לדמיין איך אני מרוויחה את האמונה שלי בחזרה. אבל כמובן, שאחרי שבועיים קרה משהו, תמיד הוא קורה, והאמונה שלי לא רק חזרה אלא גברה מאוד. מאז לא חוויתי משברים בכזה קנה מידה, אבל קטנים, פה ושם, כל פעם שאני נחשפת למשהו חדש שהוא מרעיש מבחינתי... אני מחזקת אותך ומאחלת לך שתאפשרי לתהליך להיות ותדעי שהוא ימשוך לאן שצריכים להגיע....
 
למעלה