אז יאללה שרשור היכרות

../images/Emo13.gif

שם: איתי גיל: 17 מקום מגורים: ראשלצ תחביבים: מוזיקה
מה שמועים פרט לפרל ג'אם: הרבה
שיר אהוב של פרל ג'אם: כרגע דיי התמכרתי לקצב של World Wide Suicide, אבל באופן כללי אין משו ספציפי
 
חעחע

שם-רעות גיל-17 מקום מגורים-השרון תחביבים-מוזיקה,חברים ואלכוהול מה שמועים פרט לפרל ג'אם-וואו הרבה.. שיר אהוב של פרל ג'אם-i am mine,once,why go תמונה (לא חובה)
 

a 90s Noah

New member
הגיע הזמן לפורום כזה ../images/Emo45.gif

כל הכבוד למי שפתח (הוד?) שם: מורן (בן) גיל: 18 מקום מגורים: קיבוץ באיזור חדרה תחביבים: מוזיקה, מחשב והדברים הרגילים.. מה שמועים פרט לפרל ג'אם: מה? שיר אהוב של פרל ג'אם: בעיקרון כל ten, אבל במיוחד Jeremy ו-black תמונה (לא חובה)
 

Wine

New member
אוי אני ממש קשישה

כמעט כפול בגיל מכולכם... מעריצה של פרל ג'ם מיום הקמתה! ובקרוב מאוד אף נוסעת לראות אותם בהופעה חיה! אתם בטח יודעים שהם בסיבוב הופעות ענקי בעולם ובסוף הקיץ מגיעים לאירופה - אני אהיה שם! ממש הגשמת חלום עבורי, שכבר כ - 15 שנים אוהבת מעריצה ועוקבת אחרי הלהקה המדהימה בתבל. שם: חסוי גיל: ממש חסוי מגורים: צפון תחביבים: מוזיקה, ים.... מה שומעים פרט ל - PJ: פורטיסחרוף, RHCP שיר אהוב: זה בתקופות...שיר שמלווה תמיד - Black. עוד שירים בולטים ואהובים עלי במיוחד: Given to fly, Yellow bedletter (שיר מדהים ומרגש), Do the evolution, Bushleager, You are..... יש עוד הרבה כמובן אבל אלה הבולטים במיוחד. מה - CD האחרון אני אוהבת מאוד את Gone ו - Inside Job. תמונה: ?!?!?
 

Wine

New member
איפה הם מופיעים או לאן אני נוסעת?

בעיקרון - זה לוח ההופעות. אני אהיה באיטליה.
 

הוד11

New member
תהני בהופעה

אני בטוח שתהני פרל ג'אם אמורים ליהיות מדהימים בלייב וגם תהני מאיטליה
 

Wine

New member
אמורים?

כאילו, ראית את Live at the garden? נכנסת מדי פעם ל - YouTube וחיפשת תחת הערך Pearl Jam? באמת, נו אופנס, אבל נראה לי שהידע פה על פרל ג'ם הוא שטחי ביותר.
 
למעלה