אז יאללה שרשור היכרות

I am Cornholio

New member
אבל אבל אבל אבל אבל אבל

אתה ג'ים
נו שים.. ותראה את התגובות.... אם אני טועה, אתה מקבל משת'רוצה..!
 

שחוררר

New member
ורק קולי נדם.

שם: איתן גיל: כמעט 16 מקום מגורים: קרית אונו תחביבים: לאונן? מה שמועים פרט לפרל ג'אם: אביב, מיוז, היהודים, אודיאוסלייב, ויטינ' טמפטיישן, בלינק ועוד פול... שיר אהוב של פרל ג'אם: garden תמונה (לא חובה)
 

izzys

New member
../images/Emo105.gifמצטרפת ../images/Emo13.gif

מזל טוב, סופסוף פורום פרל ג'ם!
שם: מור גיל: 15 ומשהו מקום מגורים: חיפה תחביבים: רביצה, נגינה מה שמועים פרט לפרל ג'אם: זה לא יגמר
שיר אהוב של פרל ג'אם: כמה בנאלי, אבל Black. פשוט מרגש תמונה (לא חובה):
 

MilkShack

New member
אני F=

שם : מור נעמן גיל : 14 מקום מגורים : יבנה תחביבים : מוזיקה, כדורסל, גיטרה מה שמועים פרט לפרל ג'אם : נירוונה, פינק פלויד, ביטלס, לד זפלין, קווין, אואזיס, רד הוט צ'ילי פייפרס ועוד ועוד. שיר אהוב של פרל ג'אם : Alive תמונה (לא חובה) לא חובה ? סבבה כפרעלייך
 

המגהץ

New member
נממ..

שם: ליעד. גיל: 14. מקום מגורים: רמת גן..\: תחביבים: גיטרה, פסנתר, לשמוע מוזיקה, לגלוש באינטרנט אני מניח.. מה שמועים פרט לפרל ג'אם: הרבה דברים... אני שומע בעיקר קלאסיק רוק וגראנג'. אבל לא רק. אני אוהב סאונדגארדן, סילברצ'ר, ביטלז, קווין, לדזפלין, דא הו,סקאנק אננסי, קריד, קרים, פרי, בד קומפני, ת'ין ליזי,קראנבריז וכו' וכו'. ויש יוצאי דופן (שהם אך ורק רגאיי): בוב מארלי, ביג מאונטיין. שיר אהוב של פרל ג'אם: קשה לי להחליט. אני לא חושב שיש סולו גיטרה כ"כ נהדר באף שיר כמו שיש באלייב. אבל חוץ מסולו, נראה לי שהשיר האהוב עליי הוא רירויומירור.
 

everynormal

New member
איי אם

שם- EVERYNORMAL גיל-15 מקום מגורים-דרום הארץ תחביבים-לנגן,לישון, לשמוע מוזיקה, לטייל... מה שמועים פרט לפרל ג'אם-כל להקות הגראנג'-נירוונה, AIC,סאונדגרדן,הול,L7,STP,טול,פיקסיז.........וכל מיני להקות רוק כמו- מטאליקה, קיס, אייסידיסי,לד זפלין, אימורטל, צ'ילדרן אוף בודום, סיסטם אוף אה דאון.. שיר אהוב של פרל ג'אם-קשה. ג'רמי.
 

pixyled

New member
מצטרפת

שם- פיקסי גיל- 18 וביסלי פיצה מקום מגורים- מרכז תחביבים- גיטרה, תופים, צילום, קולנוע, לא לעשות כלום מה שומעים פרט לפרל ג'אם- אינדי, פרוג, פסיכדלי, קלאסי (רוק), גלאם, פאנק, בריטפופ, גראנג' תמיד יבואו בטוב- נושאי המגבעת, פיקסיז, ניל יאנג, זפלין, פינק פלויד (!), ברי סחרוף, ... הכל לפי המצב רוח שיר אהוב של פרל ג'אם- הכל עיניין של זמן ומקום. תמונה (לא חובה)- גם ככה כולם משתמטים בארץ הזאת
 
טוב נו, גם להם יש שיר כזה, כבר היית

י אופטימי, את יודעת חח It's better to burn out, than fade away We dont care we dont care what they have to say, ooh They call us... לא נורא, זה שיר מעולה :)
 

pixyled

New member
עלינו על פלגיאט?

סתם. זאת שורה מפורסמת של ניל יאנג.. בגראנג' עסקינן אז אפשר להוסיף גם שקורט קוביין ציטט אותה במכתב ההתאבדות שלו (ויישם אותה במלואה, כמו שכולנו יודעים...). בטוחה שהוא מעולה, אני פשוט לא בקטע של מטאל :]
 

pixyled

New member
הסמיילים של תפוז שובתים..

(או שזה רק אצלי?) בכל אופן, תודה לך :]
 

pink cigarette

New member
אוי אוי אוי.

שם: קני. גיל: 18 (וחצי, בפעם האחרונה שבדקתי). "מגורים": צפון-רחוק. "תחביבים": בהייה בקירות כתומים. מה שומעת מלבד פרל ג'אם: כל מה שיש פה ועוד (הרבה). תמונה: כאן. ככה.
 

pixyled

New member
סחה על קרימזון

וגם על rare bird (בהנחה שזיהיתי נכון, מה שלא נראה לי)
 
למעלה