אז כשהכל לא הולך, איך אפשר להרגיש טוב?!

Lady Hawk

New member
אז כשהכל לא הולך, איך אפשר להרגיש טוב?!

שלום לכולם, נתחיל בזה שאני בת 21 (חיילת משוחררת כבר שנה). בתקופה האחרונה, מזה כחודשיים, נראה שהכל רק מתחרבש ומתחרבש... כעת, אני נמצאת ב"הפסקה" עם חבר שלי, שאותו אני נורא אוהבת, אך משום שלא מפסיקים לריב, החלטתי לעשות הפסקה כי כבר דיי...נמאס...כעת קשה לי...ואני עצובה כל הזמן (לא שלא הייתי עצובה גם לפני, כי פשוט רבנו כל הזמן), ועכשיו...בנוסף לזה, אז גם הבוס הדפוק שלי מאיים לפטר אותי (שוב!), ודיי, אני מרגישה שאני מאבדת הכל...שכלום לא הולך...אני רק בת 21 וכבר כ"כ מיואשת מהחיים, מאהבה, מהכל....אני רוצה לעשות המון דברים, אבל שם זה מתחיל ונגמר - ברצון. זה נראה כאילו שכשצרות מגיעות, הן אכן מגיעות בצרורות...אז איך לכל הרוחות אני אמורה להתחיל להרגיש טוב?! מהיכן להתחיל ואיך?? לא משנה כמה שאני מנסה לשנות חשיבה/גישה, זה פשוט לא עוזר. איכשהו, אני תמיד נופלת לאותו חור שחור שממנו ניסיתי להימנע או לברוח.... נמאס לי כבר!!!!
 

Darek engel

New member
קודם כל

לא להתייאש לפעמים לא הכל ורוד בחיים אבל זה חלק בלתי נפרד מהחיים ההתמודדות .כל מכשול שאנחנו עוברים נותן לנו בעצם מין חוזק או איזשהו פתח לכח שלנו .תנסי לחשוב מה היה קורה אליו הכל היה חלק איך היינו כמו רובוטים לא מתמודדים לא מתאמצים לא עושים כלום .את ממש צעירה ואני מאמין שעוד יהיו לך המון חוויות בחיים את תנסי תתנסי בהרבה מצבים חלקם יהיו נעימים וחלקם לא מה תחשוב זה שאת תלמדי על עצמך דברים תקבלי כח ואנרגיה לחיים .הכשיו אני גם רוצה להגיד לך איך בצורה הכי פשוטה מרגישים טוב שכלום לא מסתדר פשוט מאוד מסתכלים על החצי כוס המלאה ואין דבר כזה שאין .למשל אני אתן לך דוגמא מעצמי כשלא הולך לי כלום לא טוב ואני מיואש אז אני מתחיל לחשוב על הדברים הטובים שיש לי בחיים אני מתחיל מיזה שאני בריא לא חסר לי כלום אני היום כבר לא מפחד .אולי הדברים שדיברתי עליהם לא מדברים אלייך ואולי כן .שיהיה לך בהצלחה ובכלל לכולנו שיהיה ערב טוב ומלא אהבה .
 
לא הבנתי..

האם תוכלי להסביר במונחים פיזיים.. מה קורה בחייך? מה לא עובד לך?.. איך זה נראה בפיזי?.. מתוך ההודעה שלך הבנתי שנפרדת מחבר שלך כיוון שלא היה לך טוב שם .. נכון?.. אז מה עוד לא עובד בחיים שגורם לך להרגשה קשה כזו? אור ואהבה
 

hilabarak

New member
מדוע חייבים להרגיש טוב בכל רגע נתון ?

יש תקופות רעות והם חלק מהחיים. עדיף ללמוד לקבל אותם, מאשר להעמיד פנים שהם משמחות אותנו, או לברוח מהם.
 
למעלה