אז לגבי התמונות בפייסבוק ובאינסטגרם

  • פותח הנושא l86
  • פורסם בתאריך

l86

New member
אז לגבי התמונות בפייסבוק ובאינסטגרם

הבנתי שאלדד מעלה לפייסבוק גם תמונות שהוא מעלה לאינסטגרם אבל אנחנו לא יכולות לראות את זה. גם הייתי חברה בזמנו בקבוצת התמיכה באלדד, אז כששיתפו שם תמונות של קארין יכולתי לראות ותמונות של אלדד לא. אני חושבת שכל אחד רשאי להגדיר לעצמו מה חברים יכולים לראות ומה כל השאר יכולים לראות, וכנראה אנחנו לא יכולות לראות הכל. כמו שאנחנו לא יכולות לראות את החברים של אלדד וכן יכולות לראות את החברים של קארין. תסתכלי אצל האחרים שאת עוקבת אחריהם, האם את יכולה לראות את החברים שלהם? אם כן, זה אומר שהגדרות הפרטיות שלהם שונות וגם מי שלא חבר יכול להיחשף אצלם לדברים מסוימים.
 

פאפא5

New member
מבאס):

ואני לתומי חשבתי שהוא שהוא הפסיק לשתף בפייס תמונות שהוא מעלה באינסטגרם): פעם הייתי חברה שלו ואז נדפק לי המכשיר אייפד קניתי חדש והתחלתי הכל מחדש, ושרציתי להירשם כחברה הפייס כבר לא נתן לי... ואז אני זוכרת שהוא העלה כל תמונה מהאינסטה לפייס. אז כנראה שהוא ממשיך ואני רואה רק תמונה של מפת הימצאות שלו):
186 רציתי לשאול אותך עוד שאלה שלא קשורה לאלדד, אם לא איכפת לך? משהו שקשור לפייס שלי , שמתי לב שבתקופה האחרונה כבר כמה חודשים מופיע לי אישור חברות של אנשים שמעולם לא ביקשתי חברות מהם, ואני אפילו לא מכירה אותם... שיתופים של לינקים שבחיים לא עשיתי שיתוף עליהם. מה זה? אין לי מושג יכול להיות שמישהו פרץ לי לפייס ויש לי שותף? חחח אני באמת לא מבינה בזה כלום, הכל אוטומט.
 

l86

New member
מוזר.....

אם את היחידה שמשתמשת במחשב הזה יכול להיות שלחצת בטעות על שיתוף או ביקשת חברות ממישהו, כשרצית להגיב למישהו או לעשות לייק.
 

פאפא5

New member
לא , זאת לא פעם ראשונה... ואני היחידה שמשתמשת באייפד

בכל זאת תודה לך:)
 

אנבל25

New member
אה לגבי זה

ראיתי את ההתחלה בלילה ואני חייבת לציין שגם אני לא שמעתי רחמים אצל אמירה, כשדנית הזכירה את קארין אז אמירה אמרה :"טוב, הם פרודים, אז זה לא נחשב" או משהו כזה, כלומר מבחינת מוזמנים קארין תבוא לבד ולא עם אלדד. ואחרי שאיציק סיפר לה שאלדד בצפון אז היא אמרה לו כזה : "מה? מי יודע מה הוא עושה עכשיו"? היא הייתה בשוק כי היא באמת לא ידעה ועוד לא ציפתה מאיציק לדעת.
 

פאפא5

New member
סוג של צביעות

כמה אני מתערבת איתך שאמירה כן יודעת מה אלדד עושה ואיפה הוא נמצא. אלה אנשים שמחוברים לעולם הרכילות. כזאת צביעות, כאילו לא מעניין אותה.
 

l86

New member
לא מבינה למה את יורדת על אמירה אחרי שהייתה היחידה

שהגנה על אלדד והחמיאה לו.

די, אמירה מהממת, ובאמת ברכילות היא לא משהו, אני עדה.
 

פאפא5

New member
אני מבינה שאת מחבבת אותה , זכותך


מה כל כך תמוה בעיניה שאיציק זהר יודע איפה אלדד נמצא?! זאת צביעות כי היא גם יודעת. אבל כרגע אלדד רחוק מהתעשייה לא עובד איתה באותה תוכנית ואין צורך להראות לעולם שהוא חשוב או להתחנף.. גם העובדה שהיא דיברה בגנות הזוגיות שהייתה לו, ומצד שני מהללת את הזוגיות של דנית ואליאב ואת האין זוגיות של איציק ונטלי, מראה מי היא וכמה היא אמיתית.
 

l86

New member
קודם כל אני יודעת להוקיר תודה לאנשים שמגנים על אלדד

חוץ מזה היא מבינה על מה היא מדברת, והסכמתי איתה לגבי דנית ואליאב ואיציק ונטלי, קארין רק הרסה לאלדד לדעתי והלוואי שהוא לא היה מכיר אותה בכלל אבל חוכמת הבדיעבד לא ממש עוזרת לנו


גם בעיניי זה היה תמוה, למה שמישהו חוץ מאיתנו יתעניין באלדד עכשיו או יידע איפה הוא נמצא?
 

פאפא5

New member
הסכמת איתה לגבי הפרגון לשני הזוגות ההזויים!?

לא הבנתי, את באמת חושבת שהזוגיות של קארין ואלדד שהייתה אהבה או משיכה אבל הייתה כל כך אמיתית, ראוייה לגינוי שלה. והזוגות דנית ואליאב או ״ הזוג ״ השני ראויים להערכה לפרגון, באיזה תוכנית לפני אני חושבת הבילויים היא התארחה ופשוט הגנה על הזוגיות של נטלי ואיציק ואמרה אין יותר אמיתי מזה חחחחח מעניין למה? אולי בגלל שהיא פיני לסטיית בתוכנית שלו ��
 

l86

New member
היא לא גינתה שום דבר

היא אמרה שכזוג הם היו לא פופולאריים לעומת דנית ואליאב או איציק ונטלי שהזוגיות שלהם רק הגדילה את מספר המעריצים שלהם.

היא מכירה את איציק ונטלי ולכן היא מאמינה בזוגיות שלהם, אני אישית בכלל לא מתעסקת בשאלות אם זוגיות היא "אמיתית" או לא, אני לא בוחנת כליות ולב, מי אני שאשפוט אם זוג באמת מאוהב או לא.
 

פאפא5

New member
היא לא גינתה אבל היא גם לא פרגנה לאלדד

מה בסך הכל היא אמרה שהוא חכם ויש לו מה להגיד, מי צריך לשמוע זאת מפיה של בחורה שחושבת שאיציק זהר עילוי, עצם העובדה שהיא חשבה שלילי על הזוגיות שלו שהייתה אומרת שהיא לא מחבבת אותו. גם אני לא שופטת זוגיות, בטח לא את זאת שהייתה לאלדד וקארין. אבל אליאב ודנית , ראינו מספיק באח הגדול, ולא, בן אדם לא משתנה בצורה דרסטית כזאת, ואיציק זהר ונטלי נפרדו בפעם המי יודע כמה. אמירה בוזגלו אישה שנונה, מבטיחה לך שעמוק בפנים היא סולדת משני הזוגות...אבל המשחק והחנפנות, אז אין לה ברירה. ועוד משהו לסיום, אלדד וקארין כן היו פופולרים בהתחלה, ואז לא היו דרמות מיותרות והתגובות והתעניינות ירדו.
 

l86

New member
אבל גם אני לא כל כך הייתי בעד הזוגיות הזו

אז גם אני לא אוהבת את אלדד? מה הקשר? אי אפשר לאהוב בנאדם מבלי לפרגן לזוגיות שלו או לחשוב שהיא כנראה תסתיים מוקדם אם היא תמשיך בדרך מסוימת?

אני לא חושבת שהיא חושבת שאיציק עילוי, איציק חבר שלה אז היא אוהבת אותו.

אליאב ודנית- טוב, הוא תמיד קינא לה באובססיביות בעוד שלנופר הוא לא קינא בכלל, זה סימן שיש שם רגשות, הם בכל זאת מחזיקים מעמד יותר מכל שאר זוגות "האח הגדול" ואפילו התארסו.

איציק ונטלי- בסדר, אז לשניהם יש בעיות אגו, אבל עובדה שהם כל הזמן חוזרים למרות כל המשברים, למה בעצם שיעשו את זה אם הם לא מאוהבים?

אלדד וקארין לא היו פופולאריים מעולם, אלדד היה פופולארי וברגע ש"האח הגדול" נגמר פתאום הפסיקו להתעניין בו.
 

פאפא5

New member
186 אני זוכרת אותך דווקא אוהבת את הזוגיות

אבל אני לא יכולה להחליט עבורך, אם אלה דעותייך לגבי הזוגות ההם, זכותך המלאה כל אחד רואה זאת אחרת. אותי הם דוחים... איציק זהר ממש לא אוהב את נטלי והיא לא אותו, איך אמר הכתב במאקו, הם לא טיפשים שניהם זיהו שככה נשארים בכותרות, באח הגדול אליאב התנהג לדנית כמו גנטלמן לעומת ההתנהגות הדוחה של איציק זהר, לא הייתה שם שום אהבה.
 

l86

New member
רק רציתי להראות לך עוד זווית לגביהם

שאפשר גם לזהות שם אהבה. והגזמת, להגיד שאיציק היה יותר גרוע מאליאב? אוי ואבוי, אליאב הגבר הכי חלאתי בכל תולדות "האח הגדול". איציק אולי אידיוט ומלא באגו, אבל אליאב ממש פסיכופת.

אני אוהבת את אלדד ואוהבת כל מה שעושה לו טוב, ואני לא שונאת את קארין סך הכל, אבל חשבתי שהיא לא מעריכה אותו כראוי ושהוא יותר מדי תלוי בה וחי לפי מה שהיא רוצה והבנתי שאם זה ימשיך ככה זה יתפוצץ בסוף.
 

פאפא5

New member
דרך אגב יש הרבה שמתעניינים באלדד..

אמירה נמצאת בתעשייה איציק נמצא הם עובדים בשביל ערוץ 24 ומאקו, יש להם תוכנית שעוסקת בכל ענייני הרכילות, אז יאללה מה המשחק, אלדד וקארין רק לפני חצי שנה הופיעו כמעט כל יום במדורי הרכילות, למה לשחק אותה כאילו הם נשכחים כאילו לא זוכרים אפילו את שם משפחתו או איך להגות את השם שלה. הייתה קינאה נטו סביב הזוגיות שלהם, ואם הייתי מאמינה בכשפים הייתי אומרת סוג של עין הרע, הם היו מושלמים ביחד לפחות כלפי חוץ. אף אחד לא האמין שזה יסתיים כך, גם אנחנו לא. הם אולי לא ידעו להשתמש בזוגיות שלהם ולפרוץ החוצה, כי היא הייתה יותר מידי אמיתית כדי לשמש ליחסי ציבור, בדיוק ההיפך מהזוגות ההזויים הללו.
 

l86

New member
"כמעט כל יום במדורי הרכילות?"

אפשר לספור על יד אחת את הפעמים בהם הם הופיעו במדורי הרכילות. הם לא עניינו אף אחד. אני אישית לא חשבתי שהם מושלמים ביחד, ותיארתי לעצמי שהם בטח ייפרדו. אני מבינה שאהבת אותם כזוג וקשה לך עם זה אבל זאת האמת.
 
למעלה