אז לגבי התמונות בפייסבוק ובאינסטגרם

  • פותח הנושא l86
  • פורסם בתאריך

פאפא5

New member
בהתחלה הם סוקרו הרבה במאקו בנענע בוואלה

אני זוכרת את הכתבות לפחות פעם בשבוע היו כתבות עליהם... התמונה הראשונה שלהם ביחד שאלדד העלה קיבלה מאות תגובות ואלפי לייקים...ואפילו אחר כך אולי ירדו התגובות אבל הם קיבלו הרבה לייקים. לעומת דנית ואליאב שהתגובות האנטי היו מחרידות. זה אפילו מעליב מה שאת אומרת הם לא עינינו אף אחד... כנראה כמו שאמרתי זאת הפכה להיות זוגיות יותר מידי יציבה בלי דרמות. תראי אפילו בפרידה הם לא סיפקו דרמות. אלדד לא הצליח בתעשייה כי כנראה לא היה לו מזל, מה זה שייך לקארין?
 

l86

New member
זה לא בקטע של להעליב

זה לא באמת אומר משהו עליהם כבני אדם, אם מישהו לא פופולארי לא אומר שהוא בן אדם לא טוב או שהוא עשה משהו לא בסדר. אני רק מציינת עובדות. נכון, הזוגיות שלהם עניינה בחודש הראשון אחרי היציאה מבית ה"האח הגדול", אחרי זה הפסיקו לכתוב עליהם. גם תגובות שליליות זה עניין, לאלדד וקארין היו בעיקר אדישים, בניגוד לדנית ואליאב או לאיציק ונטלי.

אני לא יודעת למה אלדד לא הצליח, אבל ברגע שהוא איבד את תמיכת המעריצים היה לו קשה להתקדם כי אף אחד לא נלחם בשבילו ואף אחד לא חשב שהוא שווה משהו. ברור שאני לא אומרת שקארין אשמה בהכל, אבל הוא גם נעלם בתוך הזוגיות הזו, וגם המעריצים שלו פחות התחברו לקארין.
 

פאפא5

New member
לא נעים להגיד

זה תמיד קל להאשים את קארין, גם אני עשיתי זאת, אבל שמסתכלים אחורה, חלק גדול מאהדת הקהל אליו נבעה מכך שאנשים פתאום ראו בו במתנחל הקיצוני לפחות בעיניהם, צד אחר צד רך רומנטי רגיש, אני דווקא חושבת בדיוק הפוך, הרומן בבית האח הטיב עימו ואחרי שהיא הודחה, הקטע במסיבה הפך אותו עוד יותר אהוד. יש כאן עניין אחר לגמרי אלדד לא היה אהוד על ידי ההפקה, הם העלימו אותו, ואחר כך בחוץ הם אלה שגרמו לו להעלם לחלוטין. קחי לדוגמא אנשים שיורם זק אהב ותראי איפה הם היום, בניהם קותי ואליאב שהוא חברו הטוב ביותר של יורם זק. הרומן ההזוי אפילו בין אנה ואחי קיבל הרבה יותר משמעות וזמן מסך... ההפקה לא נתנה לרומן בינו לבין קארין יחצנות החוצה, והם אלה ששמו ידם שקארין תודח, והנה עכשיו אפשר להמשיך להתעלל במתנחל הימני.
 

l86

New member
אני מסכימה איתך שהרומן הראה צד מאוד יפה באלדד

אבל רוב המעריצים שלו לא אהבו את קארין.

עכשיו עזבי את קארין, נדבר נטו על אלדד. הוא איבד כמעט את כל המעריצים שלו עם סיום התוכנית, בניגוד לדנית או לקותי שנשארו עם קהל מעריצים נאמן שנאבק בשבילו. בגלל זה דנית וקותי עדיין שורדים טלוויזיונית ואלדד לא. ואליאב הגיע לטלוויזיה רק בזכות הרומן עם דנית, בכל מקרה זו הייתה רק גיחה קצרה והוא חזר לקעקע במשרה מלאה. אני לא חושבת שמישהו שם חבר של יורם זק, תעלולי העריכה בזמן "האח הגדול" זה משהו אחר וזה לא קשור לכל מה שקרה אחר כך.
 

אנבל25

New member
גם אני אוהבת את אמירה
חח כן היא לא חזקה ברכילות כלכך...

 

l86

New member
יכול להיות שאת לוחצת בטעות כשאת מעבירה את היד...

שימי לב אם זה שוב קורה, אם השיתופים שמופיעים או השמות שכביכול ביקשת מהם חברות מוכרים לך באיזושהי צורה. בפרופיל שלך לא אמור להיות שום דבר שאת לא אישרת.
 

אנבל25

New member
ולמי שאין פייסבוק לא תמיד יכול לראות את כל התגובות לפוסט

באינסטגרם כולם יכולים לראות את כל התגובות לתמונה, נכון? בלי קשר לעוקב/לא עוקב........
 

l86

New member
אכן.

נכון, באינסטגרם את יכולה לקרוא את כל התגובות גם אם אין לך אינסטגרם או גם אם את לא עוקבת אחרי המישהו הספציפי הזה.
 
למעלה