אז למה עוד אין לך אתר?

אז למה עוד אין לך אתר?

כן את, אני מתכוונת אלייך....אז למה אמרנו עוד אין לך אתר? כשחזרתי מספיד דייט שפלה -דרום (שאני מרגישה שעוד יצאו ממנו הרבה דברים טובים) עברתי על רשימות חברות המעגלים וראיתי שלרובן (עדיין?) אין אתר אינטרנט. זה עניין אותי בשני כובעים: 1. אני כותבת תוכן ומחפשת לקוחות ורואה בבעלות עסקים ללא אתר קהל פוטנציאלי 2. אני בעלת עסק בעצמי ואפעס...לא נעים להגיד.....נטולת אתר (עדיין!!!) בשני הכובעים מעניין אותי מאוד לשמוע מדוע (עדיין?) אין לכן אתר. לכשעצמי - חשבתי על כמה סיבות אפשריות : 1. כסף. זה נכון. זה תמיד יהיה נכון. אבל מאמנת מכירות מצויינת אחת
לימדה אותנו שלרוב זו לא הסיבה האמיתית ל"לא" שאנחנו שומעות מהלקוח . 2. כח/חשק/זמן/אנרגיות - בניית אתר היא פרויקט שדורש את כל הנ"ל ולא תמיד יש לנו אותם. ובכלל מאיפה מתחילים ומתי זה יגמר? 3. לא מאמינות באתר ככלי שיווקי או לפחות לא ככלי השיווקי העיקרי לעסקים שלנו. 4. בניית אתר מכריחה אותנו לדייק. את עצמנו, את הזהות העסקית שלנו, את המסרים שלנו, וגם להתמקד, לבחור, להחליט, אולי לוותר. אולי אנחנו עוד לא בשלות. אולי אנחנו פוחדות. 5. אנחנו בשלב של בניית תיק עבודות ואיסוף המלצות - כשיהיה מה להציג - נבנה אתר. בגדול - לגבי עצמי - אני (באמת! נשבעת!) בשלב של בניית תיק עבודות אבל...מנסיוני אני גם יודעת שכשאני דוחה משהו זה בדרך כלל כי קשה לי לעשות אותו - זה אף פעם לא באמת כי אין זמן / כסף למרות שאלו התירוצים הרשמיים שלי בלא מעט הזדמנויות. אשמח לשמוע מה אתן חושבות.
רוית רדיאן. ברור.
 

mirya

New member
הצעה-לפתוח בלוג, גם כאן בתפוז אפשר.

יעיל, נוח לניווט וניהול, מתאים למידע ולמיתוג עצמי שלנו, כר נוח לאימון בכתיבה ובהתנהלות בפורמט הזה.יכול לשמש אותנו כ"הרחבה" של כרטיס הביקור שלנו, או במקומו..
 

imash

New member
בלוג אבל לא יכול לבוא במקום אתר

ובמיוחד לא כשהוא על פלטפורמה שיתופית. זה חשוב שיהיה בלוג - אבל לא במקום אתר. למרות שאתרים כבר נתפשים כמיושנים. אז לא ללכת על אתר תדמיתי בשטאנץ. האתר חייב להיות ברוח העסק וייחודי, ושטאנץ זה זוועת עולם. אני מאוד אוהבת אתרים שבהם יש בלוג, במיוחד על פלטפורמה של וורדפרס. ולמה *לי* במקצועי הכ"כ מתבקש אין עדיין אתר? תאמינו או לא, אבל עשיתי טעות וסמכתי על "שותפה" והדומיין שלי - נרשם על שמה. בינתיים אני מתבססת באמת על בלוג - אבל אתר חייב לקום.
 

Merav Stern

New member
אתר אינטרנט

היי מיכל, אני העלתי אתר לפני כחודשיים ואכן זה דורש לא מעט עבודת הכנה ועבודת "שטח", והאתר לא מניב לקוחות פוטנציאליים שפונים רק בעקבותיו (כי אני לא עושה את העבודה הנדרשת לשם כך מחוסר זמן וסדרי עדיפויות). אבל אני יכולה לאמר לך, שבכל מקום שאני מוסיפה את כתובת האתר, זה גורם לאנשים שמתעניינים בתכנים שלי (כמו בפורום זה ודומיו), להיכנס לאתר, לעיין בו ולהתרשם. יש כמה לקוחות שנרשמו בעקבות זאת לקבלת התכנים שלי או התקשרו ע"מ לברר על פעילויות כאלו ואחרות. וכמובן, כל שיחה על שת"פ או הפניית לקוחות - מבקשים לדעת אם יש לי אתר להתרשמות. אז לדעתי, אתר - שווה את ההשקעה, מכל הבחינות וזו דרך נפלאה ל"הציג עצמך לעולם". שיהיה בהצלחה, מירב שטרן, ייעוץ עסקי, אימו אישי מתמחה בייעות לעסקים קטנים ובאימון קריירה
 
בדיוק אותך חיפשתי ../images/Emo8.gif

אהלן מיכל, שמי מרי, ואני ממעגל נשים פ"ת מעצבת ובונה אתרי אינטרנט אני לא בטוחה שניפגשנו אבל אולי זה יקרה בקרוב .... כי נראה לי שאני יכולה להיות "הכתובת שלך" לתשובות לסעיפים שציינת.... 1. עלות גבוהות של אתר ?- יש לי הצעת מחיר אטקטיבית במיוחד בשבילך ! 2. בשיחה אחת (אפילו טלפונית - זה מצויין) אני מראה לך שלהתחלה צריך רק שעתיים של אנרגיות/כח /חשק... 3. אין מה לעשות "אם אתה לא שם, אתה לא קיים ! ומה שלא תצליחי לכתוב ע"ג כרטיס הביקור שלך או להגיד בפגישה - תוכלי לפרט באתר. זמינה 24 שעות ביממה - 7 ימים בשבוע ! דרך אגב, איך את ניראת? אם לדעתך זה חשוב ללקוחותיך תוכלי להוסיף תמונה שלך באתר ! 4. מאמנת יקרה - הגיע הזמן ל"מיקוד" - לא עוד הסנדלר הולך יחף.... מיותר לציין שבניגוד לכתיבת ספר והוצאתו לאור - שזה "סופי" את דפי האינטרנט תוכלי מתי שרק תרצי לשנות ולעדכן. 5. גם אני עכשיו עמוסה. וחוץ מזה שיש לי המון סבלנות , ורעיונות להציע. אז תזכרי את שמי כי הוא קליט, במיוחד בשבילך מרי מפופינס טכנולוגיות www.popins.co.il את, וכל מי ששכנעתי אותה מוזמנת לכתוב לי מייל [email protected] נ.ב. - זאת פעם ראשונה שאני כותבת בפורום! אתגרת אותי !!!
 
למה לי אתר עכשיו .. ובכלל? סיבות ותירוצים :)

הי מיכל , שמחתי לפגוש אותך בספידייט שהיה מוצלח ביותר .. ואכן כמעט מנית את כל הסיבות לכך שיש עוד לא מעט בעלות עסקים ללא אתר - מכל הסיבות שהזכרת לעיל - מניסיוני (לאחר כ-18 אתרים שבניתי) דווקא הצורך לדייק, ליצור את הזהות העסקית, לבחור את המסרים ודרך הצגתם, לעמוד על היתרונות התחרותיים שלך כבעלת עסק ועוד - ז"א להתעסק בתוכן -הוא זה שגורם לא אחת לוותר על התהליך כולו. לא סתם טוענים שאתר אינטרנט הוא תעודת זהות עסקית, כזו שכל גולש שיכנס לאתר יקבל את כל המידע המילולי וגם הלא- מילולי הן מהתוכן והן מהעיצוב הגראפי. מעבודתי עם בעלות עסקים (ברובן) חשוב לי להקדיש לפחות 3-4 פגישות שעוסקות בזיהוי ומיקוד העסקי בהתאמה לאינטרנט ,בסלוגן וכותרת מתאימים , בחלוקת תוכן ובהגדרת החוזקות של בעלת העסק . כל זה עוד לפני שפתחנו מחשב.. החלק של "ייעוץ לבניית אתר" חשוב מאין כמוהו וזה שירות שאני נותנת גם ללא בניית אתר - ז"א ניתן לקבל אצלי הייעוץ ולהמשיך עם בונה אתרים אחר. כי בשורה התחתונה התוכן ורק התוכן הוא הקובע אם האתר יצליח או ישאר פיל אינטרנטי לבן ..
 
למעלה