אז מה לא תקנו אונליין בשום אופן?

דווקא לי יצא להשתמש באחריות שלי

באופטיקנה - משקפיים בני פחות משנה שהצלחתי לשבור להם חלק (הזיז שנכנס לעדשה, אלה משקפיים בלי מסגרת). והאמת? היו אלופים לגמרי. כבר לא הייתה אחריות (חצי שנה), אבל כן עשיתי להם ביטוח, שהיה אמור לתת לי 50% הנחה על חלקי חילוף. הם גם עשו לי את התיקון תוך יום אחד (!!!) כולל העברת זוג חדש בשביל החלק, וגם לא גבו ממני אגורה על הסיפור.
 
התרשמתי מהם מאוד, אין מה להגיד

אצלי משקפיים זה עניין מאוד רגיש, יש לי מספר מאוד גבוה ואני מתפרנסת מהראייה שלי. כך שיום בלי משקפיים הוא יום של שביתה מוחלטת מבחינתי... בינתיים רכשתי אצלם עוד זוג, שיהיה ספייר, וכך אני יותר רגועה
 

LOLI152

New member
בדיוק לפני שנה

הייתי בהפלגה על יאכטונת עם חברים... בשניה שעליתי על היאכטה המשקפיים שלי עשו פליפ-פליפ וטבעו. היה לי רק זוג אחד (כ-זאת טעות!)
ו4 ימים הייתי עיוורת עם כאבי ראש, סיוט!!

עכשיו יש לי 2 זוגות.
 
לפני כמה שנים טובות, נפלתי עם בכורי על הידיים

וריסקתי את המשקפיים שלי. היה לי אז זוג ספייר אבל עם מספר לגמרי לא רלוונטי. הזמנתי זוג חדש בסופר פארם אופטיק שבדיוק נפתח אז וחיכיתי. אחרי שבוע של מיגרנות איומות וסבל נורא מהספייר הלא מותאם הגיע הזוג החדש שלי - עם קידוח עקום. חיכיתי עוד שבוע. כשהם שוב הגיעו עם קידוח עקום ביטלתי את העסקה, הלכתי להזמין משקפיים במקום אחר ועשיתי על המקום עדשות חדשות לספייר.
יש גבול לכמה יכול אדם לסבול... מאז אני באמת משתדלת שתמיד יהיה ספייר עם מספר קרוב למדויק.
 

LOLI152

New member
אני תמיד חוששת

לעשות בדיקת ראייה לוקח לי המון זמן. משום מה. תמיד מפחיד אותי לגלות שהמספר שלי גדל.. (עוד..)
אז כנראה הייתי צריכה משהו דרסטי כמו להיות עיוורת כדי להבין שאי אפשר- חייבים בדיקת ראייה כדי לחדש את המשקפיים.
 

vg04285

New member
העדשות שלי יקרות מידי מכדי שאחזיק ספייר :\

זה בעיייתי במספרים גדולים, צילנדר וכו'
 
דווקא בגלל שיש לי מספר גדול+צילינדר

אני חייבת זוג ספייר. אחרת אני מושבתת לחלוטין אם משהו קורה לזוג הרגיל...
 

vg04285

New member
יש לי עדשות, ומשקפיים ישנות (עם מספר שונה)

אבל זה יקר מידי לקנות 2 זוגותצ עם עדשות כאלו. אולי אם את בטוחה שהמספר יציב...
 
מה נגמר בטוב? את המסגרת שלו לא תיקנו

אז קנינו חדשה,
ובמסגרת שאני הזמנתי מתקינים את העדשות האופטיות בארץ (כי אני מקבל הנחה מיוחדת) אז זה יעלה לי גרושים.

גם לי תמיד יש 2 מסגרות בשימוש שוטף.
 

vg04285

New member
קניתי משקפיים יקרות באופטיקה הלפרין שהתקלקלו

(הידית התנתקה משאר המסגרת) תוך פחות משנה ולא רצו לעזור לי בכלום, ונראה שהיה משהו פגום במסגרת מלכתחילה. המוכרת האנטיפתית אמרה לי זה שבור ושאני אקנה חדשות! אפילו לא הציעה לי להעביר את העדשות (היקרות מאוד) למסגרת אחרת - שזה מה שעשיתי בסוף בחנות אחרת כמובן.

ואני בטוחה שהיה אפשר לתקן את המסגרת אם היה להם אכפת קצת מהלקוחות, זה ציר שנשבר. זה קורה לפעמים במשקפיים, ואני זוכרת לפחות פעם אחת שחנות תיקנה לי את זה על חשבונה - זה מה שחנות אמורה לעשות כשזה קורה בתקופת האחריות. הייתה לי גם סאגה שלמה של חודשיים עד שהם הכינו לי את המשקפיים.

אז אין שום אחריות בארץ, והיחס פה ללקוחות מזוויע. ויכול להיות שמהבחינה הזאת עדיף פי כמה לקנות בחו"ל, ואחרי שקראתי על כאלו שעשו זאת אני בהחלט אשקול את זה פעם הבאה.
 
אוף, ממש מבאס.

אני בד"כ מעדיפה לקנות משקפיים בחנויות קטנות, מנסיוני יש שם שירות הרבה יותר טוב. אבל מאופטיקנה אני באמת מאוד מרוצה הפעם, כך שכנראה שאחזור אליהם שוב.
זו כנראה גם שאלה של סניפים ורצון טוב של המוכרים.
 

vg04285

New member
אני מניחה שזה באמת תלוי בסניפים.

אבל הלפרין באמת על הפנים. ממש גרועים. ממליצה בחום להתרחק.
אני חושבת שאופטיקנה היו אלו שתיקנו לי משקפי שמש עם ציר שבור (זה היה מזמן, אז אני לא הכי זוכרת). לא יודעת אם זאת הייתה תקופת אחריות, ועד כמה שזכור לי התיקון היה בחינם. אני זוכרת שהתיקון לקח זמן.
בקיצור, שירות סביר.

הסיפור בסופו של דבר לא היה עד כדי כך מבאס, כי פשוט קניתי מסגרת חדשה שהיא די יפה. ולמדתי לקחים חשובים 1. לא להתקרב להלפרין. 2.לבדוק מוניטין עדכני של חנות או רשת ולא להסתמך על זיכרונות עבר רחוק.

אני גם חושבת שבחנויות אופטיקה קטנות הרבה פעמים יש שרות יותר טוב אבל אני קצת פוחדת שהן יעלמו או ייסגרו כאשר אצטרך אותן. בנוסף יש יתרון בשירות "בינעוריני" למשקפיים.
 
למעלה