אז מה משחקים השבוע?

קרנפול

New member
אז מה משחקים השבוע?

לי נשאר כמה משימות אחרונות כדי לסיים את המכשף, אבל לא נגעתי בו בשבוע האחרון- כי כל הזמן שיחקתי בזלדה. (אני כן מתכנן לגמור אותו, פשוט אני צריך כוחות..חח) באופן רשמי יש לי במכשף לבנתיים 111 שעות( אבל כמה פעמים שהוא לא מנה כמה שעות).
ואו- זלדה תפס אותי חזק, התאהבתי במנגינות ובמשחקיות שבמידה מסויימת הרבה יותר מהוקצעים מהמכשף...( המנגינות נתקעות בראש, והלחימה באויבים ממש מספקת.)
את העלילה קשה להשוות, המכשף הרבה יותר מורכב ויש יותר גמישות בהחלטות, העלילה בזלדה (ממה שראיתי ) היא לינארית.
זה מצחיק שבמכשף דוחפים לך מנגינה ברקע כל הזמן, ובזלדה יש המון שקט, אבל בסוף מה שנתקע בראש זה המנגינות של זלדה.
עכשיו אני בדרך ללחימה בחיה הראשונה (מתוך 4), וכבר יש מאחורי כמה עשרות שעות של משחק.
 
פייר אמבלם 776 מזמן לא נהנהתי ככה.וhollow knight

אחרי האכזבה שלי מכל מה שנינטנדו עשו עם פייר אמבלם על הסוויץ (ובכלל מריו אודיסי ופוקימון ג'ו וכל משחקי הסוויץ שלהם שהפכו לקאזואלים)

שמעתי על זה שסוף סוף אחרי 20 שנה יש תרגום אנגלית מלא של מעריצים לפייר אמבלם 5.

מדובר במשחק שיצא ב1999/2000 לסופר נינטנדו ונחשב אולי למשחק הטקטיקה
הכי קשה מאז ומעולם.

לי אישית יש היסטוריה מוזרה עם המשחק הזה. שהייתי בן 16 ניסיתי אותו שהיה לו תרגום חלקי והוא לי כל כך קשה, שהחלטתי אף פעם לא לגעת יותר במשחקי טקטיקה או בסדרת פייר אמבלם.

והנה אני 16 שנה מאוחר יותר מתלונן שפייר אמבלם החדש קל מדי והולך לשחק בו. איזו סגירת מעגל מוזרה :)

אז האם אני עדיין חושב שהוא משחק קשה גם שאני מתקרב בצעדי ענק לגיל 32?
כן, יש במשחק ערפל מלחמה, דמויות שנחטפות, דמויות שנחלשות ומתעייפות. ככל שמשתמשים בהן יותר בקרב, דמויות שעושות טעויות בקרב, משימות שלוקחות מעל שעה וכו'.

משחק מלחיץ וקשה,אבל פתאום אני מבין את סוד המשיכה שלו שלא הצלחתי להבין שהייתי נער.

שהייתי נער חיפשתי משחקים כמו המכשף 3, סייברפאנק,RDR2 וכו'
אלה משחקים שאם הם היו קיימים שהייתי בן 16 לא היה מאושר ממני, להיסחף ככה שעות לעולם מקביל עם עלילה עשירה לא היה מאושר ממני.

אבל היום,נהייתי כזה חסר סבלנות שאם אתה לא מביא אותי "ישר לאקשן" וחותך לי את כל השומן והפיילרים אז אין לי סבלנות למשחק.

אמנם לבזבז על משימה שעה פלוס ואז להיכשל בה ולבזבז עוד שעה פלוס ולהיכשל שוב ושוב, כן זה לא לכולם אני יודע, אבל זה לפחות לא כמו 99% מהמשחקים של היום שאני שמלאים בעשרות שעות של פיילר זול ושיעמום.

נגיד וhollow knight הגרפיקה שלו ממש יפה ואיכות השליטה,היא ברמה של נינטנדו ורואים שיש המון השקעה בו,אבל בגלל שהוא 30 שעות+ אני אשכרה מפחד לשקוע בו.

אמרתי בעבר החלום שלי הוא שמשחקים יעברו למתכונת אפיזודית של 8 שעות גיימפלי בין אפיזודה לאפיזודה עם כמה חודשים הפרש בין אחת לשניה, כמו בטלווזיה.
 

קרנפול

New member
גם אותי האורך של hollow knight מרתיע במקצת.

זה די מעניין מה שהולך עם המשחקים של נינטנדו: המשחק שהכי נמכר עם הקונסולה זה זלדה- והוא ממש לא קוז'אלי, ועדיין הסיבה שהרבה אנשים קונים את הסוויץ'.
ואז באמת הם מוציאים משחקים שבכוונה משונמכים לגירסא שתתאים לקהל רחב יותר- בלי להתחשב בקהל הבסיסי שכן אוהב משחקים שלא מתייחסים אליו בזלזול..

בנוגע לאורך משחקים- גם אני מעדיף משחקים קצרים (אולי לא 8 שעות, אבל בערך בסביבות ה20).
המכה של רוב משחקי העולם הפתוח זה שהתוכן מאוד חוזר על עצמו ,ונועד ברובו ל"מלא חלל". אני אוהב משחקים שמעריכים את הזמן שלי.
 

קרנפול

New member
דרך אגב הורדתי את הדמו של דרגון קוואסט

עכשיו אני צריך למצוא את הזמן לשחק בו, וגם את הרצון (לעזוב את זלדה לעשר שעות..).
 
הוא הרבה יותר טוב מזלדה, אבל המערב לא מצליח להבין את הקסם.

את הסדרה הזו. אני לא מנסה להגיד חלילה שאני איזה גאון שכן מבין את הסדרה הזו ומערביים אחרים לא, אלא שאני כן מבין מה מושך בסדרה הזו.

רוב המערב שאתה אומר להם שלמשחק יש סיפור טוב, הם מפרשים את זה כאחד משני דברים.

או שיש עלילה טובה וסבוכה (plot ) או שיש דמויות טובות.

לדרגון קווסט אין עלילה טובה, ואין דמויות טובות אז המערב לא מצליח להבין מה כן יש בסדרה הזו מבחינת סיפור.

במשחקים האלה המוקד הוא הסיפורים שאתה שומע מעיר לעיר.

הלופ בגיימפלי הוא כזה.אתה מגיע לעיר חדשה, מגלה דרך שיחות עם NPC וקטעי מעבר מה הבעיה באותה עיר, פותר אותה ועובר לעיר הבאה והסיפורים האלה לרוב טובים מאוד, יותר טובים מרוב הכתיבה שתראה במשחקים.

הבעיה היא שרוב האנשים לא מדברים עם הNPC ואין להם הערכה לסיפורים כאלה מעניין אותם רק עלילה או דמויות.

אם מה שתיארתי נשמע לך מעניין ומסקרן אז אתה תהנה מהמשחק הרבה יותר מזלדה.

לזלדה אין PLOT טוב ואין דמויות טובות זה משהו שהם מעתיקים מדרגון קווסט שנים, אבל אין שם סיפורים טובים.
 

קרנפול

New member
מה שאהבתי בזלדה (לבנתיים) היה המשחקיות

עדין לא נכנסתי לעלילה כל כך,
משחקיות של משחק פעולה- שכל תזוזה נחשבת ומדוייקת.
לי משחקיות של קרבות בתורות פשוט לא מושכת מספיק,
זה לא אומר שלא אתן לדרגון קוואסט צ'אנס- אני מעריך את המלצתך בנושא, פשוט זה לא בראש הרשימה.
 
אם אתה לא אוהב משחקים בתורות אז וותר אין טעם.

חשבתי שאתה אוהב בגלל כרונו טריגר ובגלל שלרוב שחקני הPC יש סבלונות למשחקים בתורות, .

כן לדרגון קווסט יש הרבה דברים שווים מעבר למשחקיות אבל זו משחק בתורות הארדקורי ברמה הקשה וכדי להנות ממנו צריך לאהוב את הז'אנר, אחרת זה סתם
ירגיש לך מעיק.




שלא תבין לא נכון, אני מאוד אוהב משחקי אקשן, אבל רוב המשחקים של הדור הזה לא סיפקו לי את הסחורה בתחום אני מתגעגע לסדרת דד ספייס ולvanquish שבעיני היו השיא של הדור הקודם בתחום ובדור הזה לא ראיתי משחק שמתעלה עליהם.

כאילו מונסטר האנטר וורלד היה מצוין מבחינת המערכת קרב שלו, אבל זה משחק רשת ואני כרגע לא יכול לשחק בו,וDMC 5 גם כן מצוין אבל ממש קל אז הוא לא ממש לוקח אותך לקצה.

בנוגע לזלדה יצא לי לשחק טיפה על זה בסוויץ של חבר, אין ספק שהעולם של זלדה החדש מדהים, החקירה מדהימה ובכלל הוא לא רואה ממטר הרבה עולמות פתוחים אחרים, אבל מערכת הקרב לא הרגישה לי להיט.
 

קרנפול

New member
יש סיפוק בחסימה של התקפה מוצלחת, ולנצל את הנשק עד הקצה

אני עדיין לא שולט כל כך על החסימות, אז לרוב שלי לא ממש מוצלחת.
אבל באמת הסאנד בוקס הענקי ששמו בו לב לפרטים הכי קטנים- זה ממש חוויה לצלול לעולם הזה..
למשחקים בתורות יש חן גם בעיני, הם פשוט לא עומדים אצלי באותה רמת התרגשות כמו משחקי פעולה.
 
למעלה