אז מה נועם

תמר@@@

New member
אז מה נועם

ההודעה שלי היתה בסיגנון ניבזי? וכל שרשרת השטויות שם היתה בסדר? איזה צרות מוחין. לא פלא שהעיפו אותך מוואלה עם סיגנון כזה. ובכלל לא מענין אותי אם תמחקי או תגיבי. את פשוט אישה מה זה קטנה (ואומללה). וזו,אם כבר,הודעה ניבזית !!
 

אולה *

New member
התלבטתי אם להגיב

והחלטתי שאני חייבת. גב´ תמר. אין לך שום זכות להעליב כאן את אף אחד, וגם לא את נועם. את לא מכירה אותה (ונראה לי שאת לא מכירה את רוב הנשים כאן), ואין לך שום זכות לשפוט אותה. אני מאוד מעריכה את נועם, ודבר אחרון שמתאר אותה - זה אשה אומללה. כי נועם - מלאת חיים. בכבוד, אולה.
 

נועם@בת

New member
אוליצ´קה, תמר כן מכירה אותנו

היא קוראת אותנו כבר הרבה זמן, ומרעילה את האויר כבר הרבה זמן. נסיונות לחנך אותה, לא ממש יעזרו, ולכן חבל על המאמץ. נועם
 

נועם@בת

New member
לא, זאת סתם הודעה מעוררת רחמים

והנה, בגלל שאני נחמדה אני נותנת לך את מנת תשומת הלב היומית שלך. אני מתייחסת אליך, ועונה לך, כי הרי זה מה שאת צריכה. את כבר אמורה לדעת שאני לא מוחקת הודעות נבזיות שפונות אלי. רק שאת צריכה לחיות בתוך העור שלך, וזה מן הסתם די מר שם... יש אנשים שהקיק שלהם זה להיות נבזיים. זה מה שנותן להם את החמצן לנשימה. אין הרבה מה לעשות נגד זה. אם זה מה שעושה לך טוב. וזה נותן לך את הכיף לקום בבוקר ולהרעיל מסביב- אז מישהו צריך לרחם עליך ולהרשות לך את זה לפעמים. בכל מקרה, אני מניחה שכבר הבנת את לא ממש רצויה אצלנו. אם כי נראה לי שזה דוקא סוג האמירות שמכניס אותך לאמביציה. נו, שויין, כמו שסבתא שלי היתה אומרת "שיהיה..." נועם
 

תמר@@@

New member
הרשי לי להחזיר באותה מטבע

רחמנות גם לי עליך. את מאמינה או שכנעת את עצמך שכל מי שכותב בסיגנון שלא מקובל עליך חייב להיות אותו אדם. מענין. זה עושה את העסק יותר קל להתמודדות? שלא כל אחד מקבל את הדעות שלך והסגנון שלך? ומעז להביע ביקורת? חן חן לדאגה לעור שלי.הוא חינני ומתוק ביותר. ואיך אצלך קשישתי היקרה? אני רק הערתי הערות בתוך התכתבות מי ששיחרר מזבלה-זו את. ותחשבו על זה.
 

נועם@בת

New member
זהו רווח לך? מרגישה יותר טוב?

מן הסתם את לא מבחינה בין ביקורת לבין רשעות. ועצוב שכך. בחירת המילים שלך מדברת בעד עצמה. יש לך נטיה לבחור במילים היותר פוגעות והפחות חביבות. ועוד להעמיד פנים שאת עושה את זה בשפ חופש הדיבור. ולבכות כמו הקוזאק הנגזל למה לא אוהבים אותך. זה כל כך לא משנה לי מי כתב את ההערות הנבזיות. בשבילי את האלמונית הקולקטיבית. זאת שחייבת להתרשע מידי פעם. את באמת לא מצפה ממני שאר לדקויות, אם זה הגועלית ההיא או העלובה ההיא. יש גבול לתשומת הלב שאני אמורה לתת לך, לא? אז החלטתי שאת לא נחמדה נועם ~שעושה חזרות לביצפר מחר~
 
למעלה