אז מה עשיתן בשביל |הדגש|עצמכן|סדגש| לאחרונה?|

אורora

New member
מנסה לשלות מזכרוני

האמת שעובר עלי קצת בלוז של שיעמום בימים האחרונים. שום דבר לא קורה. הכל כל הזמן אותו הדבר , משעמם לי קצת. רוצה ACTION אבל בכל זאת. קניתי היום נעלי חורף ( חצי נעל חצי מגף) מאוד יפות ונעימות. במישור הבריאותי עשיתי בדיקת לב במאמץ (בגלל היסטוריה משפחתית עניפה בנושא ) והכל יצא תקין לחלוטין. אז יש עוד V וצריך לעבור לעניין הבא (הרשימה עוד ארוכה) קבעתי תאריך לחנוכת בית ( שניה ) ושלחתי כבר הזמנות....לא יודעת עם זה רע או טוב. דורש הרבה אנרגיות.
 

catנוע

New member
ו...אקשן!

יאללה, תעשי אקשן
(חנוכת בית שניה נשמע דווקא בכיוון, לא?) איפה קנית את הנעליים? אני מחפשת איפה יש לקנות במחיר שפוי.
על הבדיקה במאמץ. חשוב. ומכירה את עניין הרשימה
 

אורora

New member
קניתי ברעננה

בחנות בשם נעלי ורד על אחוזה. מחיר שפוי...לא יודעת 430 שח זה שפוי? יש להם נעליים שהם יותר בכיוון של נעלי נוחות. אבל מאוד יפות..עדיין בלי עקבים או פלטפורמות. אם זה הכיוון אז יש להם מבחר מדהים
 

catנוע

New member
מכירה את החנות ../images/Emo13.gif

בזכותך. אעבור שם ואראה מה יש להם להציע. בחנות שאני תמיד קונה כל מה שמצא חן בעיני עלה 700 ומעלה אז 430 ש"ח נשמע לי יותר שפוי.
 

אורora

New member
שימי לב שיש 2 חנויות

עם אותו השם. אחת צמודה כמעו לחלוטין לקופי בין שעל אחוזה והשניה על אותה המידרכה אבל מעט יותר מזרחה. בשתיהן יש דברים יפים מאוד (ושונים) באותו הסיגנון. יש גם מבצעים על נעלי ילדים של נימרוד, זוג שני בחצי המחיר
 

נוRית

New member
תתחדשי על הנעלים

אני קניתי נעלי-מגפיים במחיר דומה, וכבר הרפידה הפנימית זזה ממקומה. מקווה שאצליח לסדר את זה...
ובהצלחה בחנוכת הבית השניה. הרבה התארגנות, אבל בטח יהיה כיף בחברת מבוגרים בלבד....
 
יש לי ../images/Emo70.gif יש לי ../images/Emo70.gif

עם ירידת הלחץ בעבודה, העובדה שעכשיו יש לי עזרה במשרה מלאה, וההתאקלמות הטובה של הנסיך במסגרת החדשה, התחלתי באמת לעשות למען עצמי. אז הנה זה בא, לא בסדר כרונולוגי, לא לפי דרגת חשיבות, אלא ככה, בשליפה:
הייתי בבדיקה אצל הכירורג שלי, ובעקבותיה ממוגרפיה ואולטרסאונד. הכל בסדר
.
הסעיף הקודם יכול, כמובן, לעמוד ברשות עצמו, אבל אצלי הוא גם הכנה לשלב נוסף - כפי שחלקכן יודעות, אני מתכננת ניתוח הגדלת חזה, והבדיקות הללו נדרשות לפני הניתוח. השבוע צפויות שלי שתי פגישות ייעוץ (ועם קצת עזרה, אולי אתאם גם פגישה שלישית
).
הסתפרתי ועשיתי גוונים.
הייתי אצל קוסמטיקאית. בד"כ אני לא קונה קרמים שונים מקוסמטיקאיות. הפעם חרגתי ממנהגי וקניתי "קרם פנים פעיל" שאמור לעשות פילינג, לעכב קמטים ושלל ניסים ונפלאות.
הייתי בנסיעת עבודה לניו-יורק, למשך 10 ימים (
). נסיעה ראשונה לחו"ל מאז ההריון, ובפעם הראשונה פרידה כ"כ ארוכה מהנסיך. עבר בשלום. הצלחתי לשלב ביזנס ופלז'ר.
הצטרפתי למקהלה במתנ"ס הסמוך למקום מגורי. נחמד לי.
מכל מיני סיבות, החלטתי להעמיד את דירתי למכירה. זו לא החלטה פשוטה במצב השוק התנודתי, אבל אני פועלת לאט, בלי לחץ. נראה מה יהיה.
אחרי כמה שנים שלא הייתי מסוגלת לקרוא, חזרתי לקריאה, אמנם בקצב מתון, אך בהנאה מרובה. בשלושת החודשים האחרונים קראתי כבר 7-8 ספרים.
יש לי המון ימי חופש לנצל. כבר ניצלתי כמה, ועד סוף 2008 אני אמורה להגיע לעבודה מעט מאוד. מאוד נחמדה לי מתכונת ה'פרילאנסרית' הזו.
יצאתי לכמה דייטים. זה לא הוביל לכלום, אבל יצאתי. ומה אני מתכננת בשבועות הקרובים: - לקבל החלטה סופית לגבי הניתוח. אם כן - לבצעו באופן מיידי, זו עונה מתאימה. אם לא - למשל, לקנות חזיה אחרי שנתיים שלא קניתי, כי אני שוקלת ניתוח. - להיפגש עם חברות. - ללכת לרופא שיניים. - ללכת לרופא נשים. - להתמיד בשימוש בקרם הפנים הפעיל. אני גרועה בזה. - להשלים כל מיני מטלות שקשורות לתוכנית הלימודים של הנסיך (הכנת תמונות וכל מיני). בשבועות האחרונים ביצעתי חלק מהמטלות, ויש לי עוד. - חוץ מזה, אני צריכה לקחת את הנסיך לכל מיני בדיקות - ראיה, שמיעה, שיניים, וזה לא פשוט במקרה שלו, אבל אין ברירה. (נכון שזה לא בדיוק 'למען עצמי', אך ביצוע המטלות האלה מסייע לשלוות הנפש ולנקיון המצפון שלי, אז זה כן למען עצמי). - להמשיך לצאת לדייטים. אולי משהו כן יקרה (אם לא אצא, בטוח שום דבר לא יקרה). -
להתחיל לעשות קצת ספורט
. אחרי כ"כ הרבה זמן שלא עשיתי כלום, אני אפילו לא יכולה לומר "לחזור לעשות ספורט". במצבי זה באמת להתחיל מהתחלה. אבל אני חייבת להתחיל. - להצליח לבצע את התכנונים האלה. יש לי זמן. אני בחופש.
לחברותיי שעושות גם הן למען עצמן. בוא נעשה משהו נחמד ביחד (יש לי זמן, אני בחופש).
 

catנוע

New member
וואו, גאיה!

קודם כל התרשמתי מכמות ה
שמחה לשמוע על הבדיקות הטובות
יש לי חברה טובה שעשתה ניתוח להגדלת חזה וזה נראה ממש יפה, וגם אם נוגעים בקושי אפשר להבחין שזה עם שתל. אני מאוד מבינה את הרצון שלך ומה שלא תחליטי - שתהיי שלמה עם ההחלטה! בהצלחה עם קרם הפנים - אני ממש גרועה בדברים האלה. קונה, משתמשת פעמיים, ואז זה נשאר שוכב במגירה/על השידה. איזה כיף זה מקהלה!!
בהצלחה עם מכירת הדירה. צריך הרבה סבלנות אבל אפשרי
על הקריאה איזה כיף זה המון ימי חופש!! איך אני מקנאה!
ובהצלחה עם כל הרשימה הגדולה שרשמת!!
 

אורora

New member
מקהלה.........

מי את ומה עשית לגאיה? תשמעי התעיפתי מלקרוא את הרשימה. אבל מגיע לך. תהני מהכל. מקווה שתגיעי להחחלטה הנכונה עבורך לגבי הניתוח. ואני אזכור שאת בחופש ( מה אם איזה ארוחה עיסקית במסעדה שווה בצהריים? לא השבוע אבל עוד 2-3 שבועות זה כבר יהיה ישים )
 

ליביתי

New member
אז זהו, שארוחת הבשרים הכיפית שלי היתה

מאד קרוב למקום מגוריך.... לתשומת ליבך....
 
למעלה