אז סיכמנו על איזי בייבי?

shira311

New member
הפג בהחלט מומלצת אבל -

היא בעצם טיולון ולא עגלה! היא לא טובה מגיל 0 ואני לא אהבתי את כל האילתורים שאנשים משתמשים בהם כגון מזרן+דיקט
ממש לא נראה לי שזוית של 160 מעלות יכולה להתיישר בצורה כזו. וחוץ מזה נראה לא בטיחותי. לי היה חשוב עגלה מגיל 0 ואחרי התלבטויות רבות, ראינו את הגרקו והיא מצאה חן בעיננו ללא יותר מדי פשרות גדולות. אגב - האיזי בייבי היא ממש חיקוי שלה.
 

IOפר KNK

New member
שטויות, בהתחלה בקושי יוצאים איתם

וגם לא קורה להם כלום אם משכיבים אותם על הגב. פעם אחת ראיתי שהם נורא עייפים ושמתי אותם על הבטן- והם הרי כ"כ קטנים, שלא הפריעה להם הזוית בכלל, והם ישנו מצוין. הזוית הזאת בכלל לא נוראית. בכל מקרה, כשקונים עגלה צריך לבדוק המון דברים: משקל, רוחב, איך מקפלים (-תנסו בעצמכם), איך משנים מצבים (-כנ"ל), תליית תיק, סל (-תכניסו דברים פנימה), כיסוי רגליים, כיסוי גשם, גגונים (-נפרדים או אחד גדול), צורת קשירה של התינוקות, וכמובן המחיר. לדעתי, כמה שתבדקו יותר את העגלה לפני שתקנו אותה, כך תתאכזבו פחות מדברים שלא ידעתם בגלל שלא בדקתם.
 

איג3

New member
הייתי מבולבלת ועכשיו...

חבל על הזמן - אין מילים לתאר את ההרגשה. התבלבלתי עוד יותר. ניסיתי להבין מהשרשור מה זה מה - והסתבכתי לחלוטין!!!!!!! אוף, ממש מייאש! איך יודעים בסוף במה לבחור?!
 
גם אותי מאד בלבלתן ../images/Emo3.gif

מה עם האינגליזינה? למישהי יש איתה נסיון? היא נראית לי אחלה, גם כעגלה וגם כטיולון. ומה זה הגלגלים עם הסלקלים? איפה קונים? נשמע לי מאד מאד נוח.
 

shira311

New member
איפה ראית אינגליזינה?

אני גם רציתי לראות אותה אך לא היתה באף חנות שהייתי
 
הייתי לפני כשבועיים בסניף הראשי של

שילב ואמרו לי שהם כבר לא מייבאים עגלת תאומים של אינגליזינה. יש להם רק את המקלארן.
 
גרקו או hauck ?

אני במרכז הארץ. עשיתי סיור מקיף עם אמא שלי בבייבי קלאב בפתח תקווה ובתינוק לי ברעננה. ראיתי המון סוגים אבל היום בבוקר בקניון ראיתי מישהי עם hauck , לא יודעת מי מייבא ואיפה קונים אבל נראית ממש אחלה, נשכבת 180 מעלות, במשקל כמו הגרקו. 0-3 . ראיתי תאומים בני שנתיים וחצי שישבו בה ונראה היה שנוח להם. היא אמרה שרכשה לפני שנתיים וחצי ברעננה אבל שהייתי שם לא ראיתי וגם לא שאלתי כי לא הכרתי את החברה. מישהי מכירה? אני משתדלת מאוד למצוא זמן להעלות טבלה מסודרת על כל מה שראיתי ועל הבדלים, בטוח שיש ביקוש לעשות סדר בבלאגן.
 
עגלת Hauck

את העגלה מייבאים מגרמניה "דוריאן לתינוק" (בניין פנורמה, דרך בן-צבי בדרום ת"א) והדגם נקרא "שופרדואו" . יש להם אתר אינטרנט שם תוכלי למצוא פרטים נוספים. כמו כן מצרפת קישור לסקר עגלות שעשיתי לפני כשנתיים, אולי תוכלי להעזר בו. הקובץ נמצא בפורום האם "תאומים ושלישיות" בקטגוריית "קישורים". בהצלחה, יוד
 
תודה רבה

הטבלה ממש מקיפה, עכשיו אפשר להוסיף עליה את הדגמים החדשים שראיתי ולעזור לכל המתלבטות.
 
למעלה