אז תקראו לי ילד קטן...

rubaja

New member
אז תקראו לי ילד קטן...

אבל בכול זאת - בתור מישהו שחונך לעבוד על LIGHT WAVE ונשאר נאמן לה למרות הכול (ויש הרבה ....) תמיד נעים לראות כאלה דברים ולדעת שהתוכנה הזאת היא אחלה של דבר!!! מה שנותר לי להגיד - כפיר , כפרה עלייך!! - תודה. P.S מעניין איזה דף יש ל MAX.............. (אני בטח עכשיו מסתבך......)
 

Kfiram

New member
שלום ילד

אתה הודית לי נכון? לי, לי, לא לכפיר השני? נכון?! להבא אבקש שתפנה אלי רק בתואר "המורה". ברור? אה, ו.. Lightwave Rulz!!!
 

talotan

New member
רובחה!!

אחי, מה המצב? אני חייבת לומר לך שעשית לי את היום. גיליתי ברשימה דברים שעשו בLW ולא האמנתי למראה עיני! שיו! אני בשוק! עכשיו כולם ביחד: LightWave LightWave LightWave !
 

Katarzis

New member
ואני אצטרף!

Lightwave! ואגב-הגבר הוא מודל שונה לגמרי-טל
 

hermonir

New member
רק כדי לאזן קצת את הדברים:

בואו נזכור: כל סטודיו משתמש בכלים הזמינים לביצוע מטרותיו מהר וטוב. זה אומר שיש להם כמעט הכל, והם מנצלים את התכונות הטובות בכל מוצר. כולנו זוכרים שאחרי שפארק היורה יצא, כל תוכנה מיהרה לפרסם: השתמשו בנו לעשות את פארק היורה! נכון, כי השתמשו בכולן. התוכנה הכי טובה היא זו שאתה מצליח לעשות איתה את העבודה בנוחות הכי גדולה, באיכות הכי טובה, בזמן הכי קצר ובמחיר הזול ביותר. זה משתנה מאחד לשני. ניר.
 

rubaja

New member
יופי ניר.......

זוכרים זוכרים אבל בכל זאת לפעמים אנשי LW (כמו כל תוכנה..... ) אוהבים לנופף בתוכנה בה הם משתמשים והפעם זה תורי...... ואני לא אמרתי שום דבר כנגד תוכנות אחרות (פרט ל MAX - שהיא לא תוכנה....סתם!!) - סתם ראיתי לנכון להראות באיזה מקומות השתמשו ב LW. (אפילו אם זה רק לכותרות!!! )
 
למעלה