אחותי לא תתחתן עם עובד זר!

amitof

New member
אחותי לא תתחתן עם עובד זר!

על גופתי המתה ,אחותי לא תתחתן עם כושי מאפריקה ולא עם אנשי העולם השלישי השורצים בארץ ומחפשים כלה יהודיה למימוש חוק השבות.יש מספיק צרות בארץ בלי הנישואין המעורבים.אל תהרסו את הבריאות של ההורים שלכם!השארו במסגרת העם היהודי!!
 

~Gal~

New member
עוד פעם אתה../images/Emo35.gif

תגיד, מה הקטע שלך? לזרוק הערות טפשיות לחלוטין, גזעניות, לחלל הפורום - ולהעלם ליום-יומיים? אתה בכלל מאמין למה שאתה עצמך כותב??? טוב לא שווה תגובה אפילו. רק שתדע שלהבא אני פשוט מוחקת. מצטערת, אבל אפילו אנחנו לא עד כדי כך סבלנים וסובלנים כדי להקשיב לאנשים כמוך. אה ושבת שלום גם לך
 

carolin

New member
גל-אניעוד צוחקת!

ממש דמיינתי אותך אומרת את זה(אפילו שבחיים לא ראיתי אותך)!
 

amitof

New member
למה?

למה את מצפה? לא כולם תומכים ברעיון זוגות מעורבים,רב האנשים מתקרנפים ולא אומרים מה שהם חושבים,את יודעת שאינני בודד בדעתי ויש הרבה ישראלים גזענים,אז מה ,אסור לבטא את עצמי בפורום שעוסק בדברים אלו?אני בטוח שהכעס עלי נובע מהכעס שיש לכם כלפי החברה הישראלית שזה אולי ההורים,האחים האחיות המשפחות שלכם,מקום העבודה,הסביבה משרדי ממשלה ועוד,אל תנקזו אלי את הכעסים!!
 

~Gal~

New member
טוב אז קודם כל

אני באמת לא מצפה לכלום. בטח לא מאנשים כמוך. דבר שני - מה אתה מצפה מאיתנו? אתה כל פעם נכנס, זורק הערה גזענית - אנשים מגיבים עליה אבל אתה לא חלילה מנסה להצדיק את דבריך ה"נבונים" (אולי כי אתה יודע שאין טעם), אלא פשוט זורק הערה חדשה. זה לא מקובל עלי ועל האחרים כאן בפורום ואגב - אין לי בעיה עם דעות של אנשים שחושבים שונה ממני. כן יש לי בעיה עם הגזענות שלך. שים לב שעד היום אתה היחידי שקיבל כאן תגובות כאלו שליליות על דבריך, בעוד שמתנגדים - היו כאן הרבה. ואגב - אני אישית לא נתקלתי בהערות מהסוג שאתה זורק כאן - לא ממשפחתי, לא מחבריי, לא במקום הלימודים או העבודה ולא בסביבה. התנגדות - כן. גזענות - לא ולא
 

טל קר

New member
רציתי להאיר אספקט נוסף. שוביניזם

סלח לי אדוני, אבל מדוע אתה חושב שאחותך זקוקה לאישורך כדי להחליט עם מי להתחתן? היא לא הרכוש שלך, ולא השולחן שלך, ואין לך זכות לקבוע לה עם מי להתחתן ועם מי לא. אתה יכול להחליט עם מי אתה תתחתן, לא עם מי מישהו אחר יתחתן. שאר האנשים כבר הביעו דעתי פחות או יותר על איכות טיעוניך.
 

MARMELAD

New member
המדריך לשפת דיבור בפורום

שים לב amitof יקר, דבריי מכוונים אליך במיוחד. שמתי לב להודעה שלך. לרגע לא חשבתי להתייחס אליה. עד שראיתי שהשבת לגל מאוחר יותר. מה זה אומר לי? שאתה מעוניין לקיים דיון. ובשביל דיונים התכנסנו כאן כולנו. אז אם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתה קורא את דבריי - אני מקווה שתפנים משהו.
איך מדברים בפורום???
קודם כל למי שלא יודע מה הוא פורום, הסבר קצרצר. פורום הוא מערכת להעברת דיעות, רעיונות, טיפים. מה שחשוב בפורום הוא שמה שלא ייאמר נשאר במערכת ולא נעלם אחרי כמה דקות, בניגוד לצ´טים, ו MESSENGERS למיניהם. אז מה זה אומר? שכל אחד שרוצה להגיב על דבריך יכול לעשות זאת, ולא רק בשנייה שאתה אומר זאת, אלא גם כמה שעות או ימים אח"כ. כדי שיתייחסו אליך ברצינות, אתה צריך לתת יחס רציני לקורא ההודעה שלך. ואני מפרט:
סימני קריאה בעברית, אותיות גדולות באנגלית - משמשות ל"צעקה". אין שום בעייה להשתמש בהם, קח אבל בחשבון שרב האנשים לא ממש מדברים עם מי שצועק עליהם אלא צועקים בחזרה. וצעקות זה לא דיון.
סימני פיסוק - שים לב למשפט הבא: אחותי לא תתחתן עם כושי מאפריקה ולא עם אנשי העולם השלישי השורצים בארץ ומחפשים כלה יהודיה למימוש חוק השבות איזה משפט ארוך, בלי פסיק, בלי נקודה... לי זה נראה כמו בליל של מלים ללא שום הגיון. שב, תנשום עמוק, תכתוב מה שאתה רוצה לכתוב במשפטים הגיוניים, השתמש בסימני פיסוק - כבר עשינו עוד צעד קדימה. יותר נעים לקרוא ככה.
הדגשות - עוד כלי שעומד לרשותך הוא הדגשה. אם אתה חושב שיש לך דברים חשובים לאמר, אתה יכול להדגיש אותם כדי לתת להם תוקף. אם, לעומת זאת, תדגיש את כל ההודעה שלך, היא תיראה כ"צועקת" או "מאיימת" בעיניי מי שיקרא אותה.
נימוקים והסברים - אני משתתף חדש בפורום. אין לי שמץ של מושג מי זאת אחותך. ולמה את מכליל את מה שאתה חושב על אחותך שתחייה על כל נשות ישראל המחפשות להם גבר זר שייקח אותם להתיישב בניגריה. אם תסביר על מה אתה מדבר, הכל יהיה יותר מובן.
מענה - אחרי שאתה כותב הודעה, תעשה טובה לעם ישראל, תבדוק אם היו לך תגובות, ותענה להן. עניין פשוט של נימוס. זה כמו שאני אפנה אלייך ברחוב: "תסלח לי" אתה תענה לי: "כן?" ואני לא אענה. מעצבן? כן. מאוד.
הכי חשוב - כבוד אולי אתה יודע ואולי לא, אבל מי שכותב כאן את התשובות הם לא מחשבים. הם בני אדם בדיוק כמוך. תן להם יחס של בני אדם, דבר בנימוס ותראה שהשד לא נורא כל כך. תתנפל עליהם - ותקבל תשובות מעצבנות. ואתה יודע מה? לא באנו להתעצבן. אם היינו רוצים להתעצבן היינו מדליקים חדשות. יאללה אחי, שב בנוח, תוריד נעליים, תכין לך כוס קפה... פטפוט נעים ובהצלחה. MARMELAD
 

ניקול (-:

New member
amitof ../images/Emo91.gif תקרא ותשכיל...

amitof, לכל אדם יש את הזכות להביע את דעתו, נכון. לכל אדם יש דעה שונה, נכון. אבל יש גם דרך להביע ולכתוב את דעתך בפורום. לכל בני האדם יש דם, גפיים, עור, פנים ורגשות. עצם העובדה שאתה כתבת הודעה זו פוגעת לא רק באנשים שאליהם התייחסת אלה גם בך. כן, גם בך. למה? כי אדם צריך לדעת לקבל ולהיות פתוח ולנו זה מראה שאתה פרימיטיבי. כתבת ש"על גופתי המתה, אחותי לא תתחתן עם כושי מאפריקה השורצים כאן בארץ כדי לממש את חוק השבות" אז תדע לך, שלא תמיד הנישואים הם מתוך אינטרס לפעמים (ברוב המקרים) זה מאהבה. אתה לא יודע מה קורה עם אחותך ואתה גם לא יכול לקבוע את חייה כי לכל אדם יש את הזכות הבלעדית לשלוט על חייו. אני לא מבינה מאיפה הדעה הזאת שלך, ואני לא ממש מסכימה איתה. אני רק רוצה לומר לך, שאתה פוגע באחותך, בך ובעוד הרבה אנשים ואפילו בהורים שלך על זה שהם גידלו בן קיצוני! אני מציעה לך, למצוא ניסוח טוב יותר להודעות שלך ותוכל לנהל כאן דיונים, אבל בטוב. אל תחשוב שהאדם הלבן הוא מושלם, כי הוא לא ואל תחשוב שרק עם יהודים אפשר להיות מאושרים, תתפלא, אבל יש עוד המון אנשים בעולם ולא משנה הצבע, גזע, לאום משנה מי האדם באמת!!! שבוע טוב לך, נטע שיש לךה ארוס נוצרי והיא מאוד מאושרת איתו, אפילו יותר מאשר עם יהודי!
 

amitof

New member
התנצלות

אני מתנצל על הדברים הקשים שאני מטיח,ואני גם מתבייש בדברי,לפני כמה שנים לא הייתי מאמין שאבטא דברים כאלו אך הם פורצים בעקבות סוג העבודה שביצעתי כמה שנים אחורה,עבודה קשה ששחקה אותי נפשית ותוצאותיה ניכרים כיום!
 

~Gal~

New member
אוקיי ../images/Emo13.gif

התנצלותך מתקבלת (לפחות מבחינתי) ומקוה שמעכשיו, אם תרצה לפתוח בדיון או להשתתף בדיון כלשהו בפורום זה, תעשה זאת בצורה מכובדת ונאותה (בדיוק כמו שהבעת את עצמך כאן בהודעת ההתנצלות
) ודרך-אגב, אני אישית מעריכה אנשים שיודעים להודות בטעויות ולהתנצל כשצריך.
 

MARMELAD

New member
../images/Emo8.gif יאללה.. עברנו הלאה..

ברוך הבא.. עכשיו רוצים לדעת מי ומה...? ובוקר טוב לכולם - אני בעוד שעתיים על טיסה לאילת... קצת חופש לא מגיע לי? אשתדל להמשיך להתעדכן גם מחו"ל הקטנה..... מרמלד
 

amitof

New member
הסברים ../images/Emo7.gif

במסגרת עבודתי בשירות המדינה,עבדתי במחלקה שתפקידה היה לעצור עובדים זרים לא חוקיים,לאסוף את ציודם,ולהוביל אותם לכלא רמלה למעצר עד ליום החזרה לארצם.היינו מגיעים מלווים בשוטר לעסק,מפעל,מסעדה,משק,וכל מקום שקיבלנו דיווח כי עובדים בפנים לא חוקיים,היו מתחילות בריחות לכל עבר בסיוע בעלי הבית,נאלצנו להתמודד פיזית עם אנשים מפוחדים שלא יודעים מה קורה איתם!לפעמים פשוט גררנו אותם בכח או באזיקים לרכב שלנו,היו מרדפים רגליים וממונעים ונכנסתי למעין טראנס של שכרון כוחני,ככל שעצרנו יותר כך קבלנו מחמאות מהמנהלים.היינו צריכים לאסוף ציודים בבתים,ולא אחת חיכו בבית אשה וילדים של העצורים בוכים ואוחזים בידינו בתחינה לשחרור יקיריהם.העבודה שלי בצורה הזו נמשכה כשלוש וחצי שנים.הפגיעה הנפשית לא אחרה להגיע,התמוטטתי ומאוחר יותר הבטוח הלאומי הכיר בי כנפגע נפשית כתוצאה מהעבודה.כל נושא הזרים יצא אצלי מפרופורציה ואני נע בין היצר של אז: לתפוס,לעצור לבין המצב היום שבו אין לי קשר לנושא כבר.מקווה שהארתי קצת את התחושות שלי ושיתפתי אותכם בחויה שלי עם זרים.
 
למעלה