אחרי החגים שמח לכולם!

Sigal H

New member
אחרי החגים שמח לכולם!

אתם מוזמנים לסכם את החג, השבוע, המה-שבא-לכם!



אני?
על הפנים. חולשה, נשימה, חיסון, סתיו, כאבים ארורים. לא חדש, רק הרבה מהישן.
אם יש לכם איזה חיוך של סתיו, משהו טוב שקרה שקשור אליו - ממש ממש אשמח לקרוא, כי כרגע אני על סף חתימה להתנקש בחייו באופן דיסקרטי ויעיל במחיר שתי השוקיים שלי... אבל אם אדע שלמישהו הוא עושה טוב, זה יקל.

מקווה ששלומכם טוב יותר. חיוכים וחיבוקים
 
שלומות

שלם חברות יקרות, שוב מתנצל על שאני לא ממש אתכן כאן, לרוב מסיבות טובות לפעמים קצת פחות אך מחשבתי וליבי אתכן לא מעט בחיי.
החגים עברו להן בסדר האשוקצת פחות אך סוכות זה החג שלי והמנגל עבד שעות נוספות בצמוד לסוכה הגדולה שלי והאורחים זרמו כמעט כל ערב והיה מבחינתי מושלם שמח וטעים.
מקווה שעברתן/ם את החגים כמוני בשמחה פחות כאב והנאה מרובה.
אחרי הח כאן אצלנו בעיר ממש לא שקט לצערי והמתח מורגש בכל מקום ומצריך פתיחת עיניים והסתכלות מסביב לכל דבר חריג או שונה, אך אני סומך על כוחות הביטחון שיעשו את מה שצריך להרגעת השטח במהרה.
וויאן לגבי השינה ומה שכתבת זה מאד מוכר וכשאת לא יישנה את מוזמנת לדבר איתי כי אני ממש כמוך נרדם ב 4 בבוקר בערך וקם ב 8 וחצי אלו בערך שעות השינה שלי אלא עם אני מקבל סיבוב ולוקח פי 3 מהמותר ואז אני ישן יום שלם.
מאחל לכולכן שבוע נעים חוזקה ובריאות איתנה יותר
ממני.............
 

Sigal H

New member
שלום שלום

טוב לראותך

&nbsp
נשמע חג נהדר. אלה החיוכים הכי שמחים לדעתי - אלה שמחוייכים כשהם מתרחשים וגם ממלאים בחיוך כשנזכרים בהם. אז שיהיו לך המון כאלה.
&nbsp
ושיהיה לכולנו שבוע שקט ומאושש,
סיגל
 

bimbo15

New member
היי סנפיר
ברוך בואך


שמחתי מאוד לקרוא שהחגים ובעיקר סוכות, עברו עליך בשמחה ובהנאה מרובה.

אני מקווה שתפציע פה לעיתים יותר קרובות, עם סיפורים מרנינים. אבל אתה יודע שנשמח לשמוע ממך בכל מצב. הכתפיים של כולנו רחבות ואיתנות ואפשר להשען עליהן.

בברכת בשורות טובות (מכל הסוגים)

הרבה
 

פנינה21

New member
איזה שבוע ....(או מה שהלחץ עושה לרגל שלי)

אני תמיד קוראת פה גם כשאני לא כותבת... כתיבה שמורה לזמנים טובים מאוד או רעים במיוחד.

הרגל שלי שונאת לחץ.
זה התחיל לפני שבוע יומיים בעבודה שכללו פעם אחת קיצור יום בגלל טילים ופעם אחת המתנה לקבוצה בדיוק איפה שתפסו איזה..(תשלמו לבד אני באמת כבר לא יודעת איך להגיב לפסיכיות של הימים האחרונים זה משוגע מה שהולך פה)
והאמת שזה עבר כאילו לגמרי בלי תגובה רגשית מצידי (מאוד לא מתאים לי).
ואז הגיע אתמול ולפעמים מסתבר זה טוב לגרום לאבא להסיע אותי ... אבל זה שלא נכנסתי לתוך האירוע לא אומר שלא עלו זיכרונות וזה מסתבר מספיק לגמרי והלחץ עושה את שלו .. והרגל שלי החליטה שזה זמן טוב לכאוב לי בטירוף...ולא הקשבתי לה אז אחרי משמרת לילה קשה(פיזית ורגשית ) כואב לי יותר.כל צד ימין כואב לי..

חוץ מזה כל די כרגיל.אני מנסה להתעקש על הליממודים שלי ועל לא להפסיד ימי עבודה..
 

Sigal H

New member


לא התכוונתי להשאיר אותך בלי תגובה. רק לא הגעתי לזה עם האנרגיה המועטה שבקושי גירדתי השבוע... כמות הדברים שלא הגעתי אליהם, את בחברה טובה

&nbsp
מה שלומך עכשיו?
&nbsp
 

פנינה21

New member
בסדר בערך

מאתמול אני כאילו יש לי חום (הגוףשלי מנסה להגיד לי משהו?! אני יודעת נו אבל מה אני אמורה לעשות לגבי זה בדיוק בבלגן הזה יש עומס בעבודה שלי כל אחד והמקצוע שלו ..) הייתי בעבודה כל הסופ"ש אני צריכה הפוגה כדי להוריד א הלחץ אבל הפוגה לא נראת באופק כרגע -וזה משפיע.

חוץ מזה אני בסדר
 

Sigal H

New member
ללא כותרת

תמיד אומרים שכשהגוף מדבר, כדאי להקשיב. לא בהכרח לעשות מה שהוא אומר, אבל להיות בקשב. את יכולה לקחת אולי יום אחד חופש, משהו, לשנות אווירה, לנוח כמה שעות, ולו קמצוץ הפוגה? טוב, אני מבינה שזה מסובך, בייחוד עכשיו, אז תשכחי את כל השטויות שכתבתי.
&nbsp
חופן חיוכים לך ושיהיה שבוע יותר קל
 
למעלה