אחרי יום מפרך של מילואים,

Mar1Zipan

New member
אחרי יום מפרך של מילואים,

ועוד 3 וחצי בדרך - סתם חשבתי לעצמי היום: איזו חיית בר הכי אהובה עליכם? כמה הכי רחוק הייתם מוכנים ללכת כדי לשמר אותה בטבע? וסתם כי זה מעניין אותי, איזה צבע אתם הכי אוהבים?
 

dingaleboom

New member
זאב טלוא!!!

אחרי שקראתי את "סולו" כשהייתי קטנה התאהבתי בהם. מאז, שהתבגרתי וקראתי על חיי המשפחה שהם מנהלים התאהבתי עוד יותר. כמה רחוק? אממממ, שאלה קשה. מה זה אומר, בעצם?
 
את מוזמנת לספארי לבקר את הח'ברה

רצ"ב תמונה של בוגרים וגורים ואח"כ תמונה של גור חמוד הגורים האלה כבר גדולים
 

geostant

New member
אפשר גם להתנדב לצלם אצלכם ?

אני אפילו יגיד לכם תודה
 

Mar1Zipan

New member
אז ככה:

אצלי (ולא כ"כ קשה לנחש) זה הטיגריס בפרט, וכל החתולים הגדולים בכלל. קשה לי להסביר מה כ"כ עושה לי את זה בחיה הזאת (טיגריס), אבל השילוב שבין האצילות לפרא פשוט מהפנט אותי כל פעם מחדש. ואני הייתי מוכן להעתיק ברגע זה את מקום מגורי, לעבור לשמורה באזור המתאים ולעבוד תמורת מגורים ומחיה למשך שנה (ואולי אפילו יותר) כדי לסייע לשמור על מקומות המחיה של הטיגריס (כל אחד מהתת-מינים) ושימורם. הבעיה היחידה (ואל תחשבו שלא ביררתי - כי כבר בדקתי
) היא שהם רוצים שאני אשלם בשביל הזכות לעשות את זה... ולצערי כרגע אין לי
 

geostant

New member
זה קרה לי

כשיצאתי במשלחת מחקר לקוטב הצפוני משלמים אלפי דולרים בשביל להצטרף כמה כייף כשיוצאים לשם לצורך עבודה רשמית ולא משלמים
 
יו.... איזו התלבטות!

כמו לשאול אמא את מי מילדיה היא הכי אוהבת.... ממש קשה
את המקומות הראשונים תופסים הפילים והגורילות, אבל יש עוד אהובים כמה רחוק הייתי מוכנה ללכת? רחוק מאוד - בעיקר לאפריקה. לצערי לא מתאפשר מסיבות בריאותיות. וצבע.... כתום. לפחות זה קל!
 

mightynighty

New member
צ'יטה.

אני מקווה להתקבל לוטרינריה ו, אם הכל ילך חלק, עוד 6 שנים- להתנדב בCheetah Conservation Fund לזמן מה.
 
אוהבת יונקים ימיים:

כלבי ים, אריות ים,דולפינים, לוויתנים,... אבל מאוד אוהבת גם דובי גריזלי, דובי פנדה ודובי קוטב. הייתי מוכנה לעשות הרבה כדי לעזור לשמור על חיות הבר בטבע, אבל אין כל כך הרבה אפשרויות פרקטיות, בהתחשב בעובדה שכל יום הורסים עוד חלק מבית הגידול הטבעי שלהם, והציד הלא-חוקי משגשג ברחבי העולם. חברה שלי חזרה מרומניה וסיפרה לי שהיא נתקלה בלא-מעט מסעדות שמוכרות בשר דובים . הדובים ניצודים שם ביערות טרנסילבניה, ומלבד רוסיה זהו המקום היחיד באירופה שעדיין שוכנים בו דובים (מספרם מוערך בכ-5,000 סה"כ). לא חבל עליהם?
בינתיים אני מקפידה לקנות את הקורנפלקס הטבעוני של חברת nature's path שמתחייבת להעביר אחוז מסויים מהכנסותיה למימון פעולות שנועדו לשמור על חיות הבר. מומלץ ביותר!
 

geostant

New member
ממליץ לך

לבדוק את אתר מחמל"י לחקר והצלה של יונקים ימיים בישראל (ראי קישור בחתימה שלי למטה)
 
למעלה