אחרי כמה ימים שלא הייתי כאן

מיכי

New member
אחרי כמה ימים שלא הייתי כאן

ניכנסתי ודיפדפתי אחורה וראיתי בין כל הקישקושים והצחוקים של כולם את ההודעות של שבור ושל גוגי ושל יערית ושל כל השאר, אתם יודעים ההודעות האלה שעושות לנו לשבת מול המסך ולתהות איך אנחנו מגיבים לעזאזל, מה נכון להגיד? ואני חייבת להגיד שהאמת האמיתית היא שאנחנו כולנו ביחד יכולים לשבת פה כל היום ולהתחבק חיבוקים וירטואליים ולשפוך דמעות כמים ולהיות הכי כאן בשביל כולם אבל בסוף בסוף בלילה כל אחד הולך לישון לבד עם החור הזה בבטן ועם הגוש בגרון ואפילו אלה מאיתנו שהתברכו ושיש להם אהבה ושיש להם עם מי לדבר נושאים את הכאב שלהם בעצמם, הכאב ששום שימחה חדשה לא תימחה לעולם. הרבה פעמים עמדתי מול אלוהים ורציתי שהעולם יעצר ששום דבר לא יקרה שהכל יעלם שנהיה רק אני והוא ואני אוכל להגיד לו תגיד אתה דפוק??? אין לך מה לעשות? בוא נראה אותך אתה ואני, כוחות לא? תראה איך בונים חומה, איך עושים עולם, בטח לא איך שהעולם הדפוק הזה שלך נראה. אבל בעצם כל הכעס הזה וכל הכח הזה הביא אותי למסקנה אחת פשוטה שמה שיש לנו זה רק את עצמנו והעצמנו הזה בנוי מכל הרגעים הקטנים האלה שאנחנו זוכרים מההורים שלנו ומהחברים ומהאהובים שהיו איתנו פעם, שהיו משהו בשבילנו ולפעמים הם כבר לא פה ולפעמים הם פה אבל הם כבר לא מה שהיו פעם ולפעמים הם פה אבל לא בשבילנו ולנו נשאר להיבנות מהכלים הקטנים שנתנו לנו בדרך כל אלה שפגשנו בהם, כל אלה שאהבו אותנו. כי בדרך כלל אין לנו בעצם שליטה על השינויים בחיינו ומה שאנחנו צריכים זה להצטייד במה שניתן לנו ולהמשיך הלאה, נושאים את הכאבים והשמחות הלקחים והאכזבות. ולדעת שיש לכל זה טעם גם כשהטעם תם.ולדעת שיש עוד מקום שבו עוד מאיר אור יום. יעריתי, גוגי, שבור וכל הנשמות הטובות שכאן... תחזיקו מעמד כי אף אחד אבל אף אחד לא יעשה את זה במקומכם ואם אפשר גם חיוך... אז בכלל הכל כדאי!
 

avitalp

New member
מיכי

אני שמחה שחזרת.... ומודה לך על מה שכתבת.... גם זו הודעה כזו שעושה לי לשבת מול המסך ולתהות איך להגיב..... בעצם, אין איך להגיב..... אני מאמצת כל מילה..... וגם אותך עם חיבוק חם. אביטל.
 

תאנה

New member
חייבת להביא משהו- למחשבה

שאני לא יודעת אם זו תגובה עניינית אבל ישר חשבתי על זה כשקראתי מה שכתבת: זה ציטוט - לא שלי מקורי ( הלוואי) ``אנחנו שניים אהובי והאהבה שרה וצוחקת אבל בדימדומי היום בתוך סדיני השיממון נמצא עצמנו - לבדנו`` (ג`אק ברל)
 

noam011

New member
אני חושב שזו ההודעה הכי אמיתית

שקראתי פה אי פעם מעבר לכל המסיכות הסכריניות נמצא הכאב שלא מרפה. מיכי שמח שכתבת את זה . שותף לתחושותייך.
 

noam011

New member
אם יש הודעה שראויה להיות H-)

הודעה נבחרת , אז זו ההודעה הזו של מיכי
 

שי33

New member
מיכי

קודם כל אוהב אותך - באמת. אחרכך אני אומר, שיהיה לנו הכח להאמין ולהבין! שאנחנו פה בשבילנו, חזקים, יפים, אמיצים, ומתחילים בדרך חדשה, בלי להסתכל אחורה, בלי לעצור... דברים שרואים מכאן, לא רואים באף מקום אחר. טוב לי כאן, שי.
 

יערית

New member
וזה הפחד שהיה בי...

פתאום נסחפתי לכאן,לפורום שאני מרגישה שייכת לסטטוס של כל אחד מאיתנו, כאחת שכותבת ותיקה בכל מיני פורומים,למדתי שאין להיקשר לדמויות יתר על המידה,משהו כאן די קרב אותי לנפשות הפועלות,עוד מלפני המפגש. אנחנו מוצאים שפה משותפת בעיקבות הגירושין שלנו,בעיקבות הבעיות שבאות לאחר מכן,בעיקבות החיפוש המתמיד לאושר,לבן/ת המיוחל,הערגה לזוגיות אופטימלית. מיכי יקרה,כולנו כואבים ,יש יותר יש פחות, אנחנו באמת הולכים לישון לבד עם הגוש בגרון לפעמים, אך את יודעת מה גיליתי עם השנים? שגושים מתפתחים או לשפירים או לממהירים,לכן אני לא לוקחת סיכון,מוציאה הכל לפני השינה,אומנם לפעמים אני חסרת מנוחה ,מתהפכת מצד לצד,אך תמיד יש לי שיח עם ההוא למעלה,פתאום העננים עוזבים אותי,פתאום אני מקבלת הארה. את שגדלת בבית כזה,אולי כדאי כשממש עצוב לך,להידיין איתו ביתר רצינות:) אל תאמרי לו שהוא גיבור גדול ,אל תאמרי לו מה החיים האלו שבראת? תאמרי לו תודה על הרע והטוב בחייך, פתאום תרגישי תחושה שכזו בגוף....מה אומר לך לא ייאמן. יש אנשים לא מאמינים,אך אני יש לי את האמונה הפרטית שלי, אבל אל תשכחי שאנחנו פה בשביל השיח,הדיונים,הצחוקים,הבכיות, המריבות,הפוסטמות,הכל הכל יחד! לטוב ולרע(עם כבוד הדדי). תמיד לרשותך... יערית(שנמצאת במצב פיליפינית היום:-()
 

lir1

New member
תודה על אמירת הדברים..

בדרך הנכונה והנוגעת ללב ביותר חשבתי לעצמי שכולנו באותו מצב כל אחד ומשך הזמן שלו כגרוש עם או בלי ילדים ובעניין פרק שני של זוגיות - יש הבנות ולקחים ומשקעים מהפעם הראשונה של הביחד ויש גם מגנון הגנה של להיפתח שוב הכל זהיר יותר במיוחד עם יש ילד באמצע....... חומר למחשבה ליר במצב רוח נוגה הלילה ולאחר מספר לילות לבנים :-(
 
למעלה