אחרי שישנתי...

דנה36

New member
אחרי שישנתי...

זו היתה נחיתה כל כך נעימה לתוך החיים אחרי סיני... אמש בדרך, עוד היו לי פרפרים בבטן. הילדים נרדמו בנתניה, וזה היה תירוץ מעולה, (עבורי) פשוט לא להגיע. לחסוך את המבוכה של המפגש הראשון, את תחושת הזרות. ובמקביל לזה הרגשתי כמה כוח יש בילדים שלי. וגם כמה הם סומכים עליי. הגדול שאל בבוקר איך אנחנו יכולים לבוא למקום שאנחנו לא מכירים בו איש. אפילו לא את הילדים. ידעתי שכשאני באה איתם, אני לא מגיעה לבד. הם באים איתי. וזה היה כל כך נכון. הם (כמובן) הרגישו בנוח הרבה לפניי. עוד לפני שהספקנו לצאת מהאוטו ענתי כבר היתה לידנו (תודה), ואת הבירה הראשונה (אחרי 5 דקות... ממבוכה, רק ממבוכה...
) כבר שתיתי עם מיקי. אני קצת תקועה עכשיו עם השמות, כי אני יודעת רק שמות פרטיים ולא ניקים, אבל יש ילד אחד (ללא ניק) אֶריק – שעזר לנו להקים את האוהל, וגייס את יאיר, כשזה נהיה מורכב. הלילה הזה היה סוג של אפשרות בשבילי, גם לראות איך אני מרגישה קצת מחוץ לבועה של האנשים שעוטפים אותי ביומיום, ובעיקר, האפשרות להכיר אתכם (חלק יותר וחלק פחות). והבוקר היה משהו אחר לגמרי. השקט הזה שכל אחד התעורר לתוכו, ההצטרפות לארוחת הבוקר (רוני, אנחנו עוד צריכות לקזז חיבוקים), וההבנה, כמה יופי אורגן כל הדבר הזה (דנדי תודה). זהו, תיזהרו לא לדרוך יחפים על בטון קר בבוקר (כך הוזהרתי ואני מעבירה את זה הלאה). ואם יותר לי קיטור קטן: התעוררתי עכשיו, ואין לי חלב לקפה!!!!! (אחרי שישה ימים שלא הייתי בבית).
 

blonda3

New member
נחיתה רכה....../images/Emo8.gif

איזה יופי רק שאני לא ראיתי לך... אז-בפעם הבאה כל הכבוד שהגעתם
 

מיקי42

New member
יפה לך החיוך

אחרי נחיתה מוצלחת וחלב? תחלבי את הפרה של השכן
 

דנה36

New member
מיקי, אולי תסביר לי

מה עשה אותי מושבניקית???? שניה אחת נתקע לך משהו בראש (עוד לפני שדיברתי), וכבר השכנים שלי מגדלים פרות????? (וזה ממישהו שכשהוא כבר מצמיח שיער...זה משהו שנראה כמו כבשה..
).
 

my sunshine

New member
ואני דוקא שמעתי

שהיתה שם עז אחת אתמול, יכולת לחלוב אותה
ודוקא החיוך יפה לך.
 

יערית

New member
גם לי היה העונג להכיר...../images/Emo140.gif

במיוחד שישבת לשמאלי ועוד סיפרת לי סודות על מה שהפסדתי בסיני
ומשהו קטנטן..אחרי מפגשים המוניים שכאלו,כמעט כולנו מתעוררים לבוקר שקטטטטטטטטטטטטטט,בלי הרבה רעש. זה יכול להיות נחמד אם רוצים נכון?
 
למעלה