אחת שתיים, כדור הארץ קורא ליערית

שרון-ב-

New member
אחת שתיים, כדור הארץ קורא ליערית

מעשה במעשה שכך היה הקל וג`קל...או אם תרצי, השמן והרזה....ישבו בצד כל אחד על כסא אחד השמן, חייך, חשב כל יום פורים, חשב מחלקים שוב אוזני המן מסכן, טעה, ``טעה, טעינו, טועים, טעה טעינו`` כי לא פורים, אלא יום הכיפורים, ובמקום לאכול נאלץ לצום והרזה ? הרזה עשה פנטומימה בהתחלה, עיניו יצאו מחוריהן בחיפושיו אחר ה... ו.... אין... כי אם נמה את שנתה (או מקלידה פה בעיניים עצומות את הקטעים של החיים) וכך ישבו וחשבו וחשבו וחשבו וחשבו עד מוצאי חמישי/שישי נקמה מספיק נקמתית בשבילך ??? הכל למענך יפה שלי הבנת ???? גם אני ;-) שרון שהפעם זורמים בעורקיה רק מים מינרלים
 

יערית

New member
גדדדדדוווווווולה:)

אין כמוך!!!!! פשוט גדולה!!!! את יודעת שאם הייתי בסרט הזה, הייתי מחוקת אותו לחלוטין, אז מזל שלא הייתי,וישנתי את שנת הישרים שלי. יערית(שרגליה מתחילות לנוע..)
 

softy

New member
אתן הרווקות

תמשכנה לדבר בינכן ברמזים ואנחנו כאן נאכל את הלב על דברים שאולי החמצנו ועל דברים שבטח נחמיץ בעתיד. סופטי... שבטח החמיץ משהו מסעיר.
 

softy

New member
לפי השינה העמוקה שבה שרויה

שרון.ב, נראה לי שעבר עליה לילה מתיש במיוחד. וכמו שאני מכיר אותה, ואני מכיר, לילה מתיש עבורה הוא לילה שלא עושים בו כלום, אבל ממש כלום. סופטי, שחושב שהגיע הזמן שהפרינצסה תתעורר.
 

יערית

New member
אז ככה ..הפרינצסה

כרגע על שתי רגליה ברחובות ת``א, לא יאמן כמה כוחות יש לבן אדם:) מוסרת את אהבתה...ואל דאגה, מחר יבוא עוד יום .. לגבי הסודיות ביננו,זה צחוק החיים לאחר ששמעתי ממנה את הסיפור במלואו, אתה עוד תגדל ונסביר לך ילד שכמותך:) יערית.
 
זו הסיבה לפקקי התנועה היום

יותר מבכל יום שישי התנועה לא זזה בכלל עכשיו אני בין את הסיבה לפקקים זוג נסיכות מסתובב לו שם בדרכים
 

יערית

New member
אבל רגע אחד...

מה זוג נסיכות? אני כאן, היא שם.. רגע התכוונת לנסיכה ההיא..? לא מצטערת היא המלכה לא?ככה היה נדמה לי.. וכמובן שלא נשכח את הסוס שמתהלך לידן רוב הזמן:) יערית.
 

softy

New member
את בטוחה שזה סוס?

לי הוא נראה יותר כמו חמור. סופטי.
 

יערית

New member
רגע לא שמתי לב...

תן לי לבדוק שניה... הם רגע בקונטרה לא טובה... אהה או קיי הבנתי:) לא עזוב יש להם אותו גודל..אז אולי סוס בגוף חמור! יערית.
 

softy

New member
איך בכלל היא נכנסה לתל אביב

כהיא אמרה לי שהיא צריכה לחדש את הדרכון שלה?
 

יערית

New member
קרצה ליוניפיל בגבול ;-)

ורק לי אמרו תסתובבי אחורנית שחורדינית שכמותך:-( אז כמו ילדה טובה,מבית טוב.... הכנסתי לו באבי אביו.... ואז הם הבינו שאני שחורת שיער במקור ..הבלונד זה רק העצבים! יערית.
 
למעלה