אח.... איפה איפה הם

jahnon

New member
אח.... איפה איפה הם

התוכניות ההם עם הקקטוס ורגע הקטן (הקטנה) יוחזרו לאלתר תוכניות הדגל של הטלויזיה הישראלית רגע עם דודלי וכמובן הבית של פיסטוק the magic stick קישקשתא וכמובן את בתיה עוזיאל שהכינה מראש (אופפפפפ)
 

אושר מ

New member
הבית של פיסטוק מלא הפתעות

האמת? אף פעם לא הבנתי את ההפתעות האלה. למישו בא להסביר לי?
 

jahnon

New member
יש שם את המפתח של חביתוש

ואת הינשוף, ספר לנו סיפור, (במבטא גרוזיני עכשיו) סיפור אתם רוצים סיפור.
 
הינשוף זה מסיפורימפו

וזה בכלל מקישקשתא. ואיך שכחתם לציין את here we are, את גבי ודבי, ואת ד"ר הלפבייקט וסקוטר-מם? או שאף אחד לא יודע על מה אני מדבר.
 

jahnon

New member
אתה בטוח שה מקישקשתא?

הייתה את הבובה הזאת בבית של פיסטוק נכון?
 
אני מתקן את עצמי../images/Emo163.gif

זה היה בפיסטוק, אבל את חביתוש לא היה בפיסטוק, רק ברגע ודודלי. או שאני שוב מתבלבל והשנים עשו את שלהם...
 

jahnon

New member
חביתוש היה ברגע ודודלי

אבל גם פיסטוק היה שם והוא "לקח מפתח של חביתוש בלי רשות של רגע ודודלי" ולאן הוא לקח את המפתח אתה חושב? לבית של פיסטוק שהוא בית מוזר הולכים קצת ימינה עוברים את ההר מעבר לשביל על יד הענן יש בית מצחיק הוא מצחיק וקטן איזה בית יש לפיסטוק פיסטוק פיסטוק פיסטוק פיסטוק }2X
 

ליילה

New member
הבהרה סופית

או קיי חברים בתור המומחית מספר אחת בארץ לתוכניות הטלויזיה החינוכית לדורותיהם, הבהרה לגבי הדיון הנ"ל - סיפורים פה היה בכלל בציפיטפוט... נכון הינשוף הופיע גם בפתיח של הבית של פיסטוק, אבל במקור , ספורימפו, הוא מציפיטפוט ואפי, למה את לא משתתפת בדיון המסעיר?
 
אני מודה שישבתי בבית

וצפיתי בדיוק המסעיר הזה, ועצביי נמרטו: זה מה שיש לכם לדבר עליו בתקופה סוערת זו של המדינה??? כן חביתוש, לא חביתוש, כן סיפורימפו, לא ינשוף, כן סקוטר-מן. אני בושה ונכלמת, אוי לו לפורום שאלה הם חבריו. הייתי רוצה להפנות אתכם לפורום אקטואליה-שם יש אנשים רציניים, שם מתקיים דיון שיש לו משמעות קרדינלית להמשך חיינו במדינה, שם הציונות היא במיטבה. ופה..... אין לכם בעיות רציניות? האם אין כאן מישהו שיעלה את הדיון לרמתו הנדרשת? אין צדיק בסדום שיפתח את מוחכם ואת ליבכם לשערוריות המתחוללות מתחת לאפכם?? ולעניננו: אני נוטה להסכים עם שברת-שילמת - שזה היה ברגע עם דודלי ולא בפיסטוק. כמובן שהודעתה של ליילה הפכה את הקערה על פיה, ונדמה ויש עימה הצדק. כנראה שאנו בצומת דרכים, ולאן דרכנו תפנה? האם ניוותר עם חצי תאוותנו בידינו? האם לא יהיה איש ישר-לבב ונקי-כפיים שיעמידנו על טעותנו?
 

דן צ

New member
אכן סיפורימפו היה בציפיטפוט

אבל חביתוש לא היה בכלל בבית של פיסטוק , אלה להיפך , פיסטוק כל הזמן היה בא לבקר את רגד עם דודלי. שלום אדון ינשוף חכה ואל תעוף רוצים סיפור! באמת? אתם רוצים סיפור?? סיפור פור פור רוצים סיפור.
 

jahnon

New member
ואיך אפשר בלי

שלושת האחים יאן, יאן צידרן, יאן צידרן צידרוני ואת שלושת האחיות ציפה, ציפה דריפה, ציפה דריפה ימפמפוני שהתחתנו ונולדו להם שלושה ילדים שח,שח שחמט, שחמוני מפרפר נחמד אה כן ואומרים ש נ נח נחמ נחמן מאומן הם בני דודים רחוקים או משהו כזה אבל אני לא יודע
 

r i p l y

New member
שלוש ארבע חמש וחצי...

ולי יש דווקא נוסטלגיה קצת .... מוזרה למה אני דווקא זוכרת (גם זוכרת את כל מה שהוזכר וגם את "את הריץ´ את הריץ´ את הריץ´רץ´ נפתח ובלה בלה.... אבל אני זוכרת יום אחד שאני צופה ב שלוש ארבע חמש וחצי פתאום הפסיקו את התכנית והודיעו בחדשות ש סאדאת נרצח
 

ליאן.

New member
קישקשתא זו בובת הוודו הזו, נכון ?

בכל אופן, עלייך לעשות משהו בנידון במקום לילל.. תוכל להתחיל בכך שתחתום על העצומה של קישקשתא
אולי זה מה שיביא לשינוי. (נקווה שלא!!)
 

jahnon

New member
נכון

תמיד אמרו לי שזה קקטוס שבא לסמל את הצבר הישראלי ואני תמיד אומר כי זוהי בובה שתקעו בה מחטים והיא התנפחה במקרה לצורה הזאת (מסכן הבחור שהבובה סימלה אותו)
 
למעלה