אח, הלילות...

remember1

New member
גם אני בעד לעבור לישון איתו באותה מיטה

זה מה שאנחנו עשינו בדיוק בגלל כל ההתעורריות הללו (מגיל הרבה יותר מוקדם ועד גיל מאוחר יותר). עד שיום אחד כבר לא יכולנו ולימדנו אותו שאי אפשר לינוק כל הלילה ובסוף זה גרם לו להתעורר פחות. אבל זה נעשה בגיל הרבה יותר מאוחר (סביב שנה ו3-4 חודשים) וזה היה כרוך בהמון בכי של כמה ימים. בגיל 9 חודשים אני לא בטוחה שהייתי מונעת הנקה.... אבל זה גם מאוד תלוי בעיפות שלך.
 

begonia

New member
מה שאני עשיתי באותו גיל

(מעבר ללינה משותפת שהקלה עלי) זה לנתק את ההנקה מההרדמות. הייתי מניקה אותו בכל התעוררות, אבל מנתקת אותו כשהיניקות שלו היו נחלשות ושמה במיטה. כשהוא בכה ליטפתי, נענעתי וחיבקתי עד שנרגע ונרדם. זה עזר לרווח את ההתעוררויות והגענו ל-2 התעוררויות בלילה. עכשיו כעבור 4 חודשים של שביעות רצון, אנחנו ממשיכים באילוף הסורר, והתהליך עדיין בעיצומו.
 

begonia

New member
שכחתי להוסיף

שאחרי שהוא למד להרדם בלי לינוק ובלי ידיים (אצלנו לפעמים הייתי צריכה גם להרדים על הידיים כי ההנקה לא הייתה מרדימה אותו בשלב כלשהו), התחלתי גם לרווח את ההנקות ולא לתת לו לינוק בכל התעוררות.
 

לילך 56

New member
תודה לכולכן
ועוד כמה פרטים

ניסיתי להביא אותו למיטה שלנו, זה סיוט, הוא זז המון, מתעורר הרבה יותר, השינה שלי וגם של בעלי לא איכותית לשניה, אז זה ממש ירד מעל הפרק.


לגבי ההרדמות שלו - הוא יונק לפני השינה, לא נרדם תוך כדי ההנקה, ואז אני מניחה אותו במיטה שלו עם מוצץ, בערך דקה של נענועים עדינים והוא נרדם.


במשך היום אוכל טוב, אצל המטפלת אוכל פירות, ירקות וחלב שאוב.

בבית, אחרי השעה 16:00 יונק מדי פעם ובין לבין אוכל בדר"כ עוד שתי ארוחות מוצקים! אני לא מסתכלת על השעון, לא יודעת מה זמני הארוחות, מאכילה אותו לפי איתותי רעב מוקדמים


הלילה ניסיתי להחשיך לו יותר את החדר, כיביתי את מנורת הלילה, וסגרתי את התריס לגמרי כדי שלא תסתנן שום קרן אור בבוקר, והוא ישן קצת יותר טוב, נראה לכם שזה קשור?


ויש לי עוד רעיון בעקבות התגובות שלכן -
אולי כדאי שכשהוא מתעורר אבא יגש אליו וינסה להחזיר לישון עם מוצץ
, ורק אם הוא לא מצליח אז זה יהיה סימן שהוא צריך את ההנקה ואני אבוא להניק? או שאנחנו עלולים לפתח פה הרגלים שנתחרט עליהם אחר כך?

אשמח לכל תובנה בעניין

ושוב תודה ע-נ-ק-י-ת לכל המגיבות
אפילו רק ההזדהות שלכן עשתה לי טוב
 
נשמע לי נכון שאבא ייגש וינסה להרדים בלי ציצי

בכל אופן, אם זה מתאים לכם אפשר גם להעביר אותו למיטה בחדר שלכם (כך היה אצלנו עד גיל שנה ו9) כך לפחות אם קמים לא צריך לעשות טיולים בבית באמצע הלילה...
 
מה הוא אוכל בערב?

אצלנו החל מגיל חצי שנה רק ארוחת ערב רצינית מנעה התעוררויות מרעב,הייתי בודקת את הכיוון הזה.
 
אצלנו דייסת קוואקר על בסיס מים/חלב אם

זה היה הכי אהוב. מלבד זאת - סנדוויץ' עם משהו, ירקות, חביתה (כל מה שכוללת ארוחת ערב של "גדולים")
 
עונה רק עכשיו


ב-9 חודשים הם אוכלים הכל אצלי,ארוחת ערב רצינית זאת אומרת מנה שמכילה חלבון+פחמימה מורכבת+שומן.
למשל:
מרק על בסיס קטניה עם לחם ליד
ביצה מקושקשת+לחם+טחינה/אבוקדו
לחם מטוגן עם גבינה
או פשוט שידור חוזר של ארוחת הצהריים.
אפשר גם ירקות ופירות ליד אבל זה בפירוש לא עיקר הארוחה,הם לא משביעים אותו מספיק ללילה.
 
למעלה