איזה יום היה לי אתמול...

ציף שלי

New member
איזה יום היה לי אתמול...

בבוקר עבדתי בבית - התחייבתי לפרוייקט מסויים לפני סוף שנת הכספים וכדי שאני אצליח לעבוד בשקט...אמא שלי באה לשמור על ישי יחד עם אח שלי. הכל היה נחמד עד שהם החליטו ללכת לטייל ו...לקחו לי את ישי!
פעם ראשונה שהולכים לטייל עם ישי בלעדיי!! הם הסתדרו מעולה ויצאו ליותר מ-4 שעות! בעלי ששמע שאני פנויה מישי הזמין אותי לצהריים במסעדה רק שנינו - גם דבר נדיר!
בקיצור, הספקתי לעבוד ולהנות מחברתו של בעלי וללכת ללימודים אחר הצהריים... ובכל זאת, למרות שידעתי שהוא בידיים מצויינות - לא יכולתי להפסיק לחשוב על ישי, מה לא בסדר איתי?
אגב, ישי אכל במסעדה עם אמא שלי, אח שלי, דודה שלי וסבתא שלי ואפילו קיבל בגדים משילב...
 
הכל בסדר איתך, זה הכי טבעי בעולם

את אמא וברור שאת רוצה שיהיה לו הכי טוב בעולם וגם להיות איתו כל הזמן. אם זה היה הפוך, הייתי מתחילה לדאוג
 
לי זה לא השתפר

גם אחרי שלוש וחצי שנים,ותמיד אני מוצאת סיבה למתוח ביקורת על מי ששומר על הילד/ים (מה אכלו,מה שתו,מתי ישנו וכו')
 

משוש30

New member
אלו החיים שלנו מעכשיו...לרצות קצת

חופש לעצמינו ולהתגעגע כל רגע מהחופש הזה לילד...
 

תלתלושה

New member
כמה מוכר...

לפעמים כל מה שאני רוצה זה כמה שעות לעצמי בלי לדאוג או לחשוב על אף אחד.אם במקרה אני גם מקבלת את מה שרציתי מייד אני מתגעגעת לילדושה וכל מה שעובר לי בראש זה האם הכל בסדר איתה והיא לא מתגעגעת לאמא יותר מדי...האם אי פעם יפתר הקונפליקט?
 

אפרת12

New member
את בסדר גמור

וכמו שמשוש אמרה - מעכשיו זה לרצות שיקחו אותו ממך, וברגע שזה יקרה - ישר תתחילי לדאוג ולהתגעגע... הכי טבעי בעולם
 
משהו חכם שמישהו אמר פעם:

ללדתילד זה להבטיח לעצמך להתגעגע כל החיים לבן אדם אחר. אהבתי. ועוד דבר חכם: אנשים אוהבים את מה שבא להם ביסורים. לכן אוהבות אמהות את ילדיהן אהבת יתר. הבנתן? אפשר להתפלסף על זה בלי סוף אבל זה המשפט שמתאר הכי טוב לדעתי מה שאמהות מרגישות. נכון? צביה
 
אני כל כך מבינה את התחושה...

גם היום אחרי 10 חודשים מהלידה, ואחרי ששירה בלתה לא מעט עם המטפלת שלה, בכל פעם שאני שמה אותה אצל המטפלת, (כשאני יוצאת- ללימודים או שסתם לא בא לי לקחת אותה איתי....) המטפלת מקבלת לפחות טלפון אחד ממני, אני חייבת לדעת מה קורה אתה, מהי אכלה וכמה?, מתי ישנה וכמה? אם היא מסדרת ולא בוכה, למזלנו המטפלת נורא סבלנית אלי...
 
כאמא ותיקה מאד מאד, תדעי שהכל

נורמלי לחלוטין. וגם אצלי, בלידה האחרונה, שהיה בה פער של 5 שנים מהלידה שלפניה, הרגשתי ממש כמו אמא חדשה טריה, שלא רוצה לעזור את התינוק שלה בכלל. כולה הייתי צריכה לנסוע לברית-מילה מחוץ לעיר. אז לאחר לחץ מסיבי מצד הבעל, השארתי את העולל אצל הסבתא ונסעתי. ומה זה נהנתי. אבל טסתי הביתה אח"כ.
 
למעלה