איזה מתח
-מי תקתק על דלתו של תום שלייפר?

איזה מתח../images/Emo152.gif-מי תקתק על דלתו של תום שלייפר?

ראיתם את הפרק ששודר אתמול?- מי יכול להיות האיש הזה שתקתק ונראה רשמי למדי משמרות הצניעות כבר רודפות אחרי לינור?- מפחיד משהו, לא?
 

vanilla maple

New member
אופסססססססססס

לא ראיתי שהעלת את ההודעה ושאלתי את אותה השאלה. אני חושבת זה מישהו שקשור לכל ההליום של השוד שבסופו של דבר ייתגלה ויתבהר שתום שיקר - לא אמר את כל האמת לפקד גבריאלוב.
 
סימן שהפעם היה סוף באמת מסקרן:)

חשבתי על מאז ששאלתי וחשבתי ש...אם נודע שכל הכסף גנוב אז למרות שתום לא נכנס לכלא אולייייי באו לפנות אותו מהבית ולהפקיע את רכושו.... כי הרי גבריאלוב זיכה אותו מאשמת הידיעה אבל בכל זאת הכסף גנוב.... מה את אומרת, יש מצב?
 

vanilla maple

New member
בהחללט היה סיום

מרתק.. כל הפרק היה חזק לשאלתך הכל יכול להיות. אבל הפעם יכול מאוד להיות שזה לאו דווקא קשור לתום לפי התקציר של יום ראשון אני יכולה לנחש שזה דווקא קשור בקבוצה ותום הוא הבעלים כך ש.. באו לדבר איתו על כך.
 
מענייייןןןןן :), מה היה כתוב שם?

אם ייצא לך תכתבי כאן עם אייקון של ספויילר בשורת הנושא...סיקרנת אותי
אולי בכל זאת הוטל עיקול על כספי הקבוצה או משהו כזה....
 

vanilla maple

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif../images/Emo58.gif

פרק 61- חגית מתנצלת בפני שמואל על התנהגותה. תום וליאן שוב רבים. תום מציע לסער לקנות את הקבוצה תמורת 100 מילון$. חרדים תוקפים את טוטה. סקאטור מגיע לבית הרצל בעניין רובי. (לי נראה שסקאטור הוא זה שבא לתום בסוף הפרק האחרון.. פרק 62- דריה מגיעה לארוחה רומנטית אצל סער. הילית מפתיעה את שמואל ודפי במלון. עובד חולם שיפית נרצחת, ולילך נעלבת שעובד חולם על יפית. זהבה מקבלת צו סגירה לעסק. פרק 63- ליאן מספרת לתום שהיא בהריון (הוספה שלי מעניין מי האבא? ). זהבה טסה ללונדון לברר מדוע הצק של אלמדון בוטל. רובי מציע לחגית להתחתן אית. תום מודיע במסיבת עיתונים על מכירת הקבוצה לסער פדידה. פרק 64- שמואל אומר להילית שהוא רוצה להתגרש. רובי מספר להרצל שהוא וחגית מתחתנים. סער ופאבל משחדים את פרנסואה פארון, שחקן צ'לסי כדי שייפגע בתום. סער מספר לליאן שהוא ודריה יחד. פרק 65- חגית והילית מתפייסות. הרב הלוגן מספר לשוקי שיש לו תמונות של לינור עם גוי. סער ופאבל מזריקים לפרנסואה זריקות כדי שיכול לשחק. תום נפצע במהלך המשחק. זהבה מקבלת שיחת טלפון מראג'. תודה רבה לתקצירי הוט
 
../images/Emo58.gif

יכול להיות שזה סקאטור ויכול להיות שזה גם מישהו שיאמר לתום שהוא צריך להחזיר את כל הכסף- כי הוא גם מנסה למכור את החלק שלו לסער. אגב, כל הסיפור הזה שמשלמים ומבקשים משחקן אחר לפגוע באחד השחקנים הראשיים באמצע משחק לא מוכר לכם? רמז
: מהעונה הראשונה- מיטל משלמת לשחקן הקבוצה המקבילה כדי לפגוע בסער פדידה באמצע משחק כדי שלא יוכל לשחק יותר.
 

vanilla maple

New member
יאפ,

אולי יש איזשהו קשר? (עדיין לא ראיתי את הפרק, אז אין לי מושג מה היה אתמול)
 
שאלה טובה

כנראה המשטרה אבל איזה מהירות שהם הגיעו לארץ עם סכום למשא ומתן בצ'יק צ'אק
 

EFRATY10

New member
אבל המשטרה סגרה את האשמה נגד תום.

כנראה שזה היה סער או פאבל.
 

vanilla maple

New member
בגלל זה אמרתי

שזה לא נראה אמין כל הסיפור הזה ועוד שאח"הרמן אמר לו לשק שהוא לא שפוי הכל קנוניה נגדו.. רק השאלה מי מושך בחוטים
 
למעלה