איזה סוג ערפד אתה?

איזה סוג ערפד אתה?

למי שלא יודע, ערפדים מתחלקים לכמה שבטים (השבטים לקוחים מהמשחק Vampire the masquerade): Malkavians – ערפדים מאוד מסוכנים ובלתי צפויים. דם הופך אותם לגמרי מטורפים, אבל גם מעניק להם כוחות נפלאים שעוזרים להם לעמוד מול שבטים אחרים. היכולות הראשיות שלהם כוללות לראות דברים שרוב ערפדים לא יכולים לראות, לשחד אנשים וכו ... Brujah – השבט החייתי. הם מאמינים שהכוח הוא הפתרון הנכון והצודק ביותר. הם נראים כאספסוף של אנרכיסטים ע"י Camarilla. יתר הקהילה הערפדית לעיתים רחוקות פועלת איתם, בגלל שהם תמיד חושבים שהם בעלי הסמכויות. השבט הזה בעיקר תלוי בגוף שלהם ובחוזק הפיסי, הם משתמשים בדם כדי לשפר את מהירות התנועה ומהירות ההתקפה. Nosferatu - ההופעה הגועלית שלהם מאוד לא פופולארית ולא מסוגלת להתקיים בציוויליזציה. הם נראים יותר כמפלצות מאשר בני אדם, הם שולטים ביכולת יחידה והיא להסתיר את עצמם ממראה (שנקרא Obfuscation), שעושה אותם מרגלים אדירים ואורבים קטלניים. Gangrel – נולדו במקום פראי, זאת דוגמא מעניינת לזן של ערפדים. הם מפחידים יותר מהשבטים האחרים במיוחד במראם החייתי. מאז שיש להם קשר כל כך עמוק עם טבע, הם מסוגלים להתקשר עם כמה סוגים של בעלי חיים. בזמן שהם משפרים את היכולות החייתיות שלהם הם נעשים פחות ידידותיים. Toreador - הערפדים האלה מומרצים על ידי דברים של יופי גדול. אחד מהחושים של השבט, זה לראות יופי במקומות הכי לא סבירים. והם יכולים להשתמש במומחיות הזאת (Auspex) לכאורה כדי למצוא את דרכם במצבים בלתי - אפשריים. יש להם גם את היכולת להקסים אחרים (Presence). אבל היותם כל כך רגישים ,הם יכולים להימשך לכל דבר יפה ולהיות לגמרי מרותקים לזה – אפילו ברגעים הכי קשים. Tremere - אשכול רשע שנראה יותר אוהב קסמים מכל דבר אחר. השושלת החזקה שלהם העניקה להם כוחות קסומים גדולים, עידנים לפני. סוג הדם שלהם מעניק להם חושים יותר מחודדים, והיכולת להכריח את הקורבנות לבוא לקראתם. Ventrue - אם יש סוג של ערפד עילי, ה Ventrue יהיה הדבר הכי קרוב לזה. לונטרו יש השפעה פוליטית עצומה על הCamarillaולכן, רוב הערים נמשלות על ידי נסיכים מהשבט הזה. הם שבט מאוזן שסומך במידה שווה בחוזק הפיסי והכוח של המחשבה. אם הייתם ערפדים, לאיזה שבט הייתם משתייכים?
 
עוד סוגים (לקוח מהמשחק Vampire the Requiem)

Daeva - מבין השבטים, השבט הזה מרגיש הכי הרבה חיבור למין האנושי. בני השבט הם לרוב אומנים ומעריכים אומנות ויופי יותר מכל על כל צורותיה השונות בין אם זה ציור, פיסול, נגינה או אדריכלות. דוגמה לחבר מהשבט יכול להיות ערפד שמנצל את חיי הנצח כדי ליצור פסלים מושלמים, אמרגן של שחקנים, או אפילו פסיכופט שאוהב לחתוך אנשים עם סכין וליצור מהם "חליפות". Gangrel - ערפדים אשר מתחברים לחיה שבפנים. בני השבט הם הכי פראיים מבין הערפדים השונים בין אם זה מתבטא על ידי ברוטליות נטו או סתם חיבור לטבע ומיסטיקה. חבר בשבט יכול להיות החל מאופנוען קשוח ובריון שכונתי, ועד מיסטיקנית שאוהבת טקסים לאור ירח. Mekhet - ערפדים מיסתוריים ביותר שמחבקים את צללי הלילה והמיסתורין יותר מכל. הערפדים האלה אוהבים לחיות רחוק מחברת האדם ולחקור את מעמקי האפלה. חברי השבט ידועים כאספני מידע ואנשים מסוכנים גם יחד. חבר בשבט יכול להיות מתנקש מיומן, היסטוריון מתבודד, האקר שמשוטט בפורומים למשחקי תפקידים בלילות או כל דבר אחר, רק שיניחו לו בשקט ולא יסתובבו לידו. Nosferatu - ערפדים שסובלים מקללה נוראית אשר מעוותת את גופם במהלך ההתערפדות לכדי יצורים מכוערים ומעוותים. בגלל הקללה הזו, הנוספרטו מעדיפים לגור בביוב, בתים נטושים, מנהרות הרכבת התחתית וכל מקום אחר שמרוחק מהמין האנושי (ולרוב גם מערפדים אחרים). Ventru - רואים בעצמם בתור האצולה של הערפדים. רבים מבני השבט הם אנשים שעוד בימי חייהם היו אצילים או עשירים מאוד. הוונטרו רודפים פעמים רבות אחרי כוח ושילטון (בעיקר בגלל שלרוב זה היה אופיים עוד בתור בני אדם), מה שהופך אותם לפרנואידים ולעיתים אף גורם להם לאבד את השפיות עם הזמן.
 

נושיfay

New member
../images/Emo48.gif../images/Emo210.gif../images/Emo187.gif

אני מתלבטת בין Gangrel Daeva ו- Toreador אבל בכלליות לדעתי זה לא נכון להגיר שבטים לערפדים..=] זה כמו להגיד "שבט האנשים מישראל שמתנהג XYZ, ושבט הסינים שמתנהג ABC ושבט תורקים והאמריקאים והצרפתים" קיצר לא נראה לי שמתאים להגדיר ערפדים בשבטים
 
תתפלאי, אבל כמעט כל משחקי הערפדים

בנויים על הדבר הזה. לדעתי זה מאוד נכון להגדיר ערפדים לפי שבטים. השבט מתאר את התרבות של אותו ערפד, את ההיסטוריה של אותו ערפד וגם כוחות מיוחדים ומסוימים רק לשבט שלו.
 
ראקווים סאקס!

טוב, נו, לפחות הם השאירו את גנגרל.
מי לאזעזל הרשה להם לוותר על כמה מהשבטים היותר טובים? ובכלל, יש גם כמה שאתה לא הזכרת במסקרייד. כמו פלואוורס אוב סאט', ג'ובאני, או בעצם כל שבט שהוא לא מהקאמרילה חוץ מהטרימר.
 

קרניjack

New member
אני חושבת שהייתי משתייכת לDaeva

אני לא מכירה את העולם של VTM ושאר השבטים נשמעים אלימים או רצחניים מדיי.
 

Super Alonit

New member
אם הייתי ערפדית, אז הייתי מזן ה-Daeva.

העניין שהם ממצים את הזמן שניתן להם כדי ליצור דברים חדשים ומחוברים למין האנושי. אני גם טיפוס אומנותי ככה ש... :] ו-Tremere נשמע הסוג הכי מגניב! (אני ממש לא קשורה אליו אבל הוא פשוט נשמע חזק!) הם אשכרה גורמים לקורבנות לבוא אליהם, זה גאוני. צריך לעשות סרט על זה, או ספר. (אם יש אני דורשת שם!
)
 
אני חושב שאני Malkavians

בלתי צפוי, מסתורי, פראי ומטורף שרוצח את הקורבנות שלו בצורה סדיסטית ביותר.
 

twist THE knife

New member
שאלה טובה

כנראה שהייתי מה Toreador כי בסך הכל זה נשמע דומה למי שאני עכשיו בתור בת אנוש אבל סביר להניח שבהמשך הייתי בוגדת בשבט הToreador ועוברת לשבט ה Malkavians כי עד אז אני ייחיה יותר שנים וזה ייגרום לי להיות אובססיבית ולחפש אחרי כל טיפת דם ויימאס לי מהרגישות של חברי השבט Toreador ובכך שאני יעבור לצד של ה Malkavians אני יהיה שילוב יותר מוצלח של ערפדית
 
שכחת לציין

ששבט זה לא משהו שאפשר להחליף, ומרגע שערפד משבט מסוים "מערפד" אותך, אתה שייך לשבט של היוצר שלך. וה-malkavians הם אכן מטורפים ^^ לחלקם יש פיצולי אישיות משעשעים מאוד (ומי ששיחק בBLOODLINES יבין XD ), חלק שומעים קולות שמספרים להם את האמת שמאחורי כל דבר.. וחלק הופכים לרוצחים סדיסטיים.. אני הכי אוהבת אותם, אז למרות שיש סיכוי גדול לאבד את האישיות ה"אנושית" אם הופכים לאחד, הייתי בוחרת בהם ^^.
 
משהו חשוב על נוספרטו,

הכיעור החיצוני של נוספרטו כערפד נקבע על פי הכיעור הפנימי של האדם-לפני-הערפוד. הרבה מאוד פעמים הנוספרטו היו שחקני קולנוע ודוגנים לפני העירפוד, כי הנוספרטו מעדיפים לערפד אנשים יפים מאוד ורקובים מאוד מבפנים. הקללה שלהם היא שהכיעור הפנימי קובע את החיצוניות.
 

darthziv

New member
אז טכנית מישהו

יכול להראות טוב יותר אחרי שהם נושכים אותו בגלל שהם אנשים יפים מבפנים? נראה לי ונטור אבל
 
למעלה