איזה סוג של מאגיה תתאים כאן?

ozneyhaman

New member
איזה סוג של מאגיה תתאים כאן?

קראתי בהקדמה לפורום שלפעמים זה לוקח הרבה זמן ואפילו שנים להשפיע, רציתי לדעת איך בונים תהליך ממושך כזה לצרכים מיוחדים שאפרט בשאלות שלי: האם בעזרת מאגיה אוכל לזהות פתרונות למלכודות משפטיות שיקרו לי בעתיד ? האם בעזרת מאגיה אפשר לזהות במדוייק את המהלך המדויק של מלכודות שונות (פסיכולוגיות ובעיקר מלכודות משפטיות) שאחרים זוממים (זוממים בזדון או שלא בזדון) להטמין לי אפילו מבלי שאפגוש אותם ומבלי לראות את אותם אנשים אלה ? אם כן, אשמח לקבל מס' מילים כיצד מאגיה יכולה לתת כלים לצרכים הספציפיים האלה או לפחות לקרוא על מאגיה מהכיוונים האלה אז אודה על הדרכה לחומר קריאה על מאגיה שמתאים לכיוונים הללו.
 

neophile

New member
טליסמן אסטרולוגי

יכול להיות שמה שאתה מכנה "מלכודות משפטיות" מצויינות במפה האסטרולוגית שלך. כשהתסריט כתוב, בדרך כלל גם מוצאים שחקנים. טליסמן יכול להועיל לך במקרה הזה . כמובן שאתה צריך להכיר בהשפעה האסטרולוגית ולהאמין בכוחו של הטליסמן. אם ההסבר הזה לא מספק אותך אתה יכול ללכת למיסטקינת שתעשה לך מוג'ו ג'וג'ו והו-הא .
 

Swicca

New member
או...

שבזמן שאתה לא לומד משפטים תעבוד על סימולציות פסיכולוגיות ותלמד לזהות דברים כאלו בעצמך. :-\ אני בטוח שיש מצב שזה יעזור לשפר את מהלך חייך אבל אני לא יודע עד כמה זה יעזור לך שם. דרך כל מיני שיטות כמו כלפי טארוט ודברים בסיגנון ניתן לחזות סיכונים עתידיים או לקבל עיצות טובות אבל אם אתה רציני בקשר למשפטים אני לא חושב שהנושא הנ"ל זה משהו שאתה רוצה לעשות בידיעה שאם לקוחותיך ידעו זאת הם יחשבו שאתה פסיכופט. אבל שיהיה, בהצלחה. :)
 

EvilFlame

New member
אם רוצים להתחמק ממצבים

שונים יש דבר שניקרא lesser magick או משהו כזה שבעצם משתמשים בפסיכולוגיה ובקסם אישי כדי להשפיע על אנשים ולצאת ממצבים מסוימים. אין לי ספר מסוים על זה אבל ספרי פסיכולוגיה בעיקרון יעזרו קצת בזה.. ובניגוד לשאר המאגיה זה משהו ממש נחמד זה לא רק אנרגיות זה ממש אתה עצמך משפיע על הסביבה זאת אומנות בפני עצמה.
 
למעלה