איזה סוג של ציפורים אפשר לגדל בבית?

netbird

New member
ציפורי מחמד

כאלה שנמכרים בחנות לחיות מחמד. לפי החוק אסור לגדל בבית שום ציפור בר, אלא אם היא לא מוגנת.
 

flora 1

New member
התכוונתי לשאול...

התכוונתי לשאול אילו מינים של ציפורי מחמד אפשר לקנות ולגדל בבית? אני רוצה לקנות ציפורים שיש להם קול יפה(שמזמרות יפה). חוץ מציפור קנרית אין לי שום מושג מה אפשר לבחור. בבקשה תענו לי.
 

netbird

New member
מממ...

אז ככה, התור הצוחק דומה במראהו מאוד לתור הצווארון(אבל שונה בשירה), אבל השירה שונה מאוד מזו של ציפורי שיר. אני אישית מאוד אוהב את השירה שלהם. לרב התוכיים אין ממש שירה אלא יותר קריאות. רמת המורכבות של שירתם נמוכה. למיינה יש לדעתי שירה יפה. וכמובן הקנרי.
 

שובל09

New member
אתה יכול...

לנסות למצוא תוכי שחי הרבה זמן בסביבת כנרית, בשלב מסויים הם לומדים לחכות את הקול של הציפורים שבסביבתם, תוכי אחד כזה הוא קוקוטיל שהוא לא יקר ונוח לטיפול...
 

netbird

New member
נכון...

זהו פתרון יצירתי ויפה, אבל לא זכור לי שקוקטיל דווקא הוא חקיין טוב כל כך. אתה בטוח? נראה לי שז'קו אפור (אפרור) ומיינה הם חקיינים טובים בהרבה (אבל גם יקרים בהרבה).
 

big mama 2

New member
אין כמו ג'אקו בחיקויים אבל

הקוקוטייל יודע לחקות שירים וכמה מילים אומנם לא באותה בהירות שעושה את זה הג'אקו אבל עדיין בקול עדין ונחמד....
 

שובל09

New member
הייתרון בקוקוטיל...

הוא שהוא מש זול, אני מגדל כ- 30 קוקוטלים והם מחכים את השריקות שלי, את הצפצופים של המכוניות, וציפורים אחרות... בנוסף הן נוכות לגדול, בניגוד לג'אקו שגם יקר, וגם דורש טיפול קשה יותר...
 

קטוש

New member
../images/Emo118.gifקוקוטל

לבת שלי יש קוקוטל שמסתובב בבית חופשי והולך אחריה כמו כלב נאמן. בכל פעם שמישהו בא הביתה הוא מקבל אותו או מודיע שמישהו בשריקות ממש כמו שכלב נובח. וזה נחמד.
 

D the kid

New member
אם כבר נכנסתי לפורום, אז שאלה לי

אלייך. מה עם הצרכים שלו? עושה איפה שנוחת בבית? הולכים ומנקים אחריו? ומה קורה אם שוכחים חלון פתוח? אני בעד שלבעלי חיים יהיה כמה חופש שאפשר אבל, מצד שני נראה לי בעייתי אם פתאום יברח. האם מכניסים אותו לכלוב כשפותחים חלון? D.
 

netbird

New member
מספר תשובות

אם תשחרר אותו באופן תמידי אז כן, הוא ילשלש בכל מקום שהוא נוחת (מניסיון). לפני שמשחררים מוודאים שכל החלונות סגורים. ומוודאים שוב. הפשרה היא לאפשר לציפור אימוני תעופה שבועיים. פעם או פעמיים בשבוע לשעה או לשעתיים לשחרר אותה אל מחוץ לכלוב. עם החופש הזה תיאלץ להתמודד בדמות הניקיון אחריה והניקור ברהיטים שתנחת עליהם. לרב, אם משחררים אותה באופן קבוע, היא מתרגלת לנחות באותם מקומות, כך שניתן להתכונן לכך (לפחות מבחינת ניקיון).
 
למעלה