איזה פרק (65)..סרט אימה

מקסימה1

New member
האלופה 3 רשימת השחקנים??

כמו כל צופה מכור/ה, גם אני שכחתי שמאחורי הדמויות מסתתרים שחקנים מוכשרים.. ברגע של פנאי, ממש לפני סיום העונה :( גיגלתי קצת וחיפשתי את רשימת השחקנים.. ומצאתי את זה: http://alufa.koral.co.il/3 מעניין לראות שרשמו כאן כמה אנשים שכניראה לא ניכנסו בסוף לקאסט, כמו רון שחר, פיני טברג.. האם יצא לכם כאן לדסקס על השחקנים של העונה? אשמח לקבל את שמותיהם..לצד הדמויות. ואגב המלצה.. כדאי לכם לראות איך עובד חביה ניראה כשהוא ליאור שמש... ממש בן אדם אחר. השחקן הזה פשוט אלוף!
 

vanilla maple

New member
רשימת שחקנים

סער- יהודה לוי תום- עופר שכטר ליאן- עדי הימלבלוי דריה- ורד פלדמן לינור- אגם רודברג שוקי שוקניאן- אבי ישראלוף הילית- הילה אלפרט שמוליק- אלון אבוטבול חגית- יעל אייזנברג דפי- מאיה שואף זהבה- מאיה דגן פאבל- אייגור טינגר (מהישרדות) עובד- ליאור שמש לילך- גאל (מהיפה והחנון) יפית- עירית קפלן רובי- אור בן מלך הרצל- אייל רזולס טובה- מירב גרובר הרמן- עמי ויינברג גבריאלוב- גיל פרנק אבי- אבי ביטר איתן - רמי ויץ מנכ"ל ערוץ הספורט והבוס של זהבה אבוקסיס. ואדים- מיכאל רוז'צקי ויויאן אבוקסיס- תחיה דנון אשר שלייפר -פיני טבגר מאיר פדידה- ניב רז לילי שלייפר -נועה קנולר הרב הלוגן- אורי קלאוזנר אלסנדרו דל טוטה-אדריאנו חאובל ראג'- אמיתי יעיש בן אוזיליו גל- פז גנות גבי- (לא זוכרת מי זה אבל)- אשריאל מור אם שכחתי איזו שחר=קן סליחה
 
באמת יש שם הרבה שחקנים שלא השתתפו

בסופו של דבר כמו דבלה גליקמן כנראה שהעלילה לא התקדמה לכיוון הדמויות שהם היו אמורים לגלם או שקיצרו את מספר הפרקים
 

vanilla maple

New member
לדעתי

דב'לה גליקמן היה אמור לשחק באלופה 3 בתור אלי אלמדון וברגע האחרון שונה לאלכס אנסקי.
 

vanilla maple

New member
מישהו העלה קישור לזה

לפני כמה ימים. אני אתמול ניסיתי לחפש אותו שוב ולא כ"כ מצאתי.
 

vanilla maple

New member
את באמת מאמינה

שלילך נמצאת עם עובד בגלל החזיונות שלו? ההפך ההראיה העתידית רק מפריעה לזוגיות שלהם כי הוא כל הזמן חולם על יפית ולילך לא אוהבת את זה. אבל אם הם ייפרדו זה בגלל יפית,
 
לא, אני לא מאמינה שהיא נמצאת איתו בגלל

החזיונות. אני מאמינה שבלי החזיונות היא היתה מעיפה אותו מזמן- החזיונות רק מצילים אותו מלעשות פדיחות איומות בתחום שלה. כמו שהוא ראה חזיון במסעדה ולפני הפגישה עם אמא שלה - ובחיזיון היא היתה אמורה לעזוב אותו בעקבות התנהגות מסוימת שהוא עתיד לעשות- ורק החזיונות הצילו אותו מלהתנהג בצורה המסוימת. בכל מקרה, אני בטוחה שהוא אוהב את יפית יופי של מלכת היופי זה אחלה טריגר ראשוני- אבל את יפית הוא מעריץ בגלל שכיף לו איתה- פשוט כיף!!
 
מאד יכול להיות- ומזל שהחליפו

אני לא יכולה לראותאת דובלה ולהתיחס אליו כמאיים. זה מזכיר לי את הליהוק של טוביה צפיר בטלנובלה בע"מ שהוחלף בסופו של דבר ל....אוף, פרח לי השם...אבל זו היתה תחלופה מאד מוצלחת:)
 
למעלה