איזה קריסטלים מתאימים לכל צ´אקרה?¿

stoneage

New member
אבנים לפי צ´אקרות

באופן כללי מתאימים אבנים לצ´אקרות ע"פ הצבעים. לכל צ´אקרה יש המון אבנים. ארשום לך דוגמאות אבל יש עוד המון אבנים לכל אחת מן הצקארות: ראשונה-אוניקס, ג´ט, טקטייט, רובי, גארנט, ג´ספר אדום, ספינל, טייגר אדום שניה - קארנליאן, טייגר איי, ג´ספר, טופז גולד, סיטרין, כלצית כתום שלישית - סיטרין, כלצית צהוב, פרידות, מונסטון, סולפור רביעית - אוונטורין, אמזונייט, טורמלין ירוק +ורוד (ודו צבעי), אפטייט רוזקוורץ, רודונייט, קוורץ תות, יונקייט, נבולה, מורגניט,טולייט חמישית - סודלית, דיומורטורייט, טופז כחול, סלסטייט, בלו ליס, טנזנייט שישית - טנזניט, ספיר כחול/סגול, מולדוויט, אמטיסט, סוג´ילייט,צ´רוייט שביעית - סוג´לייט, צ´רוייט, קוורץ, דנבורייט, אפופילייט, פירייט,פלורייט
 

MsPiggy

New member
בוא נראה אם הבנתי את הצבעים נכון...

צ´אקרה ראשונה - אדום צ´אקרה שנייה - כתום ת1אקרה שלישית - צהוב צ´אקרה רביעית - ירוק או ורוד צ´אקרה חמישית - כחול או טורקיז צ´אקרה שישית - סגול צ´אקרה שביעית - לבן? ודרך אגב, אם אני רוצה לעשות טיפול עם קריסטילים בצ´אקרות איך עושים את זה בדיוק?
 

stoneage

New member
צבעי הצ´אקרות , הבנת נכון !

אני מתנצלת אם לא רשמתי את הצבעים היה לי ברור שאת יודעת את הצבעים ומחפשת אבנים בהתאם, פגעת בול (סימן שאת מכירה אבנים). בכל אופן בנוסף לצבעים שרשמת שכולם נכונים לראשונה גם שחור וחום, לשניה גם צהוב, לשלישית גם ירוק בהיר לשישית גם כחול ולשביעית גם זהב וסגול. לגבי טיפול בקריסטלים את יכולה להניח את הקריסטלים על הגוף בהתאם לצ´אקרות (יותר קל שמישהו אחר עושה זאת עבורך). לאיזון כללי של הצ´אקרות וסגירת חללים את יכולה להשתמש בבוז´אי - הכי חזקה או בקוורץ,מוצ´יבול, שיבאלינגם. גם מאזנות (פחות חזקות לצורך זה) טייגר איי, אבאלון בכל אופן, הניחי עלייך ושיכבי כך ואת אלו לאיזון כללי ניתן לאחוז בזמן מדיטציה, לשאת בכיס, או מתחת לכרית.
 

FireDragon

New member
אםםםם

קראתי את מה שכתבת ובצ´אקרה הראשונה רשמת "טייגר אדום"... האם התכוונת לטייגר איי אדום (או בשמו "bulls eye") או שהתכוונת לסוג אחר של אבן?
 

stoneage

New member
טייגר אדום

כן , התכוונתי לטייגר איי אדום שהכינוי שלו הוא כמו שרשמת או בעברית "עין השור" האמת שכל האבנים בצבעים שחור, חום, אפור ואדום מתאימות, רשמתי כמה עיקריות..
 
למעלה