איזו חוויה מפחידה הייתה לי היום

Tנקר בל

New member
איזו חוויה מפחידה הייתה לי היום

עשיתי מוניטור באמצע פתאום הדופק של העוברית האט במהירות, ואז לא נרשם דופק. בהתחלה לא כל כך נלחצתי. אבל ניסיתי למצוא את הדופק ולא מצאתי (הייתי לבד בחדר, ניסיתי לקרוא לאח שחיבר אותי למוניטור, והוא לא שמע. הזזתי את המתמר (כך קוראים לזה??), וכמה שחיפשתי לא מצאתי (וכל הסיפור הזה קרה אחרי שהאח המקסים הכין לי תה מתוק כי הוא אמר שאין מספיק תנועות). בשלב מסויים התחלתי להילחץ, שאולי קרה לי הפעם מוות בשידור חי... באולטרה סאונד נצפה דופק תקין
, והרופא שלי הסביר לי שהוא רואה ירידת דופק כמעט כל יום, ושקרה לו כבר שהדופק נעצר באמצע אולטרה סאונד, ואח"כ המשיך לפעול ביתר מרץ, כדי להדביק את הפער. מרוב פחד התחילו לי צירים. זה נורא מצחיק כי ממש רואים באולטרה סאונד שבדיוק בנקודה שבה הפסיק המוניטור לרשום את דופק העובר, התחילה פעילות רחמית ערה. לפני כן זה היה מוניטור משעמם. ויש לי גם שאלה - אני רוצה לעשות בירושלים אקו לב עובר והספקים בקופ"ח שלי הם שערי צדק וקר. מישהי מכירה? יש סיכוי לקבל תור עד ללידה, בעוד 4-5 שבועות?
 

טאניוש

New member
אמא'לה ../images/Emo5.gif

נשמע נורא. אני מקווה שהתאוששת בנתיים.... לגבי אקו לב-התכוונתי לעשות שם אבל כללית שלחו אותי לביקור חולים. יש סיכוי לקבל תור, צריך לדבר ישירות עם הרופא. מחר בבוקר אמצע לך את שמו ומס' טלפון, בסדר?
 
וואו Tנקר בל - איזה פחד!

אני חושבת שהייתי מתעלפת בו במקום! ממש שמחה בשבילך שהכל בסדר
, ומחזיקה לך אצבעות שהכל ימשיך להיות תקין!!!
 

happy

New member
איזה פחד - אני היתי מתעלפת

הרופא היה חוזר לחדר ואני 10% היתי מעולפת לגמרי!! טוב שהכל הכל בסדר.
 

נוריה

New member
קרה לי פעמיים בהריון הקודם...

שחוויתי ירידות דופק דרסטיות במהלך המוניטור. איך הרופא אמר, אם עושים המון מוניטורים, מגלים מלא דברים. ככה זה... אם לא עושים, לא יודעים שיש לכל עובר ירידות דופק... בפעם הראשונה שזה קרה, בקופ"ח, שלחו אותי למיון יולדות שממש לא לקחו את הסיפור קשה ומהר מאד שחררו אותי הביתה ובפעם השניה, זה היה אצל הרופא, והוא אשפז אותי לשבוע כדי לעשות כל יום 3 מוניטורים (ודווקא בשבוע הזה, תודה לאל, לא היה כלום...). בחיים לא עשיתי אקו לב עובר. כך שאין לי מושג לגבי הספקים. טינקר, את מתכוונת ללדת בהדסה עין כרם?
 

טאניוש

New member
מותר לתת בפורום טלפון של הרופא???

או לשלוח במסר? מערכת המסרים שלי פועלת לא משהו...
 
אני עשיתי אקו לב תוך שבוע בש"עצ

התקשרתי לקבוע תור אצל רופא מסויים. אמרץי באיזה שבוע אני והם אמרו שזה לחוץ והפנו אותי ישירות לרופא. הוא הזמין אותי אחרי כמה ימים לבדיקה. לא זוכרת את הרופא אבל אם את מעוניינת אני אבדוק ואומר לך. מקוה שהתקפי לב כאלו לא יקרו שוב. אני יודעת כמה מפחיד זה לראות ירידות דופק במוניטור ולראות בUS את הלב מאט את הקצב עד כדי כמעט הפסקה.
 

parpare bar

New member
טנקר!

לצערי אין לי את האינפורמציה לתת לך אני מהמרכז. אבל אני בוחרת לראות את החיובי והנפלא שבסיפורך, שהכל בסדר! אין ספק שהסיטואציה מלחיצה בטירוף,אבל אני מתעקשת לחזור לחלק החיובי שאומר שזה קורה והעובר שלך ואת מעולים, וזה מה שחשוב. שיהיה חג שמח מאושר ובריא והמשך הריון תקין ומשעמם.
 

לינדט

New member
מפחיד

חויה לא נעימה ומאד מלחיצה. העיקר שעכשיו את יודעת שהכל בסדר. קבלי
על קור הרוח.
 
ממש מפחיד,

אני שמחה שהכל בסדר. בהריון הקודם שלי עשיתי אקו-לב עוברי בתל-אביב. אם את מעוניינת אני אמסור לך את הפרטים.
 

קליניק35

New member
וואו טינקר. אכן פחד. בהמשך

להגדרה שלך...להמשך מוניטורים "משעממים" עד הסוף. חיבוק.
 

7נתי7

New member
איך לא סיפרת לי,איך????????????

מסכנה שלי. נשמע מפחיד נורא. העיקר שהכל בסדר. אוףףףףףף.ירדה לי שנה מהחיים. חג שמח
 
למעלה