איימו עלי ברצח

mishelli

New member
לא רוצה שיתאבדו. אני לא מבינה איך ילד בגיל

כזה יכול להיות בטוח שזה מה שירצה גם בעתיד. קשה לי לקבל את זה שזה מולד.
 

mishelli

New member
אני לא "אתה" אני אשה...

כמו שכתבתי, זכותו של כל אדם על גופו. לי קשה לקבל את זה שזה עניין מולד, זה הכל. אני לא נכנסת לאנשים לחיים, ומכבדת רצון של אדם להיות מי שהוא. וגם ילדיי יחליטו לעצמם מי להיות. אני תמיד אומרת שאני רק רוצה שיהיו מאושרים בחיים. שיעבדו במה שירצו למשל. וממש לא התכוונתי לעשות פה מלחמות, אני שונאת לריב. המון בהצלחה לכולכם
 

mishelli

New member
חשבתי שאם לא יהיו את מרכזי הנוער אז

הם יהיו סטרייטים... אבל כמו שכתבתי פה כמה פעמים, שכל אחד יעשה בחייו מה שהוא רוצה, חייה ותן לחיות.
 

mishelli

New member
אני לא חושבת שזה דבר רע או מגעיל

אני חושבת שבזוג צריכים להיות משני המינים: זכר ונקבה. כדי שיוכלו להמשיך לדורות הבאים. זוג שהם שני גברים או שתי נשים לא יוכלו ללדת תינוק שיהיה שלהם גנטית. אני יודעת שגם אצל זוגות סטרייטים זה קורה.
 

mishelli

New member
עד שלא ראיתי את הסדרה שושלת

ושמעתי על השחקן רוק הדסון, בכלל לא ידעתי שיש חיים כאלו... לא זוכרת באיזו שנה התחילו לשדר את הסדרה הזאת, אז אני לא יכולה להגיד לך בת כמה הייתי אז. עד אז, לא ידעתי שיש חיים אחרים. לא חשבתי שההורים רצו ליצור דור המשך, אלא אנשים שאולי לא רצו להיות שונים. ולא מתוך רוע לב, אלא כדי "לא להיות שונים".
 

mishelli

New member
אני מכירה זוגות כאלו, אנשים מאד נחמדים

אין לי בעיה איתם בכלל, פשוט חשבתי שזה מוזר. יש לי גם חברות שלא רוצות ילדים, אחת מהן, אמרה שהיא מפחדת שלא תהיה אמא טובה ולכן נמנעת. אחת אומרת שאין לה סבלנות לילדים וחבל שיסבלו. לדעתי, הן עושות בשכל, לא צריכים להיכנע, ואם מישהי מרגישה שאינה בשלה לאמהות, שתחכה עוד כמה שנים, אולי זה ישתנה (כמו שראיתי בסדרה נרגנות), או שבאמת תחיה כך. אני לא חושבת שאנשים צריכים להביא ילדים בכל מחיר, רק אם הם רוצים. יש לי גם חברות שילדו לאחר הפרייה.
 

mishelli

New member
לא ההורים

אלא מרכזי ההדרכה למיניהם. היה לי קשה לקבל את הטענה שזה גנטי. חשבתי שאם לא יעודדו בני נוער שמתלבטים אז אולי יהיו סטרייטים. אבל ממש לא משנה לי אישית. לי יש חברות וחברים שאני מכבדת את רצונים לחיות כמו שהם.
 

mishelli

New member
הכוונה שלי היא: מישהו כתב פה

ב-7 לאוקטובר בשעה 2:44 "האם באמת קיבלתם את הרצון של ילדיכם? לפני שאני מקבל את עצמי". זאת אומרת, הוא בעצמו מתקשה לקבל את זה. הבן רוצה להיות בטוח שההורים מקבלים אותו כמו שהוא לפני שהוא מקבל את עצמו כמו שהוא. אז אולי אם לא היה את המרכז שתומך ומשכנע את ההורים לקבל את ילדיהם כמו שהם, הם כן היו בוחרים בדרך אחרת ויותר שלמים עם עצמם. ושוב, באמת שלי אישית לא מפריע איך הם חיים את חייהם, אני מרגישה שלהם עצמם לא נוח עם ההשלמה עם עצמם. יותר נכון שעדיף להגדיר זאת כך: "לצרף עוד אנשים", מאשר "ליצור דור המשך".
 

Master Stav

New member
איימו עלי ברצח

היום התבקשתי לשוחח עם אבא של נער בן 17 שיצא מהארון האמא קיבלה את העניין יחסית טוב, הם עוד ישבו וידברו אבל האבא ....ובכן לטענתו זה אני הכנסתי לראש של הבן שלו את המחלה הזו בטח בגלל שאני רוצה לשכב איתו והאו כבר יגיע אלי .....שאלך להזמין חלקת קבר ומצבה פשוט עצוב ..... נקטתי כמובן בכל האמצעים לבטיחותי וביטחון משפחתי אבל מדהים עד להיכן מגיעה הבורות של אנשים ומהיכן היא מגיעה
 

שירה910

New member
מזעזע

ממש מזעזע . אני הייתי מתלוננת במשטרה . היום זה אתה ומחר זה מישהו אחר , עם אפשרות שיממש זאת .
 

חולפת2

New member
../images/Emo2.gif סתיו, ומה אתה מתכוון לעשות?

שירה צודקת.כדאי להתלונן. מפחיד. ויותר מאשר מפחיד זה עצוב.
 

Master Stav

New member
הנושא טופל

אני מאמין שאצליח כמו בפעמים אחרות ללא עירוב המשטרה בתלונה אלא במוערבות מגנה ללא רישום מבטיח לדווח
 
גש להתלונן במשטרה

אם עדיין לא עשית זאת. פשוט טירוף מה שקורה מסביבנו, האלימות גואה וזילות החים הפכה לשמהו שבשיגרה. מפחיד.
 

Master Stav

New member
הנושא טופל לא לדאוג

היום תהייה לי פגישה עם האיש מאמיןב טוב
 

JamesNox

New member
קרה לי פעם

הייתי פעם הבעלים של בר גייז, כאן בניו יורק. והיו לא מעט פעמים שמצאתי בזמן סגירה מה שהיינו קוראים "ילדים אבודים" (כמו בפיטר פן). כל מיני בני 15-18, שעלו על האוטובוס ממינסוטה או איידהו או אלוהים יודע איפה, וגילו שגם בניו יורק קשה להיות טינאייג'ר והומו. אז יצא שמדי פעם מצאתי את עצמי יושב באמצע הלילה עם ילד מבועת, ומנסה לשכנע אותו ש א', להבדיל משאר האנשים שהוא פגש בעיר החטאים שלנו, תכולת המכנסיים שלו לא מעניינת אותי בכלל, ו-ב', שיתקשר בבקשה הביתה, כי אמא שלו מטפסת על הקירות בדאגה, וב90% מהמיקרים היא מעדיפה אותו הומו ובחיים מאשר מת באיזו תעלה בצד הכביש כמו שהיא מדמיינת כרגע. וכמה פעמים אני התקשרתי במקומם, לפחות לאמר להורים שהם בחיים, לתת להם לצבור אומץ לקחת את השפופרת בעצמם, ונתקלתי באבא הסטרי (תמיד האבות...) שפתח עלי פה. אחד (ויחיד!) התקשר אחר כך להתנצל, אחרי שהעלתי את הבן שלו לטיסה הביתה, שילמתי לו על הכרטיס כמובן ודרשתי שיתקשר להגיד שהוא הגיע בשלום. והבנתי איך מתוך הלחץ והחרדה שלו הוא דמיין מייד רק דברים רעים.
 

Master Stav

New member
../images/Emo41.gif עידכון../images/Emo41.gif

ממש עכשיו יצא מפה מהבית שלי האבא שניהם אכלו טוב ( עשיתי פסטה שרבה ) , הייתה שיחה ארוכה וטובה הוא התנצל אמר שהוא איבד שליטה, הם ילכו לטיפול משפחתי יש ש בלאגנים שלא ידתי עליהם ההורים בהליכי גירושין כבר 4 שנים גרים יחד והבית סערה ועוד ... נתתי לו את הכתובת של הפורום הזה .....וביקשתי שיצטרף . אני מאמין ש..יהיה בסדר
 
למעלה